Co do wpuszczania ludzi w maliny to przyznałeś się że jesteś szczęsliwym posiadaczam silnika "shita...", a jak widzisz są też ludzie szczęśliwi którym pali tyle a nie jak Tobie, wiec dalsza rozmowa z Tobą uważam za zamkniętą, a jak chce ktoś sobie sportowy samochód kupić to polecam BMW.Marihuana Man pisze:No chyba nie sądzisz, że producent poda zużycie paliwa w najbardziej niekorzystnych warunkach... Jest normą, że podaje parametry jak najbardziej zachecające do kupna tego auta... Jeśli auto będzie jeżdzić w Rosji przy mrozach -20 to z całą pewnością spali i 14 litrów... A teraz fakty...
- No cuż ja Tobie napisałem co myśle o Twoim silniku a jeżeli mówisz o książce to już napewno nic tam nie pisze o 12 litrach.
Jak pisałem w chwili obecnej to auto mi pali w mieście 8,5 litra (zimą przy mocnych mrozach brało 12,0)przy danych producenta 8,3 l... W trasie spalanie wacha się 6,5-7,0 Ty podałeś 6,8-7,0 w mieście czyli 1,5 litra mniej niż podaje producent... No cóż ... Fantastyczny wynik... Dosłownie... Właśnie przez takie za przeproszeniem pieprzenie ludzie kupują auta licząc na to że będą ekonomiczne i zostaja właścicielem shita... Przez zwykłą przyzwoitość nie wpuszczajcie ludzi w maliny...
Silnik 1.4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
Sylvo23
Ludzie albo wymacie złomy albo ja ma udany silnik ,mam 1,4 ABD pali mi przy jezdzie na trasie z szybkoscia ok 80-100 ok 5L na 100 a w miescie przy spokojniej jeżdzie lekko ponad 6-6,5, a przy kacie czyli jazda od 4000-6000 rpm od 8 do 15 L na 100, a jesli chodzi o temat główny kup sobie komputer z 1,8 90km wyciąg z niego układzik (na podstawce), przłuz do swojego 1,4 i masz z 60km(44kw) -75km prawie moj był sprawdzany na hamowny w Rzeszowie i miał 74 km,i oc wy na to chłopaki, a silnik na orginalnym sterowniku naprawde mało pali, tylko macie sondy chłopaki pozatykane stad spalanie w waszych maszynach
-
Sylvo23
Suche fakty odemnie (z gory mowie, ze mialem przyjemnosc jazdy 1.4 spora ilosc kilometrowi uwazam, ze nic nie uzasadnia zakupu mk3 z silnikiem 1,4)
- Koszt utrzymania jest w zasadzie identyczny z 1.8 (ABS 90 KM, ktory teraz posiadam). Spalanie w miescie u mnie 10-12
litrow LPG, benzolu pali w okolicach 9. Wiec z tego co widze to spalanie jest niemal identyczne
A nie jezdze jak emeryt :>
- Koszta eksploatacyjne rowniez wskazuja na 1.8. Przy wymianie rozrzadu nie trzeba dotykac pompy wody, ktora w 1.4 powinno sie przy okazji wymienic, pozastale czesci kosztuja tyle samo.
- przy montazu lpg 1.4 staje sie juz totalnym mulem
- zywotnosc opisywanych silnikow jest taka sama
Jednakze komfort i przyjemnosc z jazdy jest o wiele wieksza w 1.8. Nie rozumiem tutaj wypowiedzi niektorych osob posiadajacych 1.4 - ja rozumiem ze kazdy chwali co ma, ale nie popadajmy w skrajnosci -tzreba trzezwo popatrzec na fakty.
Oczywiscie, ktos moze mi zarzucic, ze tak samo moge porownac 1.8 z 2.0 8V (115) lub 16V (150) czy nawet z VR6 (174). Niestety utrzymanie tych silnikow jzu jest o niebo drozsze - dlatego to osobny temat
- Koszt utrzymania jest w zasadzie identyczny z 1.8 (ABS 90 KM, ktory teraz posiadam). Spalanie w miescie u mnie 10-12
litrow LPG, benzolu pali w okolicach 9. Wiec z tego co widze to spalanie jest niemal identyczne
- Koszta eksploatacyjne rowniez wskazuja na 1.8. Przy wymianie rozrzadu nie trzeba dotykac pompy wody, ktora w 1.4 powinno sie przy okazji wymienic, pozastale czesci kosztuja tyle samo.
- przy montazu lpg 1.4 staje sie juz totalnym mulem
- zywotnosc opisywanych silnikow jest taka sama
Jednakze komfort i przyjemnosc z jazdy jest o wiele wieksza w 1.8. Nie rozumiem tutaj wypowiedzi niektorych osob posiadajacych 1.4 - ja rozumiem ze kazdy chwali co ma, ale nie popadajmy w skrajnosci -tzreba trzezwo popatrzec na fakty.
