sprawdzenie sondy lambda
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				yoland
 
sprawdzenie sondy lambda
Witam Panowie 
 -jak "domowym sposobem" sprawdzić prawidłowość działania i sprawność (czy działa) sondy lambda w golfie II 1,3 NZ z katalizatorem? Pozdrawiam i dziękuję  
			
									
									- igor002
 - Marysiakra

 - Posty: 1050
 - Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
 - Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
 - Kontakt:
 
zapal silnik, odłącz przewód od sądy, wtedy silnik popwinien bardzo równo pracować ale chyba na wższych obrotach troszke, wtedy pomierz sąde voltomierzem dobrym.
powinno byc kolo 1v.
Mozesz mieżyć na pdpietej sądzie, twtedy napiecie skacze tak od 0,4-1,2 v, chyba nie powinno bardziej.
Tak mi sie wydaje, jeżeli ktos ma jeszcze jakieś sugestie to zapodawać
			
									
									powinno byc kolo 1v.
Mozesz mieżyć na pdpietej sądzie, twtedy napiecie skacze tak od 0,4-1,2 v, chyba nie powinno bardziej.
Tak mi sie wydaje, jeżeli ktos ma jeszcze jakieś sugestie to zapodawać
Mk3 GTI 16V ABF
						- 
				Sylvo23
 
pomysł dobry z tym woltomierzem ale nie dokonca,bo komputer moze sztucznie zawyrzyc napiecie,pozatym kolega nie napisał które przewody masz ich 4, 2 grzałki(szare2 szt.),masa czrnóch widomo i odczyt (biała) na grzałkach od 12-14 v a na sygnale od 0,5 do nawet 2V,morzesz tez zrobic tak odłaczyc ja i zaczac jechac jak jest padnieta to auto nie bedzie przyspieszac tylko zacznie prychac/szrpac zalezy rózne objawy,wtedy zacznij "pompowac" gaz czyli wciskaj prwaie do konca o puszczaj ale nie do samego poczatku,i rub tak  w miare szybko skracajac skok,i bedziesz wszystko wiedzał
			
									
									- igor002
 - Marysiakra

 - Posty: 1050
 - Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
 - Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
 - Kontakt:
 
Sylvo23 pisze:pomysł dobry z tym woltomierzem ale nie dokonca,bo komputer moze sztucznie zawyrzyc napiecie,pozatym kolega nie napisał które przewody masz ich 4, 2 grzałki(szare2 szt.),masa czrnóch widomo i odczyt (biała) na grzałkach od 12-14 v a na sygnale od 0,5 do nawet 2V,morzesz tez zrobic tak odłaczyc ja i zaczac jechac jak jest padnieta to auto nie bedzie przyspieszac tylko zacznie prychac/szrpac zalezy rózne objawy,wtedy zacznij "pompowac" gaz czyli wciskaj prwaie do konca o puszczaj ale nie do samego poczatku,i rub tak w miare szybko skracajac skok,i bedziesz wszystko wiedzał
no nie, bo tryb awaryjny w kompie jest ustawiony na lambde 1, czyli idealną, i jak mierzysz wtedy na kabelku od lambdy, tym wąłsnie białym albo szarym, u mnie jest zielony, to napięcie oscyluje bardzo blisko 1V np 0,8-1,2V, tak jest u mnie przynajmniej, bo sam mierzyłem, była padnieta jak nic:)
Mk3 GTI 16V ABF
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 84 gości

