Strona 26 z 28

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

: śr lip 13, 2016 20:24
autor: MariuszPrusia
Mówisz o tym takim postukiwaniu?

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

: czw lip 14, 2016 09:51
autor: piter007i
Tak... Odgłos dobiega z lewej strony przod. Mega denerwujące to jest. Ogólnie tylko przy ruszaniu, wjeździe na przeszkodę, wciśnięciu lub puszczeniu gazu. Mhhh


Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CHIP

: czw lip 14, 2016 16:46
autor: Stanley777
Poduchy sprawdzałeś? Np lizak odpowiadający za ruchy wzdłuzne itd. U mnie jest powiedzmy prawie podobne, ale nie az tak i nie w kazdym przypadku :jezor:

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

: czw lip 14, 2016 17:48
autor: Robson91
W sumie górna jakby sie rozsypała to też może napiedralać bo silnik lata przy zerwaniu, lub przy bujnięciu na przeszkodzie

Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

: czw lip 14, 2016 18:18
autor: piter007i
Heh jak niby mam sprawdzic poduchy? Zapiac 1, ręczny i próbować ruszać? I obserwować silnik?

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

: czw lip 14, 2016 19:52
autor: Robson91
Odkręć puche filtra i szarp za silnik :P jak ma spory luz to od razu poczujesz ;)

Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka

Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CHIP

: ndz sie 07, 2016 15:31
autor: Stanley777
piter007i, i jak temat ogarnięty?

Ja póki co to ignoruje a wrazenie mam takie ze albo prawa poducha silnika, albo coś przy prawym amorze tak jakby poduszka McPersona, chwilami stawiałem tez na dwumas, jest to trochu irytujące no ale coz :kac:

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

: śr sie 10, 2016 21:02
autor: piter007i
Mhmmm... Skąd... Nic nie ruszyłem, nawet nie ściągnąłem obudowy filtra by obadać łapę silnika... Ostatnio na nic czasu nie ma... Teraz najbardziej to się zajmuje ruda samochodem, nie ja. Gryzie mi przednie błotniki (= też nie ma czasu ogarnąć.

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

: czw wrz 22, 2016 23:13
autor: piter007i
Sztywne koło jednomasowe zakupione, dziękuję koledze ade, trzeba dokupić tylko zestaw sprzęgła, 2 komplety śrub i teraz pytanie:
Co z tuleja 'przesuwna' na wałek sprzęgłowy pod łożysko wyciskowe, kupować? Niby w poradniku na forum nie ma o tym nic mowy... Podobnie uszczelniacze do kołnierza/flanszy do ktorych mocuje się przegub wewnętrzny...?

Obrazek

Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CHIP

: pt wrz 23, 2016 20:51
autor: Maszan
A leje ci sie z tych flansz?Jesli nie to moze nie ruszaj. Generalnie jak wyjmiesz flansze do wymiany simeringu to moze sie okazac, ze piercienie oporowe (po 1 na strone z brazu) sa popekane i trza bedzie szukac nowych - w moim przypadku mieli tylko w ASO cos kolo 70 pln za szt.Simmeringi sa dostepne z Corteco - mimo iz nowy to chyba nie siadl dobrze bo lekko sie poci, ale jezdze i sie nie przejmuje.Olej w skrzyni zmieniasz przy okazji?

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

: pt wrz 23, 2016 22:54
autor: piter007i
Z flansz niby się nie leje, ale jest jakby tam trochę szronu oleju z brudem... Właśnie pasowały by przy okazji zmienić olej po tylu latach...

A co z tą tuleja na wałek sprzęgłowy pod łożysko wyciskowe, oraz łapę wyciskowa sprzęgła?
W sumie gdy się okaże że coś kwalifikuje się do wymiany, to można uziemic auto na jeden dzień dłużej i domówić zużyte części, nie?

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

: pn wrz 26, 2016 21:42
autor: piter007i
Kosmetyka koła zamachowego wykonana. Zestaw Sachs zamówiony razem z kompletem ori śrub mocujących.
Rozglądam się za wydajniejszym turbo (w sensie sprawdzam rynek oraz kalkuluje koszty, kusi mnie kolejny raz coś dlubnac bo zaczyna brakować pod noga) stąd też to sprzęgło dające już znać o sobie.
Obrazek Obrazek

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

: pt paź 07, 2016 00:11
autor: piter007i
Zestaw jednomasy z Sachs założony.
Pojawił się problem przy gaszeniu i zapaleniu. Trzepie buda... Do tej pory tego nie było - (w sumie podobnie było gdy miałem uszkodzony wąż podcisnienia i nie trzymało klapy gaszacej do końca).
O dziwo na luzie nic nie słychać głośniej, zastanawia mnie tylko problem przy stopie i starcie silnika... Czy tak ma być czy szukać winowajcy...

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka

Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CHIP

: pt paź 07, 2016 07:59
autor: Maszan
Oblookaj te klapę gaszaca ,niech ktoś gasi a ty patrz.No chyba że na poduszce jest nie tak po założeniu skrzyni.