Mk3 temp cieczy na trasie 70 stopni
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- pkirylcz
- Gadatliwa bestia

- Posty: 677
- Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
- Lokalizacja: Wolfsburg
- Kontakt:
A jak wytlumaczysz fakt, ze auta produkowane w goracych klimatach maja termostaty ktore zalaczaja mentylator przy 80-90 stopniach i schladzaja silnik do 70??MaLiBU pisze:
MA BYC 90 I KONIEC KROPKA!!!!
Znajomy ma tak w modelu Fiata produkowanego na Meksyk.
Mi sie fura swietnie grzeje, dochodzi moment do 90stopni i tak trzyma.
Pozdrawiam,
Piotrek
Piotrek
- pkirylcz
- Gadatliwa bestia

- Posty: 677
- Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
- Lokalizacja: Wolfsburg
- Kontakt:
Przyznam ze troche drogo. Trzeba bylo do poloneza sobie kupiclolo_golf pisze:Ja za czujnik ... ten co włancza wentylator 45zł(włoski)
A do czego ten termostat??a i jeszcze kupiłem termostat który musze zmienic razem z uszczelkami jakis niemiecki za 29zł.
Dodam jeszcze ze dla VW mozna kupowac czesci od Skody. Te same, a roznica w cenie kolosalna. Tylko ze znaczek na naklejce inny. Niestety jest to opcja tylko dla nowszych aut. Nie wiem od ktorego roku spokojnie dostanie sie wiekszosc czesci.
Pozdrawiam,
Piotrek
Piotrek
-
Sylvo23
cholera go wie mi sie tez wentyl. włancza przy 115 *c a temp pracy to od 100 do 115*C , i czujnik wymieniony i termostat tez, a wali mie to zresztą, tenpetature mierzyłem czujnikiem z multimetru CASIO i wykazał ze jak mam na wskaźniku 115*c to płyn ma ok 100*C a wiec wszystko ok, te czujniki lubia kłamac nawet nowe
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia

- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
Na ten problem jest jedna rada. Akurat teraz gdy robi się ciepło najlepiej wyjąć termostat. Ja miałem taki problem, otóż gdy nastała zima w aucie zimno, wskaźnik ledwo drgał z miejsca. Wymieniłem termostat. Wydałem na niego 24zł. Temperatura w zimie dochodziła do 110 stopni, w samochodzie cieplutko aż miło, tylko wentylator się nie włączał. Myślałem, że to może wina wskaźnika, ale nie dawało mi to spokoju. Zauważyłem, że jeden wąż jest gorący, a drugi zimny. Diagnoza: termostat się nie otwiera. Wymieniłem na drugi - zadziałał tylko na 5 km, i od nowa to samo (jednak tanie mięso to tylko psy jedzą). Wczoraj wyciągnąłem termostat i jest OK. Temperatura na wskaźniku wynosi 85 stopni. Na zimię wydam ponad 100zł za nowy i ORZGINALNZ termostat i będzie spokój!!! Polecam taki manewr.
Volskwagen - Das Auto.
- lolo_golf
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2756
- Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Wiec tak!Jak juz pisałem mialem takie same objawy....jak jechalem to temp trzymala mi sie mniej wiecej kolo 70*.Jak przyspieszalem to spadala a jak stalem w korku to rosła
Wymieniłem czujnik temp bo myslalem ze kłamie-NIC,nie włanczał mi sie wentylator to zmieniłem czujnik i dalej bylo tak samo.Wczoraj natomiast wymieniłem termostat I TERAZ JAK DOJDZIE DO 95* TO TAK MI TRZYMA CAŁY CZAS-CZY TO KOREK I SZYBKA JAZDA
JAK MACIE TAKI PROBLEM ODRAZU TEMROSTAT!!!
JAK MACIE TAKI PROBLEM ODRAZU TEMROSTAT!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości

