Strona 5 z 23

A jednak znowu VW

: śr gru 10, 2014 19:15
autor: Piasek
No i jak to ostatecznie wyszło wszystko...

Osłona dolna pod silnik (pasuje idealnie) W zestawie brakuje tylko 3szt śruby M8x20 + podkładek płaskich mocujących jej tył do wózka

Obrazek

Osłona górna silnika (jak wspominałem z Seata). Na aku możecie zobaczyć ślady po naturalnym ogrzewaniu - sierściuch śpi tam nocami a raczej spał bo już nie wlezie... chociaż... na upartego...

Obrazek

No i jeszcze z tym coś pomyśleć trzeba... Poszukam w wolnej chwili...

Obrazek

Ogólne wrażenie: jest znacznie, znacznie ciszej w kabinie, znacznie przyjemniej dla ucha, a powinno być jeszcze sprawniej z dogrzewaniem się silnika :bigok:

A jednak znowu VW

: ndz sty 11, 2015 06:36
autor: RemekPL
i jak się spisuję osłona? grzeje się szybciej?

A jednak znowu VW

: ndz sty 11, 2015 10:40
autor: Piasek
Wyraźnie szybciej i nie stygnie tak szybko. Wrażenia akustyczne też nie bez znaczenia - jest znacznie ciszej i przyjemniej dla ucha.

Re: A jednak znowu VW

: ndz sty 11, 2015 12:56
autor: Muti
Piasek, to nie klient polski jest strzyzony, tylko kupiłeś auto dostawcze, robocze, a nie osobowe. Jak masz highline osobowego, to masz osłony, lepsze wygluszenie i inne *#cenzura#*. Wszystko to jest opisane w katalogach.
Co do grzania, to niestety prawda i wynika to ze sprawności diesla. Można włożyć PTC po CAN i będzie lepiej.
Co do możliwości uszkodzenia skraplacza klimy przez kratki - jest dostępna taka siatka plastikowa oslaniajaca lamele z gazem.

NzTT

A jednak znowu VW

: ndz sty 11, 2015 14:12
autor: Piasek
Muti pisze:o nie klient polski jest strzyzony, tylko kupiłeś auto dostawcze, robocze, a nie osobowe.
ale widziałem kilka takich w NL np i bez względu czy były to Life czy Furgony każdy był uzbrojony fabrycznie w kpl osłon górny i dolnych czyli to jednak walenie w rogi polskiego klienta
Muti pisze:Co do grzania, to niestety prawda i wynika to ze sprawności diesla
ano cóż poradzić - liczyłem się z tym
Muti pisze: jest dostępna taka siatka plastikowa oslaniajaca lamele z gazem.
jakieś przystosowane akcesorium czy po prostu klasyczna drobna siatka PCV którą należy sobie dociąć i zamontować we własnym zakresie ??

Wiosną będę z tym działał bo przy tych dziurach jakie tam są najdalej za 3 lata jest po skraplaczu i samej klimatyzacji

Re: A jednak znowu VW

: ndz sty 11, 2015 22:26
autor: Muti
Piasek pisze:
Muti pisze:o nie klient polski jest strzyzony, tylko kupiłeś auto dostawcze, robocze, a nie osobowe.
ale widziałem kilka takich w NL np i bez względu czy były to Life czy Furgony każdy był uzbrojony fabrycznie w kpl osłon górny i dolnych czyli to jednak walenie w rogi polskiego klienta

Muti pisze: jest dostępna taka siatka plastikowa oslaniajaca lamele z gazem.
jakieś przystosowane akcesorium czy po prostu klasyczna drobna siatka PCV którą należy sobie dociąć i zamontować we własnym zakresie ??

Wiosną będę z tym działał bo przy tych dziurach jakie tam są najdalej za 3 lata jest po skraplaczu i samej klimatyzacji
Zaufaj mi, to nie Polska jest strzyżona. Owszem są różne wersje na różne kraje ze względu na klimaty i inne. Co do innych krajów, po prostu klienci doposażają tam lepiej swoje auta.

Oryginalne akcesorium,koszt około 30zł. Posukaj w necie,a w ETCE jest przy rysunku układu klimy przed skraplaczem.

A jednak znowu VW

: ndz sty 11, 2015 22:42
autor: Piasek
Daj foto...

A jednak znowu VW

: ndz sty 11, 2015 22:50
autor: Muti
Really? Tak cieżko w googla wpisać?

Obrazek
Obrazek
Obrazek

A jednak znowu VW

: ndz sty 11, 2015 23:26
autor: Piasek
Muti pisze:Really?
przecież to kupa daje że tak powiem...
Bardziej myślałem o takiej, znaczy tego typu...

Obrazek

Widziałem gdzieś w markecie ogrodniczym identyczną z PCV sprzedawaną na m2. Dociąć idealny wymiar i wkleić od wewnątrz.
Chodzi o to żeby zatrzymała większe kamienie czy śruby bo w obecnej formie śruba M10x50 przeleci przez to. Zgubiona szpilka od koła i wiele innych przedmiotów które jednym strzałem skasują bezpowrotnie skraplacz klimy

A jednak znowu VW

: ndz sty 11, 2015 23:37
autor: Muti
Ale ta VW nie ma wyglądać,a ma chronić elementy w których jest gaz i po uszkodzeniu dojdzie do rozszczelnienia. Dodatkowo nie ogranicza przepływu powietrza. Taką kratkę PCV to możesz sobie na żaby w ogródku zamontować.:)

A jednak znowu VW

: pn sty 12, 2015 09:37
autor: Piasek
No nie wiem, nawet na załączonym obrazku i tak lamele przez które musi przepływać powietrze zmasakrowane. Nie wiem czemu to ma służyć. Jak trafi jakaś nakrętka M12 to i tak dziurę zrobi.

A jednak znowu VW

: pn sty 12, 2015 09:54
autor: Muti
W lamelkach nie ma płynu. One sluża tylko jako radiator.

A jednak znowu VW

: pn sty 12, 2015 12:56
autor: Piasek
Ale aby swoje zadanie spełniały muszą być... proste i całe :bigok:

A jednak znowu VW

: pn sty 12, 2015 13:03
autor: jhosef
Piasek pisze:Ale aby swoje zadanie spełniały muszą być... proste i całe :bigok:
Tak ale do puki nie strzeli coś w rurkę to chłodnica będzie działać, nawet z pogiętymi radiatorkami.