Strona 108 z 111

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt maja 30, 2017 22:04
autor: tomek08
Dawkę bym zmniejszył. Co do programu, to jak docelowo chcesz zostawić już wszystko, tak jak masz w tej chwili, to rób również program. Jeśli zamierzasz jeszcze coś zmieniać, to z programem się wstrzymaj, aż wszystkie klocki będziesz mieć powkładane.
Ja jeździłem jakiś rok po strojeniu, a później kombinowałem z pompami wtryskowymi. Teraz mam samochód nie wystrojony jeszcze, bo planuje jeszcze większe wtryski i turbo. Jeżdżę już tak, lepiej jak dwa lata i przy normalnej jeździe, bez wciskania gazu do dechy samochód spala mało, jednak jak zacznę operować gazem do spodu, to spalanie jest znacznie większe, co wyraźnie widać.
Konkretnie nie umiem powiedzieć ile max może spalić mój silnik, ale przy normalniej jeździe spokojnie mogę zmieścić się w okolicach 4,3l/100 w jeździe mieszanej, tzn. np. 300km trasy (ale nie autostradowej) tylko 300km jednorazowo od odpalania silnika, reszta to dojazdy do pracy po 5,5km w jedną stronę i dwa razy w tygodniu 20km w jedną stronę i z powrotem.
Także przemyśl wszystko raz jeszcze i podejmij decyzję.
Pozdrawiam.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob cze 10, 2017 20:21
autor: Haki
tomek08, a powiedz mi czy normalne jest to ,że jadąc wczoraj na Nysę A4 ... było spokojnie .. owszem od czasu do czasu jak deptałem to puścił chmurkę czarnego ...ale jak przed bramkami stanąłem i dobijałem się do nich dobre 30minut po 10m ... to za każdym razem poszło sporo dymu - szarego ...
Podobną sytuację miałem jak jechałem do Chorwacji i też był korek i właśnie na takim dopychaniu się powoli do przodu była taka sytuacja --- jeszcze na starych wtryskach ..

Michał z forum - powiedział na Nysie ,bym EGR zaślepił to przestanie dymić

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn cze 12, 2017 22:08
autor: tomek08
Witam, przepraszam, że dopiero dziś odpisuję, ale od tygodnia nie miałem czasu tu zajrzeć.
Bąka puści, bo masz teraz więcej paliwa i zanim turbina napompuje zadane ciśnienie, to zadymi. Jeśli dawno nie zmieniałeś filtra powietrza, to po wymianie będzie trochę mniej dymu.
Co do dopychaniu się do bramek, to jest raczej normalne, interculetr nie daje rady schłodzić gorącego powietrza. Nagrzewa się cały dolot i tak to wygląda. Po przejechaniu kilku km wszystko wychładza się i dymu jest znacznie mniej, albo wcale, wszystko zależne jest od dawki i proporcji powietrza do paliwa. Można pokusić się o montaż teflonowej przekładki miedzy kolektor ssący, a głowicę, to też dużo pomoże.
Dawkę zmniejszyłeś nieco, czy dalej taka 2-2,6mg/r ?
Culer masz serię, czy coś większego ?

U mnie na FMIC z opla fronterry, jest podobnie, jak jadę np. 120km/h zatrzymuje się i macam kolektor ssący, to jest letni, ale, jak już postoje trochę w korkach, to jest już gorący, że ręki na nim nie utrzymasz, bo byś ją poparzył. Wtedy jak ruszę trochę ostrzej, to też zostawiam dymek za sobą.
Pozdrawiam.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt cze 13, 2017 08:40
autor: Haki
tomek08, IC-eka mam standardowego czyli sam wiesz jakiego jak kartonik po mleku :rotfl:
Dawka dalej ta sama --- podjadę i zmniejszę na 3-3-6 , chyba ,że proponujesz jeszcze inne wartości :pub:

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw cze 15, 2017 19:03
autor: marewel
wesol pisze:Marwel zdawaj mi tu relacje bo tez ciekawosc mnie zżera. Ja oddalem wlasnie pompki tez do sprawdzenia tyle ze do innego znachora. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Wysłałem 8szt do bosch serwis Pawlik i je naprawił.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw cze 15, 2017 21:53
autor: tomek08
Witam, ustaw Haki, jak piszesz pomiędzy 3-3,6mg/r dymu będzie mniej, może ciut będzie słabszy, ale taka dawka jest optymalna. Możesz pomyśleć o jakimś FMIC. :hmm:
Pozdrawiam.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt sie 22, 2017 21:15
autor: -michau-
Mam pytanie odnośnie pompek hf50.
Obecnie mam 215/430 i najsłabsze firady asla1043 - jak al.
Po montażu pięćdziesiątek można jeździć bezpiecznie bez korekty zanim wyląduje gtb?

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob wrz 02, 2017 10:03
autor: speedi93
Mam pytanie odnośnie zmiany pompek z 073F na 073AL, czy po akiej zmianie musi być korekta softu?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob wrz 02, 2017 12:35
autor: wesol
Tak. Nie pamietam z jakiego silnika sa te z F ale by silnik pracowal optymalnie to trzeba zmienic mape pompek.

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob wrz 02, 2017 15:47
autor: speedi93
F są z atj/ajm. A podpowiesz które to mapy pompek? Mam dostęp do mpps'a.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: śr paź 11, 2017 21:48
autor: DaroS
Potrzebuje numer części Bosch zabezpieczenia i zaczepu do pompowtryskiwacza BA lub AL. Zdjęcie przedstawia elementy pompowtryskiwacza, o które pytam:
Obrazek

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw paź 12, 2017 06:33
autor: wesol
Nie ma nie istniej ta czesc w sprzedazy.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob paź 14, 2017 00:24
autor: DaroS
No to numer zamiennika. Na allegro coś jest, lecz cena mocno zawyżona.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob paź 14, 2017 10:01
autor: wesol
Z zamiennika to nawet rury na szybkozlaczke nie potrafia solidna zrobic.