UP
Podczas urlopu zrobiłem 1500km skodą i jakbym nie jeździł nie udaje mi się zrobić więcej niż 700km na baku :-/
niby mogę zejść poniżej 7litrów na kompie ale sam komp przekłamuje o 0.3 litra a dodatkowo zawsze ktoś mnie podpuści i daje ognia , a wtedy średnie leci do góry w zastraszającym tempie , udało się jednak z Kazimierza nad Wisłą wrócić na jednym baku .
po powrocie a właściwie już na wakacjach zauważyłem że podczas cofania piszczy mi zacisk na tyłach , mało tego - prawa strona grzała się.
rozebrałem to na szybkości i obie prowadnice dolne zacisków po obu stronach auta stały ... zamówiłem więc klocki bo skoro grzał się zacisk to mimo że były ate i to w db stanie to założyłem że są spalone . Padło na TRW
lewa strona poszła gładko , prowadniczki wyczyszczone , nowe blaszki , tłoczek sprawdzony chodził lekko wiec GIT
prawa dramat , gumka od tłoczka peknieta , sam tłoczek chodził ciężko wiec zostawiliśmy stare klocki , zamówiliśmy zestaw naprawczy i auto musiało jeden dzień poczekać aby zrobić to na cacy.
kolejny dzien znowu jazda , złożyliśmy to na nowym tłoczku , nowe gumki , nowy płyn hamulcowy ... składamy i LIPA , uje..ny gwint od śruby przelotowej z wężyka hamulcowego , no i musieliśmy szukać gwintownika drobnozwojowego 12x1 żeby to ogarnać :-/ finalnie zajechaliśmy do mnie do pracy i tam to zrobiłem.
można powiedzieć że to tylko tył , ale teraz na nowym płynie i ogarniętych heblach na cacy skoda naprawdę dużo lepiej hamuje .
Poza tym plany co do skody się zmieniły , miałem kupić w Sierpniu dp 3calowe ale odkładam to na wiosnę ... wpadł pomysł żeby suszarkę zastąpić k04 z s3 , wtryski 380 już leżą i dopiero pod te turbo będę robił korektę softu ... licze na około 250koni.
Dzisiaj robiłem logi jak mój FMiC sobie radzi ... takie temp osiąga przy 27stopniach na zewnątrz
http://vaglog.pl/log-005_006_6I2J27.html
spolerowałem też końcówkę wydechu
zająłem się też zamkami , oczywiście te nieszczesne mikrostyki , z przodu od kierowcy miałem problem taki iż czasami gasł mi led w boczku , okazało się że bieżnia na której mikrostyk pracuje lekko się wyrobiła , udało się go splanować by obniżyć jego położenie i hasa ...
tylny od kierowcy nie poszedł tak łatwo i postanowiłem kupić nowy zamek , powertowałem trochę neta i zdecydowałem się na taki zamiennik ( wymiana trwa 20minut a cena jest śmieszna więc jeśli padnie za rok to nie będe płakał )
Wszystko robione u Przyjaciela który się ostatnio wyposażył w jedyne słuszne auto
Dzisiaj pozbyłem się też znaczków z klapy i wg mnie jest o wiele lepiej
no i bonusy
100-230km/h
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=v6PVvPcfzS8[/youtube]
I jakies tam poglądowe jak skoda wygląda na żywo , tutaj widać że nie jest taką kozą
[youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=skRv-T9EBZo[/youtube]
na chwilę obecną auto 100%sprawne ...