Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			
								marecki_vitor							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 462
 		- Rejestracja: czw sty 25, 2007 18:33
 		
		
																- Lokalizacja: Bytom
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: marecki_vitor » czw paź 04, 2007 17:55
			
			
			
			
			Pewnie ze dasz rade . Ja wymieniałem u siebie sworznie i tuleje i to na lewarku i bez specjalistycznych narzędzi typu sciągacz , prasa , wiec ze sprzegłem nie powinno byc problemu tylko wes sobie szmat czasu na zapas 

:D przyda ci sie  

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								mivhal_f							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 398
 		- Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
 		
		
																- Lokalizacja: Łęczna
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mivhal_f » sob paź 06, 2007 21:18
			
			
			
			
			a jesli przy wlaczaniu wstecznego...albo sie blokuje albo tak jak bym nie nacisna...taki warkot...to trzeba wymieniac czy mozna jakos wyregulowac??silnik TDI 1996 golf 3
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								cowboy							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 7253
 		- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
 		
		
											- Lokalizacja: Warszawa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: cowboy » sob paź 06, 2007 21:21
			
			
			
			
			mivhal_f pisze:a jesli przy wlaczaniu wstecznego...albo sie blokuje albo tak jak bym nie nacisna...taki warkot...to trzeba wymieniac czy mozna jakos wyregulowac??silnik TDI 1996 golf 3
nie można wyregulowac
można odpowietrzyć dobrze układ, jest komplet naprawczy pompki...
albo po prostu kończy się sprzęgło, zwłaszcza jeśli zgrzyta bardziej na rozgrzanym silniku
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								mivhal_f							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 398
 		- Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
 		
		
																- Lokalizacja: Łęczna
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mivhal_f » sob paź 06, 2007 21:22
			
			
			
			
			czyli lepiej wymienic??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								ku_bi							 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2202
 		- Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
 		
		
																- Lokalizacja: ex4
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ku_bi » sob paź 06, 2007 22:52
			
			
			
			
			cowboy pisze:albo po prostu kończy się sprzęgło, zwłaszcza jeśli zgrzyta bardziej na rozgrzanym silniku
w jaki to sposob zgrzyta, mozesz wyjasnic
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								mivhal_f							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 398
 		- Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
 		
		
																- Lokalizacja: Łęczna
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mivhal_f » sob paź 06, 2007 22:57
			
			
			
			
			wyobraz sobie ze nie docisniesz sprzegla i wciskasz bieg...wtedy troche Ci cofa silą własną...a u mnie jest lzej i wchodzi z podobnym zgrzytem.,..kojarzysz juz?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								ku_bi							 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2202
 		- Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
 		
		
																- Lokalizacja: ex4
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ku_bi » sob paź 06, 2007 23:17
			
			
			
			
			mivhal_f pisze:wyobraz sobie ze nie docisniesz sprzegla i wciskasz bieg...wtedy troche Ci cofa silą własną...a u mnie jest lzej i wchodzi z podobnym zgrzytem.,..kojarzysz juz?
to u mnie jeszcze nie ma tych objawow, ale juz zaczynam sie obawiac, bierze mi juz w gornym polozeniu jakies 3-4 cm od konca skoku pedału, a musze zrobic jeszcze jakies 4 tys km zanim zladuje w polsce, z czego 2 tys na autostradzie jedna trasa
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								mivhal_f							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 398
 		- Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
 		
		
																- Lokalizacja: Łęczna
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mivhal_f » ndz paź 07, 2007 20:24
			
			
			
			
			a jakie byscie mi doradzili sprzęgło(typ, model) do silnika 1,9 TDi 1Z 1996...bo nie moge nigdzie