Strona 4 z 5

: śr cze 16, 2010 18:51
autor: Biperr0
Fałer pisze:Standard w VR6 12V
A co to dokładnie za czujnik ? W ogóle masz jakieś problemy z silnikiem ? Wymieniałeś już coś ?
Fotki zacne :pub:

: śr cze 16, 2010 19:14
autor: Fałer
Biperr0 pisze:
Fałer pisze:Standard w VR6 12V
A co to dokładnie za czujnik ? W ogóle masz jakieś problemy z silnikiem ? Wymieniałeś już coś ?
Fotki zacne :pub:
Czujnik temperatury płynu chłodniczego sterowania silnikiem NTC. Odpowiada za odpalanie na zimnym i ciepłym no i za to, że silnik równo chodzi na jałowym.. W silniku oprócz oleju i filtrów nie robiłem jeszcze nic..

: czw cze 17, 2010 02:08
autor: kler_b
Zacne autko, przygarnąłbym takiego jak bym tylko tu u siebie mógł dostać ale to graniczy z cudem niestety.

: czw cze 17, 2010 06:56
autor: Fałer
Z daleka to koło wygląda na większe :P

ObrazekObrazek

: czw cze 17, 2010 09:24
autor: Biperr0
Fałer pisze:Z daleka to koło wygląda na większe :P
Bo nie ma gleby :crazy: Jak go choć o 20mm opuścisz to będzie w ogóle inny efekt :bigok:
Tak z ciekawości - często się spsuje taki czujnik ? Bo jak czytałem o AAA to jakoś nie pisało o takiej usterce tylko jakieś domniemania :-k Wypytuje tak bo sam mam już B3 variant Vr6 który na mnie czeka :food:

: czw cze 17, 2010 18:47
autor: Fałer
Biperr0 pisze:
Fałer pisze:Z daleka to koło wygląda na większe :P
Tak z ciekawości - często się spsuje taki czujnik ?
W VR6 jeśli był normalnie eksploatowany psują się z reguły tylko czujniki.. Właśnie najczęściej sterowania silnikiem, położenia wałka rozrządu, położenia wału i ew spalania stukowego..

Nowe zdjęcia:
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

: śr cze 23, 2010 13:18
autor: Fałer
Sory za double posta:

ObrazekObrazek

: śr cze 23, 2010 19:06
autor: Akeitsu

: czw cze 24, 2010 01:24
autor: Fałer
Akeitsu pisze:Kinder Country :P
Spoko.. Poucinam zwoje :D

: czw cze 24, 2010 08:39
autor: Biperr0
Fałer pisze:Spoko.. Poucinam zwoje :D
A gwint co pokazałeś wcześniej to co ? :bajer:

: czw cze 24, 2010 11:40
autor: Fałer
Biperr0 pisze:A gwint co pokazałeś wcześniej to co ? :bajer:
No żartuję :D Będzie w lipcu :P

: śr lip 21, 2010 19:17
autor: Fałer
Update:
- zmieniony w końcu olej i zalany preparat o magicznej nazwie Modyfikator + (odczucia: silnik ciszej pracuje, po odpaleniu łańcuch jakby szybciej się napinał i faktycznie suchy start został kompletnie wyeliminowany a o to mi głównie chodziło),
- założony filtr ITG: auto jedzie tak samo jak na Simocie, ma tylko może ciut inny dźwięk,
- miska zmieniona (od razu więcej oleju wchodzi )
Obrazek

- modyfikacje wydechu:




: śr lip 21, 2010 20:35
autor: Biperr0
Fałer pisze:zalany preparat o magicznej nazwie Modyfikator +
Takie rzecy :bajer:
Fałer pisze:- modyfikacje wydechu:
Bajerka :bigok: A jak jest w środku ? Oczywiście bez puszczonej muzy :)

: śr lip 21, 2010 20:55
autor: ReterAdam88
może kiedyś też sie dorobie passta o takim wyglądzie jak ja bym chiał ale twoja maszyna nie zła