Oczywiscie, ktos moze mi zarzucic, ze tak samo moge porownac 1.8 z 2.0 8V (115) lub 16V (150) czy nawet z VR6 (174). Niestety utrzymanie tych silnikow jzu jest o niebo drozsze - dlatego to osobny temat
-
Sylvo23
tak ,to by sie zgadzało ze 1,8 wychodzi najlepiej, ale nie mów mi takich rzeczy, ze 1,8 to niewiadomo co jest ja mam zamontowane DRY Shot NITRO i nie masz szans swoim 1,8 ani na speed ani na start, morze mi sie akurat trafił jakis fajny silnik ,miał remont 1 rok temu prawie wszystko nowe oprucz wału korbowego, a wczoraj jeśdzilem znajomego seatem z 96" z 1,4b ten to jechac nie chcał wogóle, w porównaniu do mojego,nie zachwalam swojego złoma ale to jezdzi naprawde dobrze na wyścigo z calibra 2,0 8v 115ps dostała w dupoe z tym golfem , ale korzystałem z Nitro na 3,4 i szybkosc po 1km to prawie 160 km/h i co powiesz ,a zreszta auto mozna bedzie zobaczyc na zlocie w warszaiw 6-8 maj
-
Sylvo23
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia

- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
Nie chcę brutalnie kwestionować tych wyników ale jeśli producent na nowe autko podaje dane 8,3 litra w mieście to co mam mysleć o waszych danych, nie mówiąc już o samochodach 10 letnich i starszych... I nie słyszałem jeszcze o tym, żeby producent zawyżył dane fabryczne o 1,5-2,0 litry na 100km jak tu niektórzy podają... Tylko tyle miałem do powiedzenia...
hehe,
wiec tak, jezdzilem 3 lata mk2 z silnikiem 1.3, z tego co sie orientuje to 1.4 montowane w mk3 jest nastepca NZta. Powien tak: "z gówna bata nie wyrzezbisz" to raz, po drugie NIE POLECAM tych silnikow, pomijajac fakt samego silnika wszystko w samochodzie jest po kosztach, kiepskie hamulce, zawias, itd itd itd...generalnie jak dla kobiety auto dobre,
nic poza tym. aha no i pali niewiele mniej...
Wspolokator bawil sie w tuning corsy B, mial oryginalne 1.4 na monowtrysku i 60 czy 70 KM, podciagnal po wymianach walkow softu itd.. do 110 ale jezdzic sie nie dalo, gasl i palil jak smok, wrescie poszedl po rozum do glowy i wsadzil silnik z GSI 2.0 16V 150KM i to jest optymalne rozwiazanie... Wyzylujesz to 1.4 na te niby sto pare koni i ci po miesiacu padnie
Acha co do tego softu z 1.6 w 1.4 ze niby to robi 75KM
to wykres z chamowni zaprezentuj bo jakos mi sie wierzyc nie chce,
jakbys jezsze tłoki z 1.6 wsadzil to moze. Fakty kolego, a nie trzcze gadanie, fotki jakies itd... Ewentualnie okresl sie jak cie na majoVWce znalesc, na pewno znajdzie sie pare osob ktore z checia by chcialy zostac objechane przez 1.4
wiec tak, jezdzilem 3 lata mk2 z silnikiem 1.3, z tego co sie orientuje to 1.4 montowane w mk3 jest nastepca NZta. Powien tak: "z gówna bata nie wyrzezbisz" to raz, po drugie NIE POLECAM tych silnikow, pomijajac fakt samego silnika wszystko w samochodzie jest po kosztach, kiepskie hamulce, zawias, itd itd itd...generalnie jak dla kobiety auto dobre,
nic poza tym. aha no i pali niewiele mniej...
Wspolokator bawil sie w tuning corsy B, mial oryginalne 1.4 na monowtrysku i 60 czy 70 KM, podciagnal po wymianach walkow softu itd.. do 110 ale jezdzic sie nie dalo, gasl i palil jak smok, wrescie poszedl po rozum do glowy i wsadzil silnik z GSI 2.0 16V 150KM i to jest optymalne rozwiazanie... Wyzylujesz to 1.4 na te niby sto pare koni i ci po miesiacu padnie
to wykres z chamowni zaprezentuj bo jakos mi sie wierzyc nie chce,
jakbys jezsze tłoki z 1.6 wsadzil to moze. Fakty kolego, a nie trzcze gadanie, fotki jakies itd... Ewentualnie okresl sie jak cie na majoVWce znalesc, na pewno znajdzie sie pare osob ktore z checia by chcialy zostac objechane przez 1.4
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
-
kaczor
No i panewki tanieSToRM pisze:Suche fakty odemnie (z gory mowie, ze mialem przyjemnosc jazdy 1.4 spora ilosc kilometrowi uwazam, ze nic nie uzasadnia zakupu mk3 z silnikiem 1,4)
- Koszt utrzymania jest w zasadzie identyczny z 1.8 (ABS 90 KM, ktory teraz posiadam). Spalanie w miescie u mnie 10-12
litrow LPG, benzolu pali w okolicach 9. Wiec z tego co widze to spalanie jest niemal identyczneA nie jezdze jak emeryt :>
- Koszta eksploatacyjne rowniez wskazuja na 1.8. Przy wymianie rozrzadu nie trzeba dotykac pompy wody, ktora w 1.4 powinno sie przy okazji wymienic, pozastale czesci kosztuja tyle samo.
- przy montazu lpg 1.4 staje sie juz totalnym mulem
- zywotnosc opisywanych silnikow jest taka sama
Jednakze komfort i przyjemnosc z jazdy jest o wiele wieksza w 1.8. Nie rozumiem tutaj wypowiedzi niektorych osob posiadajacych 1.4 - ja rozumiem ze kazdy chwali co ma, ale nie popadajmy w skrajnosci -tzreba trzezwo popatrzec na fakty.
Oczywiscie, ktos moze mi zarzucic, ze tak samo moge porownac 1.8 z 2.0 8V (115) lub 16V (150) czy nawet z VR6 (174). Niestety utrzymanie tych silnikow jzu jest o niebo drozsze - dlatego to osobny temat
To ja dopowiem tak jak bym miał kupić Golfa 1.8 MK3 to już na pewno nie tej marki i z tak słabym silniczkem w porównaniu do innych samochodów, a jak już wyżej pisałem 1,3 lub 1,4 nie służy do jazdy sportowej a jak komuś bierze 15 no to niech spali swój samochód bo większego padła już być nie może i właśnie tacy co sprzedają swoje samochody wpędzają ludzi w maliny wyłojone i z katowane a mówią że spalanie w normie. Więc na złom a nie do ludzi.MaLiBU pisze:hehe,![]()
wiec tak, jezdzilem 3 lata mk2 z silnikiem 1.3, z tego co sie orientuje to 1.4 montowane w mk3 jest nastepca NZta. Powien tak: "z gówna bata nie wyrzezbisz" to raz, po drugie NIE POLECAM tych silnikow, pomijajac fakt samego silnika wszystko w samochodzie jest po kosztach, kiepskie hamulce, zawias, itd itd itd...generalnie jak dla kobiety auto dobre,
nic poza tym. aha no i pali niewiele mniej...
Wspolokator bawil sie w tuning corsy B, mial oryginalne 1.4 na monowtrysku i 60 czy 70 KM, podciagnal po wymianach walkow softu itd.. do 110 ale jezdzic sie nie dalo, gasl i palil jak smok, wrescie poszedl po rozum do glowy i wsadzil silnik z GSI 2.0 16V 150KM i to jest optymalne rozwiazanie... Wyzylujesz to 1.4 na te niby sto pare koni i ci po miesiacu padnieAcha co do tego softu z 1.6 w 1.4 ze niby to robi 75KM
to wykres z chamowni zaprezentuj bo jakos mi sie wierzyc nie chce,
jakbys jezsze tłoki z 1.6 wsadzil to moze. Fakty kolego, a nie trzcze gadanie, fotki jakies itd... Ewentualnie okresl sie jak cie na majoVWce znalesc, na pewno znajdzie sie pare osob ktore z checia by chcialy zostac objechane przez 1.4
-
kaczor
Jestem pod wrażeniem tych teoriiGroszek pisze:To ja dopowiem tak jak bym miał kupić Golfa 1.8 MK3 to już na pewno nie tej marki i z tak słabym silniczkem w porównaniu do innych samochodów, a jak już wyżej pisałem 1,3 lub 1,4 nie służy do jazdy sportowej a jak komuś bierze 15 no to niech spali swój samochód bo większego padła już być nie może i właśnie tacy co sprzedają swoje samochody wpędzają ludzi w maliny wyłojone i z katowane a mówią że spalanie w normie. Więc na złom a nie do ludzi.MaLiBU pisze:hehe,![]()
wiec tak, jezdzilem 3 lata mk2 z silnikiem 1.3, z tego co sie orientuje to 1.4 montowane w mk3 jest nastepca NZta. Powien tak: "z gówna bata nie wyrzezbisz" to raz, po drugie NIE POLECAM tych silnikow, pomijajac fakt samego silnika wszystko w samochodzie jest po kosztach, kiepskie hamulce, zawias, itd itd itd...generalnie jak dla kobiety auto dobre,
nic poza tym. aha no i pali niewiele mniej...
Wspolokator bawil sie w tuning corsy B, mial oryginalne 1.4 na monowtrysku i 60 czy 70 KM, podciagnal po wymianach walkow softu itd.. do 110 ale jezdzic sie nie dalo, gasl i palil jak smok, wrescie poszedl po rozum do glowy i wsadzil silnik z GSI 2.0 16V 150KM i to jest optymalne rozwiazanie... Wyzylujesz to 1.4 na te niby sto pare koni i ci po miesiacu padnieAcha co do tego softu z 1.6 w 1.4 ze niby to robi 75KM
to wykres z chamowni zaprezentuj bo jakos mi sie wierzyc nie chce,
jakbys jezsze tłoki z 1.6 wsadzil to moze. Fakty kolego, a nie trzcze gadanie, fotki jakies itd... Ewentualnie okresl sie jak cie na majoVWce znalesc, na pewno znajdzie sie pare osob ktore z checia by chcialy zostac objechane przez 1.4
Nakupowali 1,4 dla bab ,ale nie ma jak bronić się do samego końca , tak to jest jak się chytrzy bo OC niższe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości

