Jaka powinna byc prawidłowa wartośc połozenia czujnika przesuwu nastawnika pompy?
Silnik 1Z Mk3 rocznik 94, po podłaczeniu vaga wartośc ta w moim przypadku wynosi 0,840 V, autko ma wstawinoy chip, pracuje bez problemów. Jak myslicie ustawiac spowrotem na 0. 840 V czy może 0.720 V tak jak stoi w słynnej instrukcji czyszczenia nastawnika.
Za podpowiedzi z góry dziekuje bo wlaściwie to stoje już z kluczami nad tym nieszczęsnym nastawnikiem




 , ja też miałem to samo ,,wyczyściłem" nastawnik i już nie szarpie tak mocno, chociaż w nastawniku żadnego syfu nie było ,nastawiłem tak jak było przed czyszczeniem i jest prawie dobrze , bo jeszcze muszę wtrysk sterujący wymienić.
 , ja też miałem to samo ,,wyczyściłem" nastawnik i już nie szarpie tak mocno, chociaż w nastawniku żadnego syfu nie było ,nastawiłem tak jak było przed czyszczeniem i jest prawie dobrze , bo jeszcze muszę wtrysk sterujący wymienić. , dawke paliwa na biegu jałowym mam równiuskie 2.0 chyba troche za dużo tego paliwka
 , dawke paliwa na biegu jałowym mam równiuskie 2.0 chyba troche za dużo tego paliwka   , no ale ustawiam tak jak było a u ciebie jakie były wartości? pamiętasz coś z pomiarów ?
 , no ale ustawiam tak jak było a u ciebie jakie były wartości? pamiętasz coś z pomiarów ?

 no właśnie tak wskazywał vag i nie bnardzo wiem czy przestawiac tę dawke czy nie wez pod uwage że samochód jma wirusa no ale skotro mówisz żeby ustawić 3.2-3.4 to tak zrobie a posiadając vaga zawsze moge  to zmienic.
 no właśnie tak wskazywał vag i nie bnardzo wiem czy przestawiac tę dawke czy nie wez pod uwage że samochód jma wirusa no ale skotro mówisz żeby ustawić 3.2-3.4 to tak zrobie a posiadając vaga zawsze moge  to zmienic.