Strona 3 z 5
Re: [VW LUPO] by tooma
: wt mar 11, 2014 09:39
autor: Adrian1989
I tak nie bedziesz Tomku szybko latal na tej glebie;p
[VW LUPO] by tooma
: śr mar 12, 2014 20:20
autor: tooma91
lecimy dalej
heble 280
IC już na swoim miejscu
[VW LUPO GT] 1,8T by tooma
: wt kwie 08, 2014 16:10
autor: mk1988
dobry projekt ... jak się mają dalsze prace nad autem
?
[VW LUPO GT] 1,8T by tooma
: wt kwie 08, 2014 16:39
autor: miskieusz
ICek dość nieduży ale idzie przynajmniej wpakować;)
Re: [VW LUPO GT] 1,8T by tooma
: wt kwie 08, 2014 23:56
autor: tooma91
mk1988 pisze:dobry projekt ... jak się mają dalsze prace nad autem
?
auto jest u genowefy na zrobienie elektryki po dopaleniu sie okaże co dalej czy malowanie czy jakies poprawki trzeba zrobić
miskieusz pisze:ICek dość nieduży ale idzie przynajmniej wpakować;)
Ic wiekszy by nie wszedł bez cięcia zderzaka a zależało mi żeby zderzak został nie ruszony ic pójdzie na czarno i nic nie bedzie widac , przy seryjnym doładowaniu taki Ic spokojnie wyda większy nie potrzebny
[VW LUPO GT] 1,8T by tooma
: śr kwie 09, 2014 07:33
autor: mk1988
a powiedz mi jak z heblami które montujesz bo rozumiem iż te 280 są z golfa ... chyba że się mylę ??
[VW LUPO GT] 1,8T by tooma
: śr kwie 09, 2014 08:49
autor: miskieusz
mk1988, hmm chyba nie. w mk3 i mk4 hebel 280 wychodził chyba tylko przy 5x100? chociaż może w mk3 AFN było 280mm i 4x100...
?
Re: [VW LUPO GT] 1,8T by tooma
: śr kwie 09, 2014 14:11
autor: tooma91
mk1988 pisze:a powiedz mi jak z heblami które montujesz bo rozumiem iż te 280 są z golfa ... chyba że się mylę ??
heble z seata ibizy GT tarcza 280mm jak narazie leżą i czekają na montaż, muszę kupić piasty pod ABS i złożyć na nowych częściach
[VW LUPO GT] 1,8T > by tooma
: śr kwie 09, 2014 16:02
autor: mk1988
aha bo mi z golfa zostały tarcze wentylowane 256 i się zastanawiam nad szczepem tylko nie wiem czy same tarcze podejdą czy trzeba będzie rzeźbić i całe zwrotnice przekładać pod owy hampel bo tak czy owak brak mi prowadnic, zacisków i klocków do kompletu
Re: [VW LUPO GT] 1,8T > by tooma
: śr kwie 09, 2014 19:04
autor: tooma91
mk1988 pisze:aha bo mi z golfa zostały tarcze wentylowane 256 i się zastanawiam nad szczepem tylko nie wiem czy same tarcze podejdą czy trzeba będzie rzeźbić i całe zwrotnice przekładać pod owy hampel bo tak czy owak brak mi prowadnic, zacisków i klocków do kompletu
jak masz jarzma przykrecane to zaden problem kupujesz tarcze 280 jarzma tez 280 a zacisk moze być z 256
[VW LUPO GT] 1,8T > by tooma
: śr kwie 09, 2014 22:52
autor: mk1988
a wiesz moze jak sie ma sprawa szczepu tarcz na tylną oś ??
Re: [VW LUPO GT] 1,8T > by tooma
: czw kwie 10, 2014 22:01
autor: tooma91
mk1988 pisze:a wiesz moze jak sie ma sprawa szczepu tarcz na tylną oś ??
w lupo jest taki myk ze kupujesz flansze w aso z gti gdzie kosztuje 100zł za szt i ja sie daje pomiedzy czop a belke i masz juz mocowanie jarzma, zakladasz tarcze jarzma zacisk zmieniasz linki i juz masz tarcze z tylu i leona tez klada caly tyl i ponoc wszystko gra, najlepiej z jakiegos waga na belce kupic caly hebel z czopem lozystami kompletny
[VW LUPO GT] 1,8T > by tooma
: czw kwie 10, 2014 22:49
autor: Piwu
trzymam kciuki za bezproblemowe odpalenie i za cały projekt!
[VW LUPO GT] 1,8T > by tooma
: czw kwie 10, 2014 23:04
autor: mk1988
no ja właśnie mam czopy w pozostałościach po golfie mk3 zostawiłem z myślą kolejnego Vag'a żeby ewentualnie zmienić bęben na tarcze tylko kwestia czy to da radę podpasować ale skoro mówisz o flanszach więc gdyby nie pykło tak to trzeba będzie w ten sposób działać jak napisałeś