Strona 1 z 1

Prośba o poradę SWAP z aam na arl/asz

: pt lis 10, 2017 22:26
autor: Boogey
Witam.
Mam pewien problem a raczej dylemat. Chcę zrobić SWAP w moim Vento 1.8 aam na 1.9 TDI asz lub arl i teraz tak...
Mam do kupienia golfa MK4 z 1.9 asz Anglik za 3000 ale muszę po niego jechac laweta 300km w jedną stronę.. a dziś się dowiedziałem że 30km ode mnie jest do sprzedania kompletny SWAP arl za takie same pieniądze i jeszcze na aucie. Czy opłaca się go brać czy lepiej po całego asz ?
Bo do swap'a będę potrzebował tylko to co pod maską czy coś ze środka jeszcze ?
Pozdrawiam i proszę o doradztwo.

Prośba o poradę SWAP z aam na arl/asz

: sob lis 11, 2017 00:25
autor: riccardoa
Tu masz wątek,co prawda do mk2,ale może coś ci rozjaśni http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... a#p7032301" onclick="window.open(this.href);return false;

Prośba o poradę SWAP z aam na arl/asz

: ndz lis 12, 2017 17:01
autor: Michał_1977
Bierz ARL.
ARL ma IC usytuowany centralnie,czyli a'la FMIC. Dodatkowo ma grubszy wałek w suszarce.
Jak ma się trafić kibel,to i tak nie wiesz który to będzie :bajer:

Prośba o poradę SWAP z aam na arl/asz

: ndz lis 12, 2017 18:45
autor: Boogey
Wiem że arl lepszy tylko boję się że zaraz czegoś mi będzie brakowało do swap'a nie do końca wiem co mi będzie potrzebne z pierdół ;)

Prośba o poradę SWAP z aam na arl/asz

: pn lis 13, 2017 15:27
autor: Michał_1977
Boogey pisze: boję się że zaraz czegoś mi będzie brakowało do swap'a nie do końca wiem co mi będzie potrzebne z pierdół
Przecież napisałeś:
Boogey pisze:dowiedziałem że 30km ode mnie jest do sprzedania kompletny SWAP arl za takie same pieniądze i jeszcze na aucie
Skoro jest jeszcze w aucie,to wykręcisz sobie,to co będzie Ci potrzebne. Jak coś,to pisz tutaj pytania o szczegóły,a podpowiem Ci,co będzie potrzebne,a co nie.
Popatrz,jak u mnie wszystko fajnie siadło. U ciebie będzie jeszcze łatwiej :bajer:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Prośba o poradę SWAP z aam na arl/asz

: pn gru 25, 2017 14:19
autor: matisim
silnik,cała instalacja z komputerem, turbina koniecznie z kawałkiem wydechu, skrzynia w zależności czy jest 6b czy 5b, jak 6b to albo nie kupuj razem z silnikiem, albo kup po dobrej cenie i potem sprzedaj bo jest za dużo roboty żeby ot tak wsadzić 6b.
Jak masz skrzynie 5b najlepiej taką od mk4 bo wybierak nie jest wyrobiony jak w przypadku 99% mk3 to kupujesz kompletne półosie od TDI mk3, koniecznie flansze od skrzyni z tdi z mk3,, bo w mk3 i w mk4 mają inne średnice i Całą dźwignie z linkami pod skrzynię. Całość wieszasz na łapach takich jak miałeś stary silnik, jedynie poduszki przydadzą sie od TDI, koszt nowych prawie oryginalnych to 300 zł więc nie dużo, a używane i tak nie będą lepsze.

Kwestia hamulcy - teraz masz najmniejsze niewentylowane więc pomyśl o zmianie bo dwa hamowania i tarcze fioletowe.