cos nie tak z golfikiem mk3 :-(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

P!@sek

cos nie tak z golfikiem mk3 :-(

Post autor: P!@sek » śr kwie 06, 2005 20:00

Siema !!
Mam problem z silnikiem AMM 1.8. A mianowicie kiedy jade samochód z początku szarpie i muli, potem jakoś idzie. Pali więcej. Wyminiałem już chyba wszystko: kopułka, palec, przewody WN, świece, filtr paliwa.
Kiedy wcisne gaz do dechy silnik ma bardzo dziwne brzmienie (jakby sie dusił). Jak włącze ogrzewanie to cała kabina wali benzyną. Byłem na komputerze z 5 razy i niby wszystko ok. Samochód to jeden wielki muł. Pomóżcie mi ! Co to może być ? Czy mogła by to być zła sonda ?
:grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr: :grrr:



Awatar użytkownika
pw524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: pt lut 18, 2005 17:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pw524 » śr kwie 06, 2005 20:21

Miałem to samo dosłownie kilka dni temu objawy te same mulił szarpał itp.Okazało się że dostawał tak na oko ze 3 razy więcej benzynki. Usterkę znalazłem sam, okazało się że urwał się przewód od czujnika połorzenia przepustnicy.Sprawdż wszystkie przewody które lecą do wtrysku(odsyłam do książki) u mnie urwał się w takim miejscu że nigdy bym się nie spodziewał,że tam zajrzałem to był akt desperacji.Mam tylko jedno ale,nie wiem jaki kolega ma wtrysk,mój to 1.8 RP BOSCH-Monojetronic.



P!@sek

Post autor: P!@sek » śr kwie 06, 2005 20:24

Ja mam BOSCH mono-mototronic !!



Awatar użytkownika
pw524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 304
Rejestracja: pt lut 18, 2005 17:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pw524 » śr kwie 06, 2005 20:35

To prawie to samo,tu na stronie jest dobra książka warto się z nią zapoznać.Życzę koledze cierpliwości,wiem jak denerwuje taka usterka której nie można zlokalizować :pub:



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr kwie 06, 2005 20:41

jak masz zapłon ustawiony ?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

P!@sek

Post autor: P!@sek » śr kwie 06, 2005 21:01

Zapłon jest idealny (usatawiany na lampę stroboskopową) i sprawdzany kilkakrotnie.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » śr kwie 06, 2005 21:27

odłącz sonde
zobaczymy co bedzie


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

P!@sek

Post autor: P!@sek » śr kwie 06, 2005 22:08

odłączyłem i to samo nawet jeździłem na samym kolektorze i nic !!



P!@sek

Post autor: P!@sek » śr kwie 06, 2005 23:07

Piszcie !!! bo te mulenie mnie już wkurza !! :satan:



P!@sek

Post autor: P!@sek » czw kwie 07, 2005 14:31

Nie macie więcej pomysłów ??



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » czw kwie 07, 2005 15:50

A sprawdzałęś czujnik temperatury silnika on daje sygnał na kompa jak jest walniety daje wiecej paliwa rura się robi z tyłu czarna i czuć nie raz paliwo poza tym przy dodawaniu gazu szarbie samochodem tak że odrywasz się od siedzenia.


TUTENHAMON

P!@sek

Post autor: P!@sek » czw kwie 07, 2005 16:13

sprawdzałem i (niby) czujnik jest dobry !



Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » czw kwie 07, 2005 18:22

Jak se sonde kupisz o problemie zapomnisz,u mnie tak było w 1,4 na monowtrysku,nic innego



Awatar użytkownika
TUTENHAMON
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2120
Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
Lokalizacja: Polska

Post autor: TUTENHAMON » czw kwie 07, 2005 19:17

Wiedz popatrz jeszcze czy gdzieś nie łapie fałszywego powietrza może obluzowała się jakas opaska popatrz przy kolektorze jak uszczeleczka wyglada


TUTENHAMON

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 130 gości