IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Nasze auta - pozostałe z grupy VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
Fodor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:02

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Post autor: Fodor » ndz lut 15, 2015 18:29

Nie no 300+ musi być. kolega ma w golfie 280+KM i 560NM na wtryskach 330kach po małych zmianach w układzie paliwowym zaczęło mu się ślizgać sprzęgło na 3im biegu wiec trochę przybyło. Dol silnika ASZ seria głowica seria, z tym ze trochę dymi :P Wiec liczę u siebie na 300+ :-)


ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe

https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

Wałek.Gd
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz lip 01, 2012 22:14
Lokalizacja: Gdańsk

Re: IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Post autor: Wałek.Gd » wt maja 05, 2015 19:53

I jak to teraz wygląda?


Jest: Toledo 1L 1.9 AFN
wtryski firad 270, gtb2260vk, pompa 11, wałek sdi, przelot 3' od połowy 2,5 na przelotowym końcowym

Awatar użytkownika
Fodor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:02

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Post autor: Fodor » ndz maja 24, 2015 13:10

Wiec było to tak. Wymontowałem silnik bo już dawno miał być zrobiony tak aby bez problemu znosił większe doładowania, obciążenie przy stosunkowo nie dużym EGT.
Silnik wyrwany Obrazek
Rozebrany i sprawdzony. Ostatnio uciekło mu 20KM i 50NM. Podejrzenie padło na pogięty korby ale okazało się ze po 3latach na różnych sofach jest z nim wszystko w porządku jedynie trochę podtarte panewki korbowodowe górne. Ale to pewnie jeszcze jeździłoby. Wiec w razie czego kompletny słupek z mojej ibizy na sprzedaż oczywiście na nowych panewkach śrubach itp.
Niestety nie posiadam wszystkich zdjęć nie wiem gdzie są...

Cala buda pojechała na malowanie w miedzy czasie zająłem się składaniem nowego silnika, dol z ASZ po obróbce (własny pomysł), głowica VP na większych zaworach, większe kanały.
Dol kilka krotnie skręcany rozbierany mierzony itp. Na razie panewki ori bo byli w idealnym stanie zresztą jak i cały słupek ASZ musze się przyznać ze nie raz mi chodziło po głowie żeby zapakować tam całego ASZta.

ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
Obrazek
Głowica wróciła z szlifierni
Obrazek

Już pomalowany i skręcony ostatecznie
Obrazek
Wpadło wzmocnione sprzęgło własnej roboty na dwóch sprężynach.
Wzmocniona lapa sprzegla Obrazek
Obrazek
Nowy rozrząd zalozony Obrazek
Przymierzone GTB2056 na razie takie, potem później wpadnie VKLR oczywiście. Obrazek
skrzynia zamontowana
Obrazek

W miedzy czasie ibiza wróciła od lakiernika
Obrazek
Obrazek

Cale zawieszenie zostało rozebrane wypiaskowane i pomalowane.
Obrazek
Tylna belka z stabilizatorem
Obrazek
Obrazek

Nowy waz który zawsze się przeciera w tych ibizach ASO Obrazek
Silnik wrzucony
Obrazek
Zrobiłem nowy wydech na razie tylko zdjęcia DP
3,5/3 cala albo 76/84mm
Obrazek
ObrazekObrazek

Ibiza jeździ i ma się dobrze kilka rzeczy do poprawek niestety nie mam czasu żeby wszystko po ogarniać
Obecnie wygląda tak Obrazek
Shamowana na 270kach, pompa 10ka z tlokorozdzielaczem 11reno na niskiej fali de185 niżej niż seryjna w pompie 10mm, Turbo gtb2056V mercedes. Trochę słabo wstaje ale to się zrobi później. Za jakiś czas konkretna pompa, W360 i vklr.
Pierwsze hamowanie na doładowaniu 2bary drugie na doładowaniu 2,3 bary.
Obrazek
Waga samochodu bez tylnej kanapy 1180kg myślę ze dobra masa jeśli brać pod uwagę duży cooler, duże turbo, duże koło, duże hamulec itp. Fabrycznie wazy 1150kg. Dużą poprawę w masie dało wyrzucenie fabrycznych mat które ważyli po prostu duzo.
Ostatnio zmieniony ndz maja 24, 2015 17:18 przez Fodor, łącznie zmieniany 1 raz.


ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe

https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9204
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Post autor: wesol » ndz maja 24, 2015 14:54

No no, niezle. PRzyjade kuknać na żywca ktorego dnia. Skrzynie jaką tam wpakowałeś?? najdluzsza 5G??


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fodor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:02

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Post autor: Fodor » ndz maja 24, 2015 16:05

Skrzynie seria. Cały czas chodzi mi po głowie 6B, 5ka niby za słaba na te moc która tam planuje ale zobaczymy.


ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe

https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Post autor: C4NC3R » pt cze 12, 2015 23:44

Na jakim sprzęgle te 515(600)Nm?

Ibi lekka to musi iśc jak zła :kac:


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
Fodor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:02

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Post autor: Fodor » ndz cze 21, 2015 16:21

podwojny docisk 540nm trzyma bez problemu zobaczymy co dalej...


ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe

https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9204
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Post autor: wesol » ndz kwie 03, 2016 19:50

Coś sisza w temacie. Jakieś nowości??


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fodor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:02

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Post autor: Fodor » czw paź 20, 2016 21:00

Witam. ostatni wykres w temacie to była jakaś kupa i na starej hamowni inercyjnej od tam tego czasu po trochę po mało w miarę możliwości cos tam działał.
GTb2260vklr
W360
pompa 11ka
wałek
porting
silnik odprężony z tego powodu ciuc słabszy dol ale EGT na przekracza pod max obciążeniem przez kilka min 850 stopni.
nie było robiono korekty chyba od roku po prostu wrzucone graty i shamowane na nowej hamowni dynoproject (obciążeniowa hamownia z fajnymi ponacinanymi rolkami a nie tak jak na przykład MAHA gdzie rolki łyse) na starej inercji byłaby podobna moc z tym ze Nm byłby około 600.
Dawki paliwa dość małe gdyż wtryski leja jak z wiadra i niestety nie ma tak dobrej mgiełki na rozpylaniu (niestety nie na pompie VP to jest pewne)
jakbym chciał moc rosła ale bardziej czarny dym wiec tak w miarę dawka na nastawniku ustawiona granica moc /dym nic poza tym nie ruszałem. Doładowanie 2.4 bara oczywiście to nie ostatnie słowo w miarę możliwości będzie jeszcze modzona bo dopiero co miałem trochę czasu.
Obrazek

Tak obecnie wygląda
Obrazek


ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe

https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9204
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Post autor: wesol » czw paź 20, 2016 21:39

Wlasnie na fejsie widzialem i sie dziwilem ze niut maly. Czyli jak to rozumiec-wtedy na inercji byla lekka zmyla z niutem a teraz realystyczny jest?


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fodor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:02

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Post autor: Fodor » czw paź 20, 2016 21:57

bo to inna hamownia. Inercja to stara hamownia jak świat i był duży błąd jeśli chodzi o NM (wystarczyło ze opona była mocniej napompowana albo mokra albo zbyt twarda, stara itp. i Nm leciał..) jeśli chodzi o moc to była dość podobna bo hamowalis my wiele aut co byli zrobione na starej hamowni i moc praktycznie zgadzała się ale NM już dużo mniej. Bo to już dużo lepsza hamownia z nacinanymi rolkami hamownia obciążeniową z hamulcem na których koło nie oślizgnij się niema takiej opcji.


ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe

https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9204
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Post autor: wesol » pt paź 21, 2016 10:12

Dawaj Fiodor dawaj. Przekraczaj te 3xx konie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fodor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: pn paź 08, 2012 18:02

IBIZA ALH+GTB2260VKLR+270ki

Post autor: Fodor » pt paź 21, 2016 19:47

mogę nawet jutro bo już było wystarczy dowalic z nastawnika i jest 300+ ale mi nie chodzi o przekroczenia 300 a tylko o moc z która można się poruszać po ulicach chodzi o stopień zadymienia. jak znajdę sposób zrobić 300+ z w miarę nie dużym dymieniem to będzie. nie zależy mi na oh i ah bo wykres mogę wrzucić na 300+ nawet jutro pokazałem wykres aby odkopać temat ze cos tam się dzieje.


ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe

https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe z grupy VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości