Strona 3 z 15
: wt gru 09, 2008 03:34
autor: wiesso
GRZANA pisze:A nie ma w planach jakiegos mocniejszego motoru?
Oczywiście że jest zwłaszcza teraz kiedy okazało się mam standardowy RP a nie GTI.
Ale na początek chciałem coś co sam ogarnę przy montażu i będzie tani w eksploatacji.
Pozatym przy mocniejszym silniku muszę ingerować w skrzynię biegów.
Klasyczne od garba wytrzymują tak do stu paru koni. Potem trzeba kupić wzmacniane a to juz 3 tysie niewyjęte.
Myślałem żeby wrzucić wraz ze skrzynią silnik od audi V6
to by było coś
Narazie Golf jest dla mnie optymalny
: wt gru 09, 2008 12:46
autor: sas_gti
silnik można by chyba zamontować poprzecznie a nie wzdłużnie i wykorzystać skrzynie golfowskie.
: czw gru 11, 2008 20:50
autor: Bartus19942209
OoOo...fuck ale bryka:P Tylko szkoda ,że tak mało wotek dawaj więcej czekamxD
Pozdraviam
: ndz gru 14, 2008 00:52
autor: saduwa
: pn gru 15, 2008 16:39
autor: wiesso
Wczoraj udało mi się zaadoptować nagrzewnicę, również z golfa II
trochę poprzycinałem tu i tam i posklejałem ale wyszło ok wieje jak szalona. wieczorem wrzucę fotę. Poprowadziłem również wiązkę elektryczną do świateł. jak dobrze pójdzie w przyszłym tygodniu popłynie prąd w obwodach.
: pn gru 15, 2008 18:25
autor: Robson1973
Widze że prace idą pełną parom
: pn gru 22, 2008 18:24
autor: andrew19_86
zacny projekt
,obyś wytrwał do końca
: pn gru 22, 2008 21:20
autor: beny841
nono
jestem pod wrażeniem, mam nadzieje ze to kiedyś będzie jeździć
prawdę mówiąc jak wchodziłem na temat myślałem ze to kitszit jakiś a tu mega zonk
karoserie masz wyczesaną
widac ze jeszcze przed toba milion problemów i kłopotów ale trzymam kciuki
aby sie udało
a mam jedno takie pytanie co odraz mi sie narzuciło
szyby??? z pleksi będą czy może dali do KIT-u
i powiem tyle że to bedzie najlepsza wersja Garbusa
: pn gru 22, 2008 22:24
autor: wiesso
na początku myślałem aby zrobić je z poliwenglanu ( czy jakoś tak), ale ostatecznie będą oryginalne szklane.
Doszukałem się firmy w USA co ma takie szyby. i jak będe przed lakierowaniem to je zamówię. Jest to jeden z większych wydatków ale myślę że na zakończenie będzie warto.
: sob sty 03, 2009 20:14
autor: Rabbit_mk1
szok
troche kozacki projekt
tlyko szokoda że taki maly silniczek... ile +/- waży ten garbaty? powodzenia
ps. widze że kolega też zainteresowania w kierunku rowerów
: ndz sty 04, 2009 07:04
autor: wiesso
pierwsza sprawa-
odnośnie silnika - fakt mały i nad tym ubolewam ale jak bedzie przypływ gotówki a pojazd ruszy to coś sie bedzie myśleć na spokojnie o większym.
druga spraw
waga całość nie powinna przekroczyć ( zakładając moje wyliczenia) 650 kg
I trzecia ROWER
fakt już nie mogę doczekać sie wiosny
ale jak jest mróz to i w zimie da rade.
: czw sty 08, 2009 20:44
autor: Rabbit_mk1
jak mniej od mk1 i bedzie mial 90ps to sadze ze bedzie dobrze smigal
no ja tez czekam na wiosne z utesknieniem
: śr lut 18, 2009 09:41
autor: Robson1973
temat troszke umilkł,dzieje sie tu co:)
: śr lut 18, 2009 13:01
autor: wiesso
dzieje sie dzieje - jestem na etapie robienia całej masy detali. To jest taki etap budowy że robisz i robisz a praktycznie niczego nie widać.
np: montaż nagrzewnicy. doloty powietrza do kabiny, spryskiwacze, elektryka przetaczanie dystansów( okazały sie zbyt szerokie ).
najwięcej roboty było z ulepieniem z gipsu modelu klapy silnika oraz przetłoczeń świateł.
Jutro przychodzi człowiek który pomoże mi zrobić klapę silnika z laminatu oraz tylni zderzak.
Jak dobrze pójdzie to za dwa tyg uruchomię pneumatyczne podnoszenie dachu oraz zamontuję przednie światła.
wtedy wstawię kolejne zdjęcia oraz filmik.