Strona 1 z 1

GT2556V w 1Z, foto i opis

: czw lis 22, 2012 22:45
autor: spawacz
Witam, juz od dawna mialem dac opis i jakies fotki ale jakos to opornie szlo i nie mam wiecznie czasu. Tak po krotce co w aucie:

216 fratelli
11 hybryda ASV na 988 i 15bar@4000
GT2556V z BMW nowka
Wydech 61 kwas
Ecu AHU 16B
kolekor ssacy PD
FIMC E46 3.0D orurowanie 50mm
Motor po kapitalce glowicy i dolu, sprzeglo z dociskiem VR
Soft 50/4,45V i 1.52B do 2500-5000 RPM - 0-ro dymu

Bardzo fajne turbo jednak jego mozliwosci daly by sie zobaczyc na 260, jednak juz w tej chwili auto fajnie jezdzi mimo ze to turbo nie jest male cisnienie 1.3b przy 2200 , przy 2550 ma 1.55B niestety map sens ogranicza. Byla chwila zabawy zeby wyregulowac ja bo laga lapala test w miare chodz GTB to to nie jest . Jest to zamocowanie na kolektorze z 1.6 TD/T3, max rozwierconym i spasowanym po to turbo, trzeba przefrezowac 2 dziurki na miejszym rozstawie trapezu i dofrezowac juz w samym kolektorze na srodku dziure do 3-ciej srobki, takze nie ma dramatu, tu zdjecia jak to wyglada w B4 , ale do golfow tez sie da to wtracic.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

GT2556V w 1Z, foto i opis

: pn lis 26, 2012 02:24
autor: _Bolec_
ale gtb 2260 chyba ma większy potencjał? hamowałeś może??

GT2556V w 1Z, foto i opis

: czw lis 29, 2012 23:10
autor: miras 33
ładnie to dopasowałeś pod maską
coraz więcej mocnych 1z się pojawia :D
ciekawy jestem wyniku z hamowni ale jeszcze bardziej jak to jeździ masz może jakiś filmik?
fajny projekt :pub:

GT2556V w 1Z, foto i opis

: śr gru 12, 2012 02:23
autor: bocian19
Jakies 180 powinien wycisnac...

Re: GT2556V w 1Z, foto i opis

: czw gru 13, 2012 22:22
autor: Baryla
bocian19 pisze:Jakies 180 powinien wycisnac...
chyba przy 3tyś obrotów :bigok:

Re: GT2556V w 1Z, foto i opis

: pt sty 04, 2013 22:45
autor: spawacz
taki maly filmik jak to jedzie, niestety ciezko wyczuc jak wystarowac , ale nie do tego zmierzam, chodzi o ten dym co go nie ma a mial byc , co niektorzy na forum sie smiali :)

" onclick="window.open(this.href);return false;