Strona 1 z 1

[mk4] ile zniesie kolo 1z + sprzeglo sachs G60- odczucia

: sob sty 06, 2018 14:34
autor: bieniek1984
Witam czy ktos moze powierdzic z wasnego doswiadczenia albo zna kogos kto jezdzi na takim zestawie w golfie 4 tdi. Silnik ALH +0.216 + program celuje w moc 135km/310Nm. Czy przy takiej mocy g60 bedzie dobrym rozwiazaniem. Tak wiem ze mozna obic tarcze i dac docisk z vr6. Zaznaczam ze przeczytalem caly temat o zmianie sprzegla (100stron) i tam wiekszoc pisze ze bedzie ok ale pojawiaja sie glosy ze nie. Moze ktos jezdzi i moze potwierdzic.

[mk4] ile zniesie kolo 1z oraz sprzeglo sachs G60

: sob sty 06, 2018 14:58
autor: wronek1
miałem na takim zestawie 390niutka i spokojnie dawało rade a upalałem niemiłosiernie... więc bez obaw.

[mk4] ile zniesie kolo 1z oraz sprzeglo sachs G60

: ndz sty 07, 2018 00:01
autor: bieniek1984
A czy jakies dziwne dzwieki byly po zmianie ?

[mk4] ile zniesie kolo 1z oraz sprzeglo sachs G60

: ndz sty 07, 2018 10:13
autor: wronek1
nie ,ale wibracje po zmianie są delikatnie wieksze.

[mk4] ile zniesie kolo 1z oraz sprzeglo sachs G60

: śr sty 10, 2018 20:35
autor: crown20
Ja mam alh + 216 i na 2masie ujechałem jakieś 20 tyś, teraz mam sprzegło g60 i jest bajka. Po 216 i wywaleniu kata na hamowni wyszło mi 130 km i 313 NM (przed tym miałem 92/213). Różnice są inaczej zbiera się od dołu (według mnie gorzej i mniej płynnie) ale od około 2 tyś dużo lepiej idzie na sztywnym kole, odrazu zbiera się. Inaczej się też jeździ. Hamowanie silnikiem jest mocniej odczuwalne. Ja miałem taki głupi nawyk że odpalam i garze auto na luzie ale bez sprzęgła (teraz się tego oduczyłem) bo bez sprzegła na sztywnym kole czuć szarpniecie ze sprzęgłem jest to prawie nie odczuwalne.

[mk4] ile zniesie kolo 1z oraz sprzeglo sachs G60

: pt sty 12, 2018 12:03
autor: euglen
AFN 165km i 390nm - zestaw o który pytasz wytrzymuje już 2 lata

[mk4] ile zniesie kolo 1z oraz sprzeglo sachs G60

: sob sty 13, 2018 21:55
autor: bieniek1984
Po zmianie sa delikatne roznice :
- Troche mocniejsze wibracje na kierownicy na biegu jalowym
- Bardzo ale to bardzo lekkie wibracje na drazku zmiany biegow
- Slychac delikatnie prace sprzegla (wszystko musi byc wylaczone w aucie bo ciezko uslyszec zreszta casem slychac czasem nie) na biegu jalowym ( moze to sprezynki na pewno nie skrzynia bo moja jest w bardzo dobrym stanie)
- Delikatne wibracje w przedziale obrotow 1900-2100

W sumie jak ktos by nie wiedzil to nawet by nie zwrocil uwagi ze sprzeglo jest zmienione. Ja jezdze tym golfem 5 lat i poczulem pewne zmiany.
Koszty bez robocizny
Zamach 20zl
Sprzeglo sachs g60 440zl
Uszczelniacz walu 85zl
Olej do skrzyni 75w 90 50zl
Sylikon 15zl
Sruby do zamachu i docisku 100zl
Ogolnie nie ma tragedii i polecam ta zmiane.