Setup na chwilę obecną:
silnik:
-dolot BMC DIA
-wydech 2,5 cala z kwasa by MOTO WYDECH
-wypolerowane kanały w głowicy
-zlikwidowana zwężka w przepustnicy
-Wystrojony na DET II by Coobcio (wstępnie)
-w planach T
Na tym setupie nie byłem na hamowni. Na samym dolocie wyszło 152 km i 183 NM
Zawieszenie:
-gwint TA Technix (narazie jestem zadowolony, zobaczymy jak długo
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Koła:
-16 org. Cupra pomalowane na biało
-opony Good Year F1
Nadwozie:
-seria doprowadzona do cywilizowanego stanu (pomalowana całość oprócz dachu,
zderzaków i maski)
Wnętrze:
-brak, oprócz fotela kierowcy i elementów deski rozdzielczej.
-kierownica MOMO
Hamulce: org. 280mm + klocki ferodo premier
Jeśli chodzi o turbo to część gratów już mam:
-turbina gt28r
-bov Greddy Type RS
-kute korby IE + śruby ARP
-pompa paliwa Walbro
-listwa wtryskowa z audi tt
-wtryski 430cc
-Ecumaster
-Intercooler 550x230x65
-MBC properfekt
-kolektor z S2
Oto klika fotek wozu i gratów:
![Obrazek](http://images44.fotosik.pl/102/2fc3758d3c46b99bm.jpg)
![Obrazek](http://images50.fotosik.pl/102/197934d530ba91fam.jpg)
![Obrazek](http://images46.fotosik.pl/102/4441b3c1a95b6158m.jpg)
![Obrazek](http://images39.fotosik.pl/98/248636b4ff82d199m.jpg)
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/102/6703e693ff61d019m.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/98/a282b76317d482fdm.jpg)
![Obrazek](http://images44.fotosik.pl/102/1d2c414167674519m.jpg)
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/102/5c04e61818e4339em.jpg)
![Obrazek](http://images36.fotosik.pl/98/64a54d7363de2aa2m.jpg)
![Obrazek](http://images40.fotosik.pl/98/ac6a248cc2aab83cm.jpg)
![Obrazek](http://images43.fotosik.pl/102/dfbb0a2c28e32f23m.jpg)
![Obrazek](http://images49.fotosik.pl/102/a56e193a89e7cb3bm.jpg)
![Obrazek](http://images41.fotosik.pl/98/786ff776e04775c0m.jpg)
Projekt w ciągłej realizacji i myśle że już stosunkowo niedługo pojawi się delikatne nadciśnienie w dolocie
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pozdrawiam
EDIT
Dla porządku zamieszczam obecny setup:
SILNIK: seryjny ABF odprężony kanapką, obrobina głowica, nowy rozrząd, Motul 5w50
Plan: Kute korby Integrated Engineering+ARP (kupione), kute tłoki
UKŁAD DOLOTOWY: Garrett GT28R, BOV Greddy Type RS, Intercooler chiński 550x230x65, kolektor dolotowy z Audi S2 ucięty o jeden kanał, przepustnica z ABF'a rozwiercona i wypolerowana, MBC properfekt, filtr BMC DIA,
Plan: narazie brak, nie trzeba nic zmieniać
UKŁAD WYDECHOWY: Cały wydech z kwasa by Motowydech - kolektor jak na zdjęciu, DP 2,75" dalej 2,5" na dwóch przelotach
Plan: jest ok pod ten setup
ELEKTRONIKA: wcześniej chip by GTO z wyższą odcinką, aktualnie nowy mapsensor i Ecumaster DETII strojenie by Coobcio
Plan: narazie wszystko się sprawdza
UKŁAD PALIWOWY/ZAPŁON: walbro 255, wtryski 430cc, listwa z Audi TT, nowe przewody NGK
Plan: na dniach zimniejsze świece ZROBIONE - NGK PFR7B i problem z wypadającym zapłonem jak ręką odjął
UKŁAD NAPĘDOWY, KOŁA: Seria, nowe sprzęgło, koła oryginalne 16" + GY Eagle F1
Plan: komplet z VR6 albo spiek i R888
ZAWIESZENIE: Gwint TA Technix
Plan: jakieś rozpórki
UKŁAD HAMULCOWY: Seria tarcze przód 280 mm + ferodo premier, tył seria.
Plan: Lepszy klocek i płyn na wiosnę
BODY: Seria niebita, pomalowana na nowo cała buda oprócz dachu, pocięty zderzak
Plan: zkamuflować cooler
WNĘTRZE: Goła blacha, wszystko wyprute, kubeł Mirco S2, pasy 3pkt. Sparco, kierownica Momo corse, wskaźniki AutoGauge SM PEAK - Boost i EGT, wskaźnik AFR.
Plan: Boczki z plexy, ewentualnie powrót seryjnych
MOC: 279 KM/346 Nm
Plan: ile wyda po zakuciu
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)