Model: A3 8P
Rok produkcji: 2005 (mod. 2006)
Kolor: czarny LY9B
Pojemność: 2.0
Moc: 140KM/320Nm
Silnik: BMM
Wyposażenie: fabryczny S-line wewnętrzny i zewnętrzny
MODYFIKACJE:
Osiągi: turbina GTB2260VKLR, intercooler S3 8P, wydajniejsze wtryski (fabryczne), usunięty filtr cząstek stałych, wydech: downpipe 3,0" cale reszta 2,5" cala na 3 tłumikach, zaślepiony EGR, usunięta chłodnica spalin, twardsze szpilki głowicy, zmiana programu + odcinka 5000 obr/min
Felgi: oryginalne BBS RS861 19x8,5
Opony: Goodyear F1 Asymmetric 2 225/35 R19
Zawieszenie: gwintowane KW Variant 1 Inox
Hamulce: Leon Cupra R 345mm przód, 286mm tył, płyn Motul RBF 660
Stylistyka: fabryczny S-line
Wnętrze: fabryczny S-line, zmodyfikowany w całości na wersję po drugim lifcie 2009-
Car Audio: RNS-E wersja G, fabryczne Bose
Po sprowadzeniu:
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/526/79562853.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/254/85979783.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/547/14283317.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/94/11739449.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/33/99915279.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/705/82598932.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/843/82374061.jpg)
Zaniedbany lakier z odpryskami na masce, zderzaku i błotnikach oraz ryskami na innych elementach, niedotykany chyba od nowości. Przed podjęciem decyzji o malowaniu auta należało doprowadzić do stanu najlepszego jak to tylko było możliwe. Glinka, pasty Menzerna, gąbki 3M, szampon i wosk Meguiars:
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/802/12997286.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/94/60626548.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/89/19850448yv.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/850/86744653.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/18/47423299.jpg)
Wymiana modułu centralnej elektryki (Bordnetz) z 23bit highend na 30bit highend głównie ze względu na doświetlanie zakrętów:
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/22/73996115.jpg)
Komplet hamulców z Leon Cupra R, 345mm przód, 286mm tył:
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/35/13bko.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/856/38147386.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/827/31003386.jpg)
Piaskowanie i proszkowe malowanie fabrycznych felg 18x7,5 przygotowanych na zimówki, opony Dunlop Winter Sport 3D 225/40 18 + woskowanie:
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/7/71234797.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/42/16064768.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/837/82706816.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/853/70016631.jpg)
Wymiana seryjnej turbiny GT1646V, która potrafi nie wytrzymać nawet serii w 2.0TDI 8V (tym bardziej jeżeli jest źle zregenerowana jak się okazało po rozebraniu) na hybrydową GT1749VC:
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/542/38966698.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/35/71826401.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/827/73892440.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/856/33329071.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/199/30170493.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/545/53857503.jpg)
Pierwsze wypusty modeli po pierwszym lifcie czyli produkcja jeszcze w 2005 (modelowo 2006 duży grill) miały jeszcze xenon a nie bi-xenon, wymiana z fabrycznych lamp xenon na bi-xenon z DRL (światła do jazdy dziennej):
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/707/75237151.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/404/86965984.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/832/70136687.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/259/30600183.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/607/51745042.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/838/38725528.jpg)
Kierownica multifunkcyjna z TT 8J S-line lub A3 8P S-line po drugim lifcie, profilowana + biała nić:
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/577/70086736.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/825/94856748.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/703/65706120.jpg)
Gałka z mieszkiem i rączka ręcznego biała nić:
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/51/14985104.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/40/31000873.jpg)
Nakładki, pedał i podstopnica:
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/197/30997244.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/594/67725023.jpg)
Lampka sufitowa z lampkami do czytania i diodami podświetlającymi tunel i konsolę środkową:
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/200/95108523.jpg)
Radionawigacja RNS-E wersja G i kosz 2 DIN:
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/829/31532555.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/20/25441854.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/89/72634866.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/153/85664418.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/20/35856085.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/443/47619797.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/707/93305342.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/43/72067396.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/838/41802061.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/824/83378867.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/9/40107739.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/855/32392084.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/854/45059718.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/812/14117731.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/716/75645677.jpg)
Usunięcie fizyczne i elektroniczne filtra cząstek stałych (DPF), w jego miejsce kompletny downpipe 2,5":
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/802/33134220.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/5/36487195.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/35/28298374.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/199/39305584.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/707/84354728.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/90/40431644.jpg)
Po modyfikacji oprogramowania:
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/402/96448878.jpg)
Zawieszenie gwintowane KW Variant 1 Inox, tuleje wahacza pełne S3:
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/266/19770899.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/826/60009416.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/833/71210000.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/594/65378111.jpg)
Felgi BBS RS861 19x8,5 z oponami Goodyear F1 Asymmetric 225/35 19 (dodatkowo porównanie z tymi samymi oponami z rozmiarze 255/35):
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/547/41281385.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/191/73263282.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/818/26989763.jpg)
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/706/44412660.jpg)
Regeneracja zacisków:
![Obrazek](http://imageshack.us/scaled/thumb/341/57439232.jpg)
Wymiana turbiny na GTB17:
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/819/scmn.jpg)
Po modyfikacji oprogramowania:
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/809/g14z.jpg)
2014:
Nowe opony Goodyear F1 Asymmetric 2 225/35:
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/661/PPI3J2.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/673/Ba3Hk3.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/538/Q9e0iO.jpg)
Modyfikacja fabrycznego wnętrza S-line pierwszy lift 2005-2008 na drugi lift 2009-:
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/pJhtH6.jpg)
Kompletny układ wydechowy ze stali kwasoodpornej 2,5" cala, downpipe 3.0" cale, 3 tłumiki:
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/661/TyuKZM.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/909/m2KOr1.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/673/Trn460.jpg)
Oryginalny intercooler S3 8P + wymiana pozostałych chłodnic:
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/661/ksgiYL.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/RpHpYd.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/905/j7JaQR.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/673/1wCMRm.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/661/CsI36q.jpg)
Turbina GTB2260VKLR + twardsze szpilki głowicy:
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/901/HiCTbv.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/us0cjW.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/537/1qsOk6.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/905/Hf9vhk.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/537/MFITUj.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/909/r2cZo6.jpg)
Wydajniejsze wtryski (fabryczne):
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/908/tZF3Kt.jpg)
Po wystrojeniu (bezdymnie):
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/905/ijQPvs.jpg)
Licznik poliftowy (biały FIS):
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/911/RJA6Dc.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/631/Mppgsn.jpg)
Ostateczna korekta programu po której pojawił się już lekki dym:
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/t8k6tJ.jpg)
Aktualnie:
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/849/88401186.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/585/86584533.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/827/15128305.jpg)
![Obrazek](http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/546/89360596.jpg)