Paskudnie gorace felgi z przodu.....
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Paskudnie gorace felgi z przodu.....
Nie wiem co to moze byc. Po przejechaniu nawet kilku kilometrow felgi w moim Goferku sa maxymalnie cieple :/ Dzis wyczyszczone zostaly zaciski - wszsytko ladnie chodzi a te pieprzone felgi po jezdzie dalej gorace. Co to moze byc??:grrr: 
Pozdr
Mathi
			
									
									Pozdr
Mathi
Pozdrawiam,
Mathi
:satan: Golf II 1,6 BoStOn, Automat :okej:
Golf III, 1,9 TDi, Automat - juz nieaktualne - koszt samochodu 10000, koszt naprawy 5000 - oddałem auto do miłych Panów w komisie z podziękowaniem, ze mi taki zlom sprzedali
						Mathi
:satan: Golf II 1,6 BoStOn, Automat :okej:
Golf III, 1,9 TDi, Automat - juz nieaktualne - koszt samochodu 10000, koszt naprawy 5000 - oddałem auto do miłych Panów w komisie z podziękowaniem, ze mi taki zlom sprzedali
- Michael G60
 - Forum Master

 - Posty: 1332
 - Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
 - Lokalizacja: (RBR...)
 - Kontakt:
 
chyba ze mocno chamujesz to naturanie ze beda gorace .
a jezeli nie to łozyska lub gdziesz trzymaja klocki
proponuje rozebrac i zobaczyc czy cos jest nie tak
			
									
									a jezeli nie to łozyska lub gdziesz trzymaja klocki
proponuje rozebrac i zobaczyc czy cos jest nie tak
2001-2006 GTI WOLFSBURG EDITION http://www.vwzone.pl/index.php?modul=uzytkownik&id=1672
2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS
						2006- A6 AVANT 2.5 TDI AEL KREMOWA SKÓRA KLIMATRONIC VOLL WYPAS
A ja dla odmiany powiem cos innego 
Ja mialem podobnie i pompa wcale nie byla be
Jesli mam racje to naprawa bedzie w granicach chyba 40 zyli.
Na tloczkach albo w cylinderkach sa gumowe uszczelki (nie pamietam dokladnie jak to bylo) w kazdym badz razie maja zapobiegac wydostawaniu sie plynu z cylinderka hamulcy. Zdarza sie ze to one sa do du.... i wtedy hamulce nie odbijaja co powoduje tarcie klockow. O ile dobrze pamietam to komplet uszczelek kosztowal 21 zyli na kolo. Z czego ja wymienilem tylko te najwieksza chyba uszczelke. Musisz zdjac zaciski i wyjac tloczek z cylinderka nio chyba ze wszystko pieknie sie cofa, moze zapowietrzone. No chyba ze tak jak koledzy pisza duzo i mocno hamujesz - wtedy to normalka
 Kumpel jak mial ibize ta starsza to kiedys mowil ze mial normalnie tarcze czerwone, ale jada byla ostra 
Powodzonka:
Slawek.
			
									
									Ja mialem podobnie i pompa wcale nie byla be
Jesli mam racje to naprawa bedzie w granicach chyba 40 zyli.
Na tloczkach albo w cylinderkach sa gumowe uszczelki (nie pamietam dokladnie jak to bylo) w kazdym badz razie maja zapobiegac wydostawaniu sie plynu z cylinderka hamulcy. Zdarza sie ze to one sa do du.... i wtedy hamulce nie odbijaja co powoduje tarcie klockow. O ile dobrze pamietam to komplet uszczelek kosztowal 21 zyli na kolo. Z czego ja wymienilem tylko te najwieksza chyba uszczelke. Musisz zdjac zaciski i wyjac tloczek z cylinderka nio chyba ze wszystko pieknie sie cofa, moze zapowietrzone. No chyba ze tak jak koledzy pisza duzo i mocno hamujesz - wtedy to normalka
Powodzonka:
Slawek.
melon pisze:zrob tak :
stan na górce pusc na luz zobacz czy sie toczy tak jak sie powinien toczyc
potem zrob to samo ale wczesniej troche pohamuj... ps jakby tarły hamulce to bys słyszał i auto by ci samo hamowało......
jezeli to nie to to wtedy lezą łozyska ..tylko dziwne ze 2 naraz...
Jak leza lozyska to na poczatku buczec zaczynaja a hamuje mocno jak hamulce tra mocno, one wcale nie musza mocno trzec i tez bedzie sie grzalo, nie musi stawac na gorce bo wystarczy auto pchnac i tez wyczujesz. Czasem jest tak ze nie koniecznie musi zauwazyc tarcie. Ja u siebie wiedzialem ze trze bo byly gorace i auto nie zbieralo sie tak jak powinno aczkolwiek wielkiej roznicy nie bylo.
Pozdro:
Slawek.
cruc pisze:spróbuj nasmarować tłoczek płynem hamulcowym lub wd 40.
to jest tylko półśrodek na 5 minut i trzeba robić to ostrożnie aby nie pobrudzić tarczy i klocków. jak nasmarować tłoczek bez uszkodzenia osłony tłoczka lub wyciągnięcia klocków
Jedyną terapią na zaciski jest ich demontaż z samochodu, demontaż tłoków z zacisku, ocena stanu tłoków (czy nie mają wżerów i innych oznak uszkodzenia) i w zależności od diagnozy:
1. umycie wszystkiego, założenie nowych uszczelnień i osłon (jeżeli tłoki były dobre) koszt uszczelnień około 21pln za stronę
2. jeżeli tłoki są uszkodzone to zakup nowych tłoków (koło 40pln sztuka) i nowe uszczelnienia jw. razem około 60pln za stronę
jeżeli sam tego nie potrafisz zrobić to mechanik jakieś 40 pln od sztuki weźmie
Gumki w zaciskach raczej. Klocki nie wracają.
Ale: u mnie były oprócz tego do bani łożyska tarcze i klocki.
(tarcze pełne w pasacie 8 mm - gdy minimalna dopuszczalna to 11 mm, klocki grzały się tak, że odparzyło od blachy okładzinę cierną klocka).
W/w zrobione ok, założone tarcze+klocki JURID, grzeje się też, ale mniej. Chyba nadużywam hamulca.
Ps. spróbuj przy następnej wymianie klocków założyć bardziej miękkie klocki, np. JURIDA - klasę twardości oznaczają literkami. Powinny mniej grzać, tyle, że są droższe i na krócej stykną
			
									
									Ale: u mnie były oprócz tego do bani łożyska tarcze i klocki.
(tarcze pełne w pasacie 8 mm - gdy minimalna dopuszczalna to 11 mm, klocki grzały się tak, że odparzyło od blachy okładzinę cierną klocka).
W/w zrobione ok, założone tarcze+klocki JURID, grzeje się też, ale mniej. Chyba nadużywam hamulca.
Ps. spróbuj przy następnej wymianie klocków założyć bardziej miękkie klocki, np. JURIDA - klasę twardości oznaczają literkami. Powinny mniej grzać, tyle, że są droższe i na krócej stykną
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości



