Strona 9 z 11

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: czw maja 18, 2017 22:38
autor: Marszall
Heble opanowane. Dalem nowe klocki ferodo. Tamte mimo ze orginaly merca to slabo hamowaly. Przetoczylem tez cisnieniowo caly plyn i w koncu jest tak jak trzeba.

O turbo nawet nie pytaj....

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: ndz maja 21, 2017 18:36
autor: RasPL
Jak nie jak w koło pytam i sie obijasz kolejny rok :goof:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: ndz maja 21, 2017 20:58
autor: Marszall
No wlasnie sie nie obijam tylko robie po pracy ale nie przy swoich samochodach

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: czw lip 13, 2017 23:03
autor: Marszall
Pobawilem sie troche z przepustnica od S2 ktora lezala w garazu bo pomyslalem coby nie odblokowac troche dolotu memu bezsensownemu silnikowi. Po przeliczeniach wyszlo iz ma ona o 10% wieksze pole powierzchni niz konwencjonalna z ACE/9A po rozwiercie.

Dorobilem zatem adapter i sobie ja testuje. Auto przyjemniej reaguje na gaz ale jakis kosmo efektow nie odczowam, pewnie dlatego ze trzebaby cos zmienic w programie

Obrazek
Obrazek

Obrazek

Obrazek

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: pt lip 14, 2017 07:29
autor: RasPL
W programie jedynie mozna podkrecic wzbogacanie po roznicy map. Ale i tak efekt bedzie nie odczuwalny. Digi 1 jedzie po MAP sensorze wiec sobie poradzi nawet z przepustnica fi80

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: pt lip 14, 2017 08:50
autor: Marszall
Tak ale map widzi cisnienie atmosferyczne przy wot. I widzi tylko cisnienie a nie ilosc powietrza. Przy fi 60mm przy wot tez bedzie widzial map atmosfere jak i przy fi 80 ale ilosc powietrza bedzie inna.
Dobrze kminie

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: pt lip 14, 2017 13:01
autor: RasPL
Nie dokonca. Jezeli 60 dlawi silnik to przy pelnym otwarciu nie bedzie atmosferycznego tylko dalej podcisnienie. Tak mozna sprawdzic czy przepustnica jest za mała

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: pt lip 14, 2017 14:15
autor: Marszall
A opory ssania? Silnik atmosferyczny jak ma latwiej ssac to i wiecej zassie. Bo inaczej po co ITB?

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: pt lip 14, 2017 17:51
autor: RasPL
Itb daja szybsza odpowiedz na gaz bo kazdy cylinder moze natychmiast zassac wiecej mieszanki. Silnik nie zassie wiecej niz umie jedynie moze mniej przez za mala srednice dolotu. Inna sprawa to doladowania dynamiczne i harmoniczne zalezne od walka dolotu i rpm itp temat rzeka.

Poprostu wepnij vakuometr i sprawdz na wot w calym zakresie obrotow cisnienie w dolocie. W prwnych obrotach wyjdzie lekko w nadcisnienie i tam jest max moment. Przy koncu rpm gdzie napelnianie bedzie gorsze bedzie wieksze podcisnienie. Chyba ze limiter masz ustawiony nizej niz walek ssacy napelni.

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: pt lip 14, 2017 23:49
autor: Marszall
Czyli co jest sens wsadzac wiekszy przepust czy nie?

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: sob lip 15, 2017 06:48
autor: RasPL
Przeciez Ci pisze ze musisz zmierzyc podcisnienie na jednej i drugiej i sie dowiesz. Albo na hamowni 2 pomiary.

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: sob lip 15, 2017 08:19
autor: Marszall
Eeee a az tak to mi sie nie chce kombinowac. Ale prawda jest taka ze ta przepustnica z s2 ma srednice podobna do ABF a i tak wieksza niz w KR. Skoro w ABF taka dali wiec na pewno nie jest za duza tym bardziej ze ta z abf tez rozwiercaja. Co ciekawe na tej pojedynczej jest inny ryk przy bucie taki lagosniejszy.

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: sob lip 15, 2017 11:28
autor: RasPL
No kombinowac trzeba wiele. Podlaczyc manometr i wsadzic 3/4 bieg :helm:

A80 B4 Avant 2.0 16V(T in progress) BLACK BERTA

: sob lip 15, 2017 12:32
autor: Marszall
.....zdjąć półkę pod nogami pasażera, odłączyć podciśnienie od kompa, założyć trójnik, podłączyć manometr, przyczepić gdzieś manometr, pojeździć. Teraz jak już mam założoną dużą to mi sie nie chce sprawdzać. na starej mogłem wsumie. Ale tak jak pisze troche to wszystko i tak bez sensu bo motornia odprężona, sprawdzam tylko jak reaguje na drobne zmiany w dolocie