Strona 1 z 1

[mk2] AFN pytanie odolot i turbodziure

: śr lip 19, 2017 21:48
autor: Adriancios
Mam pytanko, jetta a2 po swapie na afn, Zbudowałem cały dolot na ic ze scenica. zrobila sie mega turbo dziura bo ic ok. 5,5 Litra pojemności. Skorygowałem na gruszce bo turbo wstawało dopiero przy 2500 obr.
Ustawiłem na ok. 0.9 Bar przy 200-2100 obrotów, jak chciałem zejśc niżej zeby wstawało szybciej to w górnych wartosciach przeładowuje ok. 1,4-1,5 bar nawet. Teraz pytanie czy To norma przez to ze jest tak duzy Ic? zamówiłem nową gruchę ale nie było typowo afn więc zaadoptowałem gruche prawdopodobnie z AJM jest większa, teraz została regulacja po logach, pytanie czy może zostać ta grucha czy szukac ori AFN?

I drugie pytanie, bedzie nowy dolot na innym fmic i pytanie czy moge wyjśc z turbo od razu rura fi 38mm i prosto do ic poleciec a za ic 51mm do ssacego. Czy tak jak w ori ze 38 redukcja na 51 i do ic? Bo z tego co sie orientuje to lepiej zeby rura do ic byla mniejsza, ktos to potwierdzi?

[mk2] AFN pytanie odolot i turbodziure

: śr lip 19, 2017 23:21
autor: marcinas1983
Odnośnie rury... nie ma sensu pakować większej rury od turbo do IC niż wyjście z turbiny... za to od ic do ssącego już tak... zresztą ja mam tak zrobione.

Obrazek

od turbo mam do IC ( którego obecnie nie mam ) 40mm, zaś od IC do ssącego 51mm.

Odnośnie ustawienia gruszki... przy 0.6 bara podciśnienia sztanga powinna być wciągnięta do zderzaka.

[mk2] AFN pytanie odolot i turbodziure

: czw lip 20, 2017 21:38
autor: KLICHO
Ze scienica to nie jest super IC. Ale do rzeczy chcesz aby bylo lepiej soft musi być a nie ruszanie gruszki bo potem będzie coraz gorzej

[mk2] AFN pytanie odolot i turbodziure

: ndz paź 08, 2017 14:32
autor: ferdek16v
Napisze tutaj bo nie chce zakladac nowego tematu.Czy ma to jakies znaczenie do ktorego wlotu do ic podłacze ssacy lub turbo?Drugie pytanie,czy gdy turbo podkrece na gruszce to bede mial wieksza turbodziure?Silnik to 1z

[mk2] AFN pytanie odolot i turbodziure

: pn paź 09, 2017 12:33
autor: KLICHO
Zrob logi dynamiczne 011 to zobacz co sie dzieje a nie krecenie na pale.