Strona 89 z 93

: czw mar 11, 2010 22:20
autor: antojuja
podepnij vag i posprawdzaj m.in. temp na kazdym czujniku, sa 3 - paliwa (ten mnie ciekawi), plynu chlodz. ( daje temp dla ecu), plynu chlodz. ( daje temp na licznik) wszystkie musza miec temp zblizona do siebie najlepiej przed porannym rozruchem lub po dluzszej jezdzie i ewentualne bledy sprawdz

tuning rezystorem w silniku AHH

: śr cze 19, 2013 10:59
autor: rhl
Witam was,

looknalem tematy o tuningu rezystorem, mialem koncowki do wpiecia sie w instalacje z silnika afn i chcialem to wykorzystac do silnika ahh w pasku b5.
Z tego co na szybko zobaczylem koncowki roznia sie.
Pytanie do was - wpinamy tak samo jak w przypadku afn, czyli miedzy piny 2 i 3, czy jest to inny rozklad. (nie namierzylem tego w w/w tematach a stron do przegrzebania jest ponad 100 - stad pytanie na szybko do was).

Re: tuning rezystorem w silniku AHH

: pn lip 15, 2013 21:41
autor: kuglarz
rhl pisze:Witam was,

looknalem tematy o tuningu rezystorem, mialem koncowki do wpiecia sie w instalacje z silnika afn i chcialem to wykorzystac do silnika ahh w pasku b5.
Z tego co na szybko zobaczylem koncowki roznia sie.
Pytanie do was - wpinamy tak samo jak w przypadku afn, czyli miedzy piny 2 i 3, czy jest to inny rozklad. (nie namierzylem tego w w/w tematach a stron do przegrzebania jest ponad 100 - stad pytanie na szybko do was).
wpinasz tez do 2 i 3 i wszystko smiga . u siebie w alh tak mam i smiga jak glupi :D

Re: Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: sob sie 10, 2013 13:53
autor: Dee
Witam, mam pytanie bo niemogę się doszukać odpowiedzi na forum. Czy możliwe jest wpięcie rezystora w Golgie IV z silnikiem AJM 115 KM na pompowtryskach ?

Re: Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: sob sie 10, 2013 21:03
autor: GRIZLI
Dee pisze:Witam, mam pytanie bo niemogę się doszukać odpowiedzi na forum. Czy możliwe jest wpięcie rezystora w Golgie IV z silnikiem AJM 115 KM na pompowtryskach ?
To jest sposób na pompę nie na pompki, także na 99,999% NIE.

A swoją drogą, jeździłem kiedyś na rezystorku, potem na virusie. Każdy z Was wydaje mnóstwo kasy na samochody, ciuchy, broowarki i inne przyjemności. Tymczasem wszyscy żałują paru stówek na nieporównywalnie lepszą zmianę programu u jednego z wielu znających się na temacie userów. Wizyta i sprawdzenie autka przed modem, czasem może zapobiec wysraniu któregoś z droższych elementów. Taki rezystorek da trochę mocy ale może pięknie załatwić motorek zwłaszcza, jeśli się przesadzi.

Moje wrażenia:
-rezystor : :grin:
-virus: :satan: :kac: :bigok: i taaaki banan

Re: Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: ndz sie 11, 2013 12:20
autor: Dee
GRIZLI pisze:
Dee pisze:Witam, mam pytanie bo niemogę się doszukać odpowiedzi na forum. Czy możliwe jest wpięcie rezystora w Golgie IV z silnikiem AJM 115 KM na pompowtryskach ?
To jest sposób na pompę nie na pompki, także na 99,999% NIE.
opornikiem oszukuje czujnik na podstawie którego komputer steruje pompą a nie samą "pompe". to że są pompowtryski nie oznacza ze mam tłoczoną ciągle tą samą dawke paliwa. Też jest możliwość wpięcia opornika, tylko problem w tym że nie wiem gdzie :(

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: ndz sie 11, 2013 20:27
autor: kaczor4011
Dee pisze:Też jest możliwość wpięcia opornika, tylko problem w tym że nie wiem gdzie
Wpinasz zamiast czujnika temp paliwa ( czujnik jest na wezu powrotnym przy pompie tandem ) jak dobrze pamiętam jest to opornik 150 om . Sprawdzone i działa, przynajmniej u mnie w 1,4 tdi.

Re: Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: pn sie 12, 2013 14:25
autor: Dee
kaczor4011 pisze:
Dee pisze:Też jest możliwość wpięcia opornika, tylko problem w tym że nie wiem gdzie
Wpinasz zamiast czujnika temp paliwa ( czujnik jest na wezu powrotnym przy pompie tandem ) jak dobrze pamiętam jest to opornik 150 om . Sprawdzone i działa, przynajmniej u mnie w 1,4 tdi.
dzięki, czujnik znalazłem, tylko nie wiem teraz jaka powinna być oporność rezystora, spróbuje z tym 150 ohm, mam nadzieje że mi silnik nie wybuchnie:) mierzyłem oporność czujnika na zimnym silniku ok. 4 K ohm a na ciepłym poniżej 1 K. wiec jak wepne rownolegle 150 ohm to wypadkowa rezystacja będzie dużo mniejsza, rzędu 140 ohm na zimnym zamiast 4 K, troche strach...

Re: Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: pn sie 12, 2013 20:19
autor: GRIZLI
kaczor4011 pisze:
Dee pisze:Też jest możliwość wpięcia opornika, tylko problem w tym że nie wiem gdzie
Wpinasz zamiast czujnika temp paliwa ( czujnik jest na wezu powrotnym przy pompie tandem ) jak dobrze pamiętam jest to opornik 150 om . Sprawdzone i działa, przynajmniej u mnie w 1,4 tdi.
Zapoomniałem ja :los2: co nie zmienia faktu,że takie zabawy są dla podniesienia włąsnego ego i doebania sprzętu, któy wozi nasze dupska. Powodzenia i dziur w tłokach wielkości flachy piwa i pourywanych korb :kac:

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: wt sie 27, 2013 14:16
autor: bikerxc
Panowie, po próbnym wpięciu rezystancji między 2 i 3 pin 620 ohm wyskakuje mi błąd nastawnika 01268. Nie jest to chyba przesadzona wartość więc o co chodzi? Rezystor jest na włączniku i na odłączonym błędu nie ma. Jutro spróbuje z 1kOhm. Silnik AFN. Ma ktoś wytłumaczenie zjawiska bo pierwszy raz czytam o czymś takim przy rezystorze?

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: śr sie 28, 2013 18:49
autor: krystianoo
tez mam pytanie po wpieciu opornika 470 ohm podczas jazdy kontrolka grzania swiec cały czas mruga ... Po odłaczeniu problem znika , passat b5 AFN

Re: Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: śr wrz 25, 2013 13:38
autor: stryj16
Zapewne zapalacie silnik na włączonym oporniku, albo włączacie opornik zaraz po odpaleniu. Przy swoim AFN zauważyłem właśnie taką zależność, jeśli odpalam na włączonym oporniku, albo przełączę zaraz po odpaleniu to wywala błąd od nastawnika i mruga kontrolka od świec żarowych.

Re: Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: sob paź 12, 2013 21:33
autor: M69M
Dee pisze:
kaczor4011 pisze:
Dee pisze:Też jest możliwość wpięcia opornika, tylko problem w tym że nie wiem gdzie
Wpinasz zamiast czujnika temp paliwa ( czujnik jest na wezu powrotnym przy pompie tandem ) jak dobrze pamiętam jest to opornik 150 om . Sprawdzone i działa, przynajmniej u mnie w 1,4 tdi.
dzięki, czujnik znalazłem, tylko nie wiem teraz jaka powinna być oporność rezystora, spróbuje z tym 150 ohm, mam nadzieje że mi silnik nie wybuchnie:) mierzyłem oporność czujnika na zimnym silniku ok. 4 K ohm a na ciepłym poniżej 1 K. wiec jak wepne rownolegle 150 ohm to wypadkowa rezystacja będzie dużo mniejsza, rzędu 140 ohm na zimnym zamiast 4 K, troche strach...


I co działa to u ciebie? W wypadku PD tak samo się robi to z włącznikiem?

Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

: ndz paź 13, 2013 17:55
autor: Hz
GRIZLI pisze:-virus: i taaaki banan
Popieram... Jeździłem 1Z przez 4 lata i nie zakladałem rezystorka, miałem 90PS i jechało, potem kupiłem AJM 115PS pomodziłem go na 158/404 a teraz 330D 184 pomodzony na 238/540 nm i jedziemy dalej z bezpieczeństwem :)