Strona 1 z 2
					
				wieksze  turbo   na  westgate  do   1,9 tdi  agr
				: wt wrz 17, 2013 19:54
				autor: DANIEL LHR
				witam
Jak  w  temacie    tylko  westgate     bo  zamierzam    bio  i  inne  wynalazki  ,  oraz jezdze  krótkie  odcinki .Moze  jeszcze  para  wodna   ,   hho  itp oszczednosci. Moc  obecnie turbo  ori  130  km  i   troche   gorzej  wstaje   jak na   gt 17 vnt  w  innym  golfie 1z
Docelowo   chce  ok 150-160 km  pompa  11  wtryski  .   Oraz   troche   wieksze  turbo   ,  tylko  zeby  wstawało   nie  zbyt  pozno   ok 2000-2200 obr.  Mam  na  oku  turbo  z opla   2,5 tds    tutaj  przykladowaaukcja  
http://allegro.pl/turbo-sprezarka-opel- ... 34570.html" onclick="window.open(this.href);return false;     .  Ewantualnie  jakie   inne    poszukac  zeby  miało  podobne  mocowanie   do kolektora  1z  lub  afn? 
 K03  pomijam z  faktu    ze     nie  da  sie   znalezc    sprawnego  egzemplarza   oraz  kiepsko  pasuje.
Pytanie  z  innej  beczki   czy  srodek   turbiny   awx   gt 17   da  sie  wlozyc  do    muszli  goracej   vnt   asv   tam  tez jest  gt17.?
  Mam   takie   dwie  turbiny    i   chce  podmienic   bebechy  ,zeby  była  wieksza wydajnosc,  grucha   moze  troche  przeszkadzac  ale  bedzie  to  i  tak  prrzerobione   na  strownie   cisnieniowe
 
			 
			
					
				wieksze  turbo   na  westgate  do   1,9 tdi  agr
				: wt wrz 17, 2013 22:06
				autor: stefano189
				ja na turbie T2 z golfa mk2 zrobiłem prawie 150 kuca i 340 Nm, montuje się plug&play, na kolektorze z Td. Trzeba tylko ciut przerobic spływ i dopływ oleju.
Na pewno z T2 będzie mniej rzeźby niż z tą z tds-a 

 
			 
			
					
				wieksze  turbo   na  westgate  do   1,9 tdi  agr
				: śr wrz 18, 2013 10:56
				autor: arwam
				T2 ewentualnie połączenie TB025 z gorącą częścią T2 również pasuje P&P zamiast T2
			 
			
					
				Re: wieksze  turbo   na  westgate  do   1,9 tdi  agr
				: śr wrz 18, 2013 12:10
				autor: DANIEL LHR
				jak   mniej  wiecej  zachowuje  sie  takie  t2,   jakie  cisnienie max  poda  przy  np 1800 obr silnika , oraz  max cisnienie robocze   1.4 bar?   oraz    jaka  ma sie mniej  wiecej  wydajnosc  tej    od  2,5  tds    do  tej  t2?
			 
			
					
				wieksze  turbo   na  westgate  do   1,9 tdi  agr
				: śr wrz 18, 2013 13:17
				autor: arwam
				w zależności jak ktoś ogarnia program, na TDI można nawet około 1,5bara już przy około 2000-2200rpm.
 ciśnienie, max żeby było w miarę bezpiecznie w całym zakresie obrotów, to myślę że 1.4bara przy niższych obrotach można dać trochę więcej,  w wyższych dobrze by było już nieco zbić doładowanie
			 
			
					
				wieksze  turbo   na  westgate  do   1,9 tdi  agr
				: śr wrz 18, 2013 15:03
				autor: DANIEL LHR
				troche  boje  sie  tych    starych    t2   ,  trzeba  by  robic    regeneracje  odrazu.  Tz jak  sie  podleje  paliwkiem  to  ladnie  wstaje.    Ale   roboty  z  dopasowaniem   tez  sporo    i     strasznie  u  gory   bedzie  ,  a  chcial  bym  miec  egr    .Pokombinuje  jeszcze  nad  zaworem  upustowym   w    turbo   z  asv   vnt.      
Czy    muszle   gorace   w    asv    i asz   sa   identyczne  ,  a  tylko  rozni  sie    srodkiem(WIRNIK  I   STRONA  ZIMNA  ,  OBUDOWA?
			 
			
					
				wieksze  turbo   na  westgate  do   1,9 tdi  agr
				: śr wrz 18, 2013 20:04
				autor: eden1992
				DANIEL LHR, A do czego Ci egr?
			 
			
					
				wieksze  turbo   na  westgate  do   1,9 tdi  agr
				: śr wrz 18, 2013 20:57
				autor: stefano189
				DANIEL LHR pisze:troche boje sie tych starych t2 , trzeba by robic regeneracje odrazu.
kto ci takich bajdurów naopowiadał ? idąc tym tokiem myślenia, jak kupisz auto 30 letnie to od razu dajesz je na złom ?
Turbiny z mk2 T2, T3, k14, k24 to pancerne lochy i tylko 100% debil zajedzie taką turbinę. Jeśli kupisz używkę w dobrym stanie, o co nietrudno, to posłuzy 3x dłużej niż np. AWX made in romania lub inne VNT-owskie wynalazki. Stare turbiny pochodzą z czasów kiedy nie oszczędzano na materiałach i pakowano dobre bebechy. 
Z drugiej strony wszystko jest ok dopóki jakieś kowale nie przeprowadzą regeneracji takiej dmuchawy na chińskich bebechach, wtedy jej trwałość to rosyjska ruletka  

 .
DANIEL LHR pisze: Ale roboty z dopasowaniem tez sporo
Niby czemu? sam wkładałem t2 do tdi i robotę skończyłem po 4 godzinkach.  

 . Jedyne co wymaga dopasowania to dopływ i spływ oleju. Ale jak masz w pobliżu serwis przewodów hydraulicznych do koparek, to dopasowanie jest śmiesznie proste i tanie.
 
DANIEL LHR pisze:Pokombinuje jeszcze nad zaworem upustowym w turbo z asv vnt
 
Chcesz zbudować turbinę z VNT która będzie miała zawór westgate? trochę dziwne i raczej trudne do wykonania.  

 
			 
			
					
				Re: wieksze  turbo   na  westgate  do   1,9 tdi  agr
				: śr wrz 18, 2013 21:30
				autor: DANIEL LHR
				eden1992 pisze:Post przez eden1992 » 18 wrz 2013 19:04
DANIEL LHR, A do czego Ci egr?
z egr silnik    chodzi  ciszej  i   szybciej  sie  nagrzewa      ,ustawiłem  go   w sofcie  zeby  tylko  pracował  przy  minimalnym  obciazeniu,  a  pozniej  sie  zamykał.To  samo  sie  tyczy  klapy  gaszacej . Pozniej  silnik   chodzi  jak  ursus.
stefano189 pisze:Turbiny z mk2 T2, T3, k14, k24 to pancerne lochy i tylko 100% debil zajedzie taką turbinę. Jeśli kupisz używkę w dobrym stanie, o co nietrudno, to posłuzy 3x dłużej niż np. AWX made in romania lub inne VNT-owskie wynalazki. Stare turbiny pochodzą z czasów kiedy nie oszczędzano na materiałach i pakowano dobre bebechy.
Z drugiej strony wszystko jest ok dopóki jakieś kowale nie przeprowadzą regeneracji takiej dmuchawy na chińskich bebechach, wtedy jej trwałość to rosyjska ruletka 

 .
    DANIEL LHR napisał(a): Ale roboty z dopasowaniem tez sporo
Niby czemu? sam wkładałem t2 do tdi i robotę skończyłem po 4 godzinkach. 

 . Jedyne co wymaga dopasowania to dopływ i spływ oleju. Ale jak masz w pobliżu serwis przewodów hydraulicznych do koparek, to dopasowanie jest śmiesznie proste i tanie.
    DANIEL LHR napisał(a):Pokombinuje jeszcze nad zaworem upustowym w turbo z asv vnt
Chcesz zbudować turbinę z VNT która będzie miała zawór westgate? trochę dziwne i raczej trudne do wykonania. 

 
poprostu  chce  zrobic   hybryde   vnt  i   dospawac  kawałek    muszli z  zaworem   west gate.
Chyba  ze  cos  w  stylu  t2   wmiare ok   wpadnie   mi  wczesniej  w  rece
 
			 
			
					
				wieksze  turbo   na  westgate  do   1,9 tdi  agr
				: śr wrz 18, 2013 23:02
				autor: eden1992
				DANIEL LHR, Nie lepiej było by pobawić sie w wysterowanie vnt, niż ja przerabiać?
			 
			
					
				wieksze  turbo   na  westgate  do   1,9 tdi  agr
				: czw wrz 19, 2013 10:39
				autor: arwam
				stefano189 pisze:Chcesz zbudować turbinę z VNT która będzie miała zawór westgate? trochę dziwne i raczej trudne do wykonania. 

 
 a czemu trudne?
 GT2052SV stosowana w Volvo z silnikami D5
eden1992,  nie doczytałeś że kolega będzie jeździł na krótkich przebiegach?
to sprzyja zapiekaniu geometrii, bo na zimnym nie dajesz w palnik, a jeździsz prawie zawsze na zimnym,
 jak  kolega będzie chciał to mam T2 na zbyciu.
 T2 i T3 to mocne turbiny, mianem pancernych to raczej bym nie określił, trochę to na wyrost, choć żeby T3 zamordować to trzeba naprawdę nieprzestrzegać zasad użytkowania turbo, i praktycznie cały czas jeździć z gazem w podłodze, ale podejrzewam że i tak znacznie więcej turbin nawet pokroju  GT20 padnie w tym samym czasie co przejeździsz na starej T3
z tym że T3 będzie miała większą bezwładność, czyli na niskich obrotach będzie wolniej wstawała.
 Swego czasu 
Glus miał w sharanie T3 na 1Z'cie i 216-tki i ponoć już pełnym ogniem szło od 1800rpm.
 
			 
			
					
				wieksze  turbo   na  westgate  do   1,9 tdi  agr
				: pn wrz 23, 2013 08:15
				autor: JABcok20
				Ponoć nowe vnt nie zapiekają się. To mi powiedział sprzedający gdy brałem gtb.
			 
			
					
				Re: wieksze  turbo   na  westgate  do   1,9 tdi  agr
				: pn wrz 23, 2013 18:14
				autor: gruchaarl
				DANIEL LHR pisze:witam
Jak  w  temacie    tylko  westgate     bo  zamierzam    bio  i  inne  wynalazki  ,  oraz jezdze  krótkie  odcinki .Moze  jeszcze  para  wodna   ,   hho  itp oszczednosci. Moc  obecnie turbo  ori  130  km  i   troche   gorzej  wstaje   jak na   gt 17 vnt  w  innym  golfie 1z
Docelowo   chce  ok 150-160 km  pompa  11  wtryski  .   Oraz   troche   wieksze  turbo   ,  tylko  zeby  wstawało   nie  zbyt  pozno   ok 2000-2200 obr.  Mam  na  oku  turbo  z opla   2,5 tds    tutaj  przykladowaaukcja  
http://allegro.pl/turbo-sprezarka-opel- ... 34570.html" onclick="window.open(this.href);return false;     .  Ewantualnie  jakie   inne    poszukac  zeby  miało  podobne  mocowanie   do kolektora  1z  lub  afn? 
 K03  pomijam z  faktu    ze     nie  da  sie   znalezc    sprawnego  egzemplarza   oraz  kiepsko  pasuje.
Pytanie  z  innej  beczki   czy  srodek   turbiny   awx   gt 17   da  sie  wlozyc  do    muszli  goracej   vnt   asv   tam  tez jest  gt17.?
  Mam   takie   dwie  turbiny    i   chce  podmienic   bebechy  ,zeby  była  wieksza wydajnosc,  grucha   moze  troche  przeszkadzac  ale  bedzie  to  i  tak  prrzerobione   na  strownie   cisnieniowe
 
Zrób sobie w swojej turbinie środek od ASZ. Robiliśmy dwie takie turbo i działały bez problemu. Przy tym zero przeróbek
 
			 
			
					
				Re: wieksze  turbo   na  westgate  do   1,9 tdi  agr
				: pn wrz 23, 2013 20:44
				autor: DANIEL LHR
				gruchaarl pisze:DANIEL LHR pisze:witam
Zrób sobie w swojej turbinie środek od ASZ. Robiliśmy dwie takie turbo i działały bez problemu. Przy tym zero przeróbek
 
Wiec   do   muszli   goracej   z  asv   pasuje    srodek  od  asz   bez  przeróbek?  a  co  jesli   srodki  i  muszle  gorace    sa   roznych  marek   np  kkk  oraz  garret
w  a6 c6  3,0 tdi    miałem   przypadek   zapiekania  sie  geometri   ale  pompogło  rozruszanie    tam   chyba  wlasnie  jest  gtb