Słabo pali na zimno???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Słabo pali na zimno???
Mój ojciec ma MK IV TDI ALH, mieszka ode mnie troszeczkę wiec raz na kilka miesiecy go odwiedzam. Przyjechałem, rano wsiadam do jego autka i co
2 sekundy musiałem krecic rozrusznikiem i załapał. Przy czym jak wiadomo przy takiej temp. świece w TDI się nie pala, ale mimo tego sprawdzone i wymienione na BERU. Kąt wtrysku ok, żadnych błędów na Vagu- czujniki sprawdzone, akumulator nowy, prad rozruchowy 700A wg (EN), co ciekawe na ciepło pali jak szalony za ząbkiem. Jak odpala się na zimno puszcza biały dymek przez chwilę. Wczesniej tego nie było i już sam nie wiem co może być. Mówił że tak ma już z 3 miesiące. Wszystkie przewody szczelne, filtry nowe. Zastanawiałęm się nad rozrusznikiem , może to jego wina ( ale wg mnie na ciepło by dobrze nie palił jak by była jego wina )??? poza tym przeczysciłęm wszystkie przewody zasilające i masowe i dalej tom samo, łądowanie ładne 13,8V ( tak jak w książce do Mk IV ). Paliwko lane na dobrych stacjach. . Dzisja dalej walka, ale jak ktoś ma jakieś sugestje to jestem wdzięczny 
Ostatnio zmieniony ndz lip 15, 2007 11:39 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
-
mirass
- Gadatliwa bestia

- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
Re: Słabo pali na zimno???
jeśli dysponujesz VAGiem to zobacz ile masz mg/suw pracy na biegu jałowym tuz po zapaleniu
www.vagtune.pl tel. 502730289
Re: Słabo pali na zimno???
właśnie co ciekawe to trzyma parametry fabryczne, wiec wszystko ok, sprawdzana nawet była dawka startowa u kolegi co montuje Chipy i też okmirass pisze:jeśli dysponujesz VAGiem to zobacz ile masz mg/suw pracy na biegu jałowym tuz po zapaleniu
Ostatnio zmieniony ndz lip 15, 2007 11:44 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
-
mirass
- Gadatliwa bestia

- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
Re: Słabo pali na zimno???
jeśli możesz to podeślij mi ori soft z tego golfaPinkFloyd pisze:właśnie co ciekawe to trzyma parametry fabryczne, wiec wszystko ok, sprawdzana nawet była dawka startowa u kolegi co montuje Chipy i też okmirass pisze:jeśli dysponujesz VAGiem to zobacz ile masz mg/suw pracy na biegu jałowym tuz po zapaleniu
www.vagtune.pl tel. 502730289
Co ciekawe podpadało mi połączenie przewody masowego mimo oczyszczenia połączenia do silnika na oczku montażowym do kabla, było duzo nalotu. Więc przewód won do śmieci i zamontowałem nowy. I co się okazało odpala bez problemu na zimno za pierwszym ząbkiem
Ale Ciekawe czemu na ciepło to nie miało wpływu??? Moze na zimno potrzebny był wiekrzy prąd rozruchowy i spadałały ampery, ale już po temacie
Takie proste rzeczy a myslałem nad tym cały dzień
i sprawdziłem całe autko
Takie proste rzeczy a myslałem nad tym cały dzień
Ostatnio zmieniony ndz lip 15, 2007 20:57 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości