Strona 2 z 2

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

: sob cze 17, 2017 00:59
autor: mlodyluk
killerx skoro myślałeś to na następny sezon znów wjedzie jakiś gruby mod na moc :-)

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

: sob cze 24, 2017 14:17
autor: kolak6
No jest sztosik,robi halas na miescie :D

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

: sob cze 24, 2017 15:03
autor: killerx
mlodyluk, Myślałem lecz doszedłem do wniosku, że cel został osiągnięty jeśli chodzi o modyfikacje mechaniczne tego samochodu. Każdej jednej zmianie została poświęcona masa czasu, uwagi i precyzji. Nie chcę tego psuć aby tylko zobaczyć kilkadziesiąt HP więcej na wykresie, których nie wykorzystam i być może auto stanie się wolniejsze zamiast szybsze. Zresztą sam wiesz, że w naszych górzystych rejonach 1.8 + BigT i jego wstawanie przy 5000rpm nie ma racji bytu :( Autko świetnie się spisuje, śmiga bezawaryjnie. Miałem okazję sprawdzić jak spisują się większe suszarki w 1.8T i dziś już nie mam wątpliwości dlaczego tak wiele osób polecało od dawna K04-064 w tym silniku, chcąc uzyskać sensowne 300+. Turbo wstaje praktycznie jak seria, a góra jest nieporównywalnie mocniejsza, lag po przepięciu biegu nie istnieje. Zostało mi tylko rozkoszować się jazdą, dbać o wygląd i profesjonalnie serwisować na bieżąco :bajer:
P.S. Chęci na większą moc są bez dwóch zdań- w tym hobby zawsze wszystkiego jest mało. Jednakże bardziej stosownym rozwiązaniem w pogoni za większą mocą będzie kolejny wóz z innym silnikiem :)

kolak6, :pub:

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

: ndz cze 25, 2017 08:37
autor: mlodyluk
killerx oczywiście zgadzam się z Tobą w pełni, ,ze teraz jest idealnie i strasznie fajnie odchodzi Twoje S3 :D Dobrze że udało Ci się tak dobrać osprzęt a jeździć będzie bo wszyscy wiedzą jak dobrze umiesz dbać o samochody :pub:

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

: pn cze 26, 2017 13:51
autor: killerx
Dopieszczania ciąg dalszy. Tym razem oberwało się klimatyzacji. Prace, które zostały wykonane:

- wymiana filtra kabinowego,
- wymiana osuszacza,
- wymiana oringów klimatyzacji (wejście i wyjście z osuszacza),
- test szczelności,
- napełnianie układu czynnikiem,
- ultradźwiękowe odgrzybianie klimatyzacji urządzeniem ATOM,

Fotki:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Najbliższe plany to BBK na tylną oś. Nad konfiguracją jeszcze się zastanawiam. Z pewnością będzie to 300+ [mm].

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

: wt cze 27, 2017 01:00
autor: mlodyluk
Wow a w jakiej budzie to 4.2 będzie siedzieć? :-)

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

: sob lip 01, 2017 11:07
autor: killerx
Chyba różne BBK mamy na myśli :helm:

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

: sob lip 01, 2017 14:21
autor: bjoern
Big Brake Kit a nie 4.2 haha :)

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

: sob lip 01, 2017 21:55
autor: mlodyluk
Ha ha ha kurde idealnie pasuje do oznaczenia silnika 4.2 :-)

Audi S3 8L by killerx 339PS/445NM

: wt paź 03, 2017 18:50
autor: marcinwdg
fajna esa :helm: