Strona 107 z 111

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn kwie 24, 2017 01:19
autor: marewel
cowboy pisze:
godski pisze:Potwierdzam. 230 i 260 WZM na półce. Ceny niższe niż Firad a jakość na pewno nie niższa.
godski to jest własnie Azetdiesel - jakby kto nie wiedział ;)
Pisałeś kiedyś że po wymianie końcówek w AL nie wychodzą dawki startowe rozwiniesz trochę temat?
Jako że wycofałeś się z tematu oddałem wtryski do jakiegoś magika i auto nie pali mi na ciepłym.
https://www.youtube.com/watch?v=bBBSbAWraZ0" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt kwie 25, 2017 18:21
autor: misiozol
marewel pisze:
Pisałeś kiedyś że po wymianie końcówek w AL nie wychodzą dawki startowe rozwiniesz trochę temat?
Jako że wycofałeś się z tematu oddałem wtryski do jakiegoś magika i auto nie pali mi na ciepłym.
https://www.youtube.com/watch?v=bBBSbAWraZ0" onclick="window.open(this.href);return false;
Z jakich koncowek na jakie to jest WAZNE , kabelek nie podpowiedzial zeby sprobowac odpiac czujnik temp? moze potrzebna jest korekta sofu do tych koncowek , jakie sa obroty na rozruchu ?

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: śr kwie 26, 2017 07:20
autor: marewel
misiozol pisze:
marewel pisze:
Pisałeś kiedyś że po wymianie końcówek w AL nie wychodzą dawki startowe rozwiniesz trochę temat?
Jako że wycofałeś się z tematu oddałem wtryski do jakiegoś magika i auto nie pali mi na ciepłym.
https://www.youtube.com/watch?v=bBBSbAWraZ0" onclick="window.open(this.href);return false;
Z jakich koncowek na jakie to jest WAZNE , kabelek nie podpowiedzial zeby sprobowac odpiac czujnik temp? moze potrzebna jest korekta sofu do tych koncowek , jakie sa obroty na rozruchu ?
Zadałem konkretne pytanie konkretnej osobie.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: śr kwie 26, 2017 14:10
autor: misiozol
Puknij to sie w glowe tym kabelkiem moze cos ci najdzie wiedzy, jak ktos ci zalozyl inne koncowki to potrzebna jest korekta softu bo bedzie takie bzdury polkazywal jak z filmiku, a jak ten drabinowoz nie pali na cieplym to MOZE byc ze ma za niskie obroty i nie lapia sie w mapie rozruchu tez do poprawienia w sofcie dawka rozruchowa latwo sprawdzic przez odpiecie czujnika temp. bardzo proste kolejny fejsiarzu z aledrogo !

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: śr kwie 26, 2017 21:34
autor: marewel
Były AL i są odpowiedniki firada,wysłał 2 komplet i też nie działa.Na ory ciężko palił w zimie i czasem telepał silnikiem.Na nowych końcówkach nie odpalał na ciepłym dawka paliwa 10 zamiast 4 spalanie 1.3 na postoju.Dostałem kolejny komplet korekcje na wszystkich 3,na 2 gar nie chodzi wcale gdzie wcześniej miał najlepsza korekcje.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw kwie 27, 2017 09:59
autor: misiozol
Hmm.. co do zimy no to wiesz sam albo motorownia zlom albo ori wtryski byly zlom calkowity warto pokusic sie o obkukanie cisnienia na cylindrach, podejrzewam ze ciezkie palenie na cieplym nie ma nic do wtryskow raczej typowy objaw slabego rozrusznika/akku naprawiane na szybko przekodowaniem na automat albo korekcja dawki rozruchowej latwe do sprawdzenia przez odpiecie czujnika temp , wtryski podmieniales miedzy cylindrami moze wiazka jest wadliwa ? , co do dawki to typowy objaw zmiany na inne koncowki nie takie jak trzeba wtedy ecu wylicza inaczej ilosc paliwa ;)

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw kwie 27, 2017 11:10
autor: wesol
Niech zgadne nadarzyn robil te ALki? Ja bede zataz wysylal pompki jedne ale w inne miejsce. Zdam rekacje czy nadarzyn taki och ech jest. Ja to wypali to mam jeszcze dwa komplety ALekbi bede wysylal conajmniej na sprawdzenie. Nie omieszkam zdac relacje.

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt maja 05, 2017 17:15
autor: misiozol
marewel pisze:Były AL i są odpowiedniki firada,wysłał 2 komplet i też nie działa.Na ory ciężko palił w zimie i czasem telepał silnikiem.Na nowych końcówkach nie odpalał na ciepłym dawka paliwa 10 zamiast 4 spalanie 1.3 na postoju.Dostałem kolejny komplet korekcje na wszystkich 3,na 2 gar nie chodzi wcale gdzie wcześniej miał najlepsza korekcje.

No i jak tam sie sprawa rozwinela ?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt maja 05, 2017 17:37
autor: wesol
Marwel zdawaj mi tu relacje bo tez ciekawosc mnie zżera. Ja oddalem wlasnie pompki tez do sprawdzenia tyle ze do innego znachora. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob maja 20, 2017 20:45
autor: KluKoks
jakie pompowtryski można dodać do BXF, żeby wykorzystały maksymalnie turbinę i nie marnowały swoich możliwości, fabrycznie chyba są AG. Czy AL nie będą przerostem formy nad treścią jeśli miałaby być to jedyna modyfikacja mechaniczna silnika? AB powinno się wtedy wybrać?
dzięki i pozdrawiam

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob maja 20, 2017 21:39
autor: wesol
Przecie ta "sisiareczka" nie wykozysta tych seryjnych pompek. Zreszta ALki w dzisiejszych czasach to chyba tylko zaorane idzie dostac.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn maja 29, 2017 22:55
autor: Haki
Chłopaki to teraz ja dodam pytanie od siebie by nie robić nowych tematów wałkowanych po raz enty ...

Sprawa wygląda tak === zmieniałem końcówki w swoim AGR-ku ... stare były na śmietnik ...
Zmieniłem na 216 WZM... ciśnienia ustawione jak u kolegów na forum .. teraz moje spostrzeżenia ...

1 - bardziej dymi .... jak docisnę .. sprawdziłem kąt i dawkę ...

KĄT był na 65-68 ustawiłem 49-51 50-52 delikatnie skacze

DAWKA była 3,8-4,2 obecnie ustawiłem na 2-2,6 ( chyba przegięcie odrobinę ) ale uwaga tu najlepsze bo przed zmianą fis pokazywał 0,5-0,6l/h obecnie stoi na 0,3l/h a spalanie średnie przy jeździe do 120km/h po 500km przejechanych wskazuje 4,2l/100km
Wskazówka od paliwa na połowie a fis , że do tankowania 650km...

Podpowiedzcie mi chłopaki czy z tą dawką nie przegiąłem .... jak docisnę to czarnuch poleci , przy odpaleniu i pierwsze parę min kopci na szaro ...
Zostaje program ? czy coś do poprawy we własnym zakresie :bigok:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn maja 29, 2017 23:25
autor: tomek08
Witam, jeśli nie masz jeszcze programu, to by się przydał, ale to nie jest jakiś tam mus.
Z ta dawką to wydaje mi się trochę przedobrzyłeś, ja miałem w ASV 3,6mg/r i po zmianie było czuć różnicę na +.
Zazwyczaj ustawiam tak okolice 3,2-3,8mg/r. Na tej 2,6mg/r. na pewno jest żywszy, ale przy bucie wciągnie swoje.
Spalanie się zmniejszyło, o parę setek. Jednak już dziś nie pamiętam ile dokładnie.
Co do fisu, to u mnie przekłamywał, musiałem zmienić w kopie vagiem, chyba na 115%, żeby się pokrywało. (Po zmianie pompy na 11mm, musiałem zejść na 90%, żeby się zgadzało z tym co do baku zaleję).
Jeśli średnie z fisem zgadza Ci się z tym co wlejesz, to bardzo dobry wynik.
Jakbyś chciał się pobawić to tu masz co i jak:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=464813" onclick="window.open(this.href);return false;
Pozdrawiam.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt maja 30, 2017 21:39
autor: Haki
tomek08, to co ? zmieniać dawkę na nastawniku ? czy program robić ? Pytam bo za 3 tyg czeka mnie trasa 1700km w jedną .... i się zastanawiam czy jest ok tak jak obecnie ... :pub: