Strona 8 z 34

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

: śr wrz 12, 2012 14:18
autor: herbiasty
Białe sa dobre do takiej "gleby" jak na VT :)
Przy zielonym rotorze musi byc bezkompromisowo,auto ma leżeć i opona MUSI sie chowac w nadkolu.

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

: czw wrz 13, 2012 09:56
autor: MikeWRC
herbiasty pisze:Białe sa dobre do takiej "gleby" jak na VT
Przy zielonym rotorze musi byc bezkompromisowo,auto ma leżeć i opona MUSI sie chowac w nadkolu.
Hhehehe, będzie kiedyś tylko muszę uzbierać na tego airride'a. Póki co dzisiaj montują się Koni Sporty z tyłu i przegląd. A oto fotka przed warsztatem najlepszego specjalisty od 1,9Tdi w Polsce - DGW (warsztat w Ożarowie Mazowieckim pod Warszawą). Każdemu mogę polecić go z czystym sercem.

Na fotce: moje 143KM, obok Octa DGW 300KM+ i Octa2 Sesika: ~275KM, czyli ponad 700KM na 10 metrach kwadratowych :bigok:

Obrazek

A przy okazji Skoda WHITE on MINT
Obrazek

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

: czw wrz 13, 2012 22:07
autor: Gacek904
Dokładnie tak bym to widział :bigok:

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

: czw wrz 13, 2012 22:40
autor: FreeCash
mi bardziej sie widzi ten zielony niz miętowy ; )

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

: pt wrz 14, 2012 09:52
autor: yatering
zacnie ta Twoja octavia wyglada - nigdy mi sie te auta nie podobaly i nie sadzilem ze mozna z nich cos "wyklepac" a tu patrz- ZONK. Wielki szacun- bo naprawde- wszystkie mody na +
pzdr :pub:

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

: pt wrz 14, 2012 11:45
autor: gibon.vw
:okej: troch zbliżyć ją do matki ziemi i będzie ogień w szopie :hehe: a pomysł z zegarami klasa sama w sobie czekam na dalsze mody

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

: pt wrz 14, 2012 12:56
autor: MikeWRC
yatering pisze:zacnie ta Twoja octavia wyglada - nigdy mi sie te auta nie podobaly i nie sadzilem ze mozna z nich cos "wyklepac" a tu patrz- ZONK. Wielki szacun- bo naprawde- wszystkie mody na +
pzdr
gibon.vw pisze: troch zbliżyć ją do matki ziemi i będzie ogień w szopie a pomysł z zegarami klasa sama w sobie czekam na dalsze mody
Dzięx yatering i gibon.vw. :pub:

Octa już trochę bliżej ziemii na kompletnym Koni Sport Kit. W sumie nie jest źle, tylko pomagier mojego mechanika nie wyregulował twardości tylnych amorków i jak dla mnie jest trochę twardo :helm: . Podejrzeam, że jakiś Niemiaczek jeździł po ich super drogach na tym betonie, bo ledwo co uginam tył całym ciężarem ciała o 5-10 cm. Przy najbliższej okazji będzie więc zrobiona odkrywka i sprawdzenie ustawień regulacji ;).

Fotki domofonem:
Obrazek
Obrazek

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

: pt wrz 14, 2012 22:40
autor: FreeCash
5-10 cm to duzo :D

Re: Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wh

: sob wrz 15, 2012 00:03
autor: sebo1607
FreeCash pisze:5-10 cm to duzo :D
ja 5cm to napewno nie uginam :blush:
3cm to max

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

: sob wrz 15, 2012 22:38
autor: DeicidE
Octavie pierwszej edycji zawsze mi się podobały, fajnie działasz :bigok:
Front można ulepszyć malując "kurkę" na biało/srebrno, będzie współgrać z logo na grillu :pub:
Używasz "Fotosklepu", więc sprawdź :hmm:

Re: Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wh

: sob wrz 15, 2012 22:47
autor: Wesley
MikeWRC pisze: Podejrzeam, że jakiś Niemiaczek jeździł po ich super drogach na tym betonie, bo ledwo co uginam tył całym ciężarem ciała o 5-10 cm. Przy najbliższej okazji będzie więc zrobiona odkrywka i sprawdzenie ustawień regulacji ;).
u mnie sie uginało 0,5 cm max 1cm więc zawias masz komfortowy :jezor:

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

: sob wrz 15, 2012 23:42
autor: FreeCash
beton musi byc ; ) szczegolnie w dislu ; P

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

: sob wrz 22, 2012 15:32
autor: Nastar
MikeWRC, Okcia śliczna, mody też :bigok:
Jedno pytanie: co to za zderzaczek masz z tyłu ? Świetnie się prezentuje !Koszt ?
Jaki koszt zegarów i czy dużo rzeźby z założeniem ?

Octavia Tdi White VRS by MikeWRC: ukryte dzienne, new wheels

: ndz wrz 23, 2012 20:35
autor: MikeWRC
W zwiazku z mnostwem pytan na PW postaram sie w skrocie opisac moj mod z zegarami z Audi TT. Troche zalatuje druciarstwem, ale dziala bez problemow od ponad 2 lat, wiec potwierdza sie ze najprostsze rozwiazania sa najlepsze :).

Zegary z TT:
Obrazek

Zegary po modzie:
Obrazek

Zegary po poprawkach:
Obrazek

Mod zajął mi jakieś 2-3 godziny, ale kosztowal mnie sporo kasy bo musialem kupić licznik z Audi, które za moich czasów chodziły po 300 pln (a do tego dodatkowo kupiłem za grosze licznik od angilika Skody, żeby w razie co móc w godzinę wrócić do zwykłej wersji Octavii). Nie wiem czy wczytywaliscie się w mój temat, ale u mnie jest przełożona sama obudowa z audi TT bez całych bebechów. Generalnie to zrobiłem to tak:

- wyjmujecie licznik z samochodu i rozbieracie go, aż dotrzecie do plastiku który przyciska tarcze (u mnie to 5 min pracy)

- zdejmujecie górną obudowę (czyli tą z tubami) z licznika z licznika Audi. 

- podcinacie ją od dołu (lekko pod skosem) tak, żeby ładnie dochodziła do plastikowego elementy przyciskającego tarcze zegrów w liczniku od VW. Dodatkowo musicie odciąć z licznika Audi element zakrywający zegary paliwa i temparatury, bo jest za szeroki w stosunku do naszego i nie wchodzi.

- wszystko robicie deliktanie i z wyczuciem po kawałku, aż ładnie przypasuje- potem musicie jeszcze zrobić jeden mały myk, wg mnie najtrudniejszy, aby wszystko działało. Okazuje się, że sterowanie licznikiem (zerowanie przebiegu dziennego, ustawianie godziny) w Skodzie/VW mija się deliktanie ze sterowaniem w Audi. Tak więc trzeba trochę zmodować te pokrętełka. Ja miałem je z drugiego licznika, więc nie było problemu. Do prawego z nich (kasujące przebieg dzienny) musiałem zamontować taka mini łopatkę, która po dołożeniu dała mi literę "L". Po jej założeniu i sklejeniu licznika działa tak jak oryginalny przycisk do kasowania stanu przebiegu dziennego. Wszystko zrobiłem na oryginalnych częściach, bo ona podobnie działa w ori liczniku, tylko w jednej płaszczyźnie, u mnie można nią kręcić o jakieś 10-15stopni. Generalnie nawet jak się przestawi (co nigdy mi się nie zdarzyło, raz dwa można je ustawić z powrotem).

- drugie pokrętło od sterowania godziną jest gorsze bo znajduje obok właściwego i do tego musi się kręcić w lewo i prawo (ustawiania godzin i minut). Tutaj zastosowałem coś na zasadzie paska transmisyjnego. Wziąłem oryginalne pokrętło + to samo pokrętło z licznika anglika, które uciąłem. Potem skleiłem je na sztywno izolacją i ustawiłem we właściwym miejscu.

 - na końcu wszystko sklejacie. Ja zastosowałem klej na gorąco + taśma izolacyjna (dla zabezpieczenia w gorąca dni), żebym w razie co wszystko mógł przywrócić do stanu fabrycznego.

W sumie po 2 latach (tej wiosny) znów wszystko rozbierałem, bo w duże mrozy obudowa trochę trzeszczała, ale po złożeniu jest idealnie, a wszystkie moje patenty działają. Fajne jest w licznika naszych to, że mają ona jeszcze taką obudowę przyciskającą licznika do konsoli środkowej. Dzięki niemu wszystko wygląda praktycznie jak seryjne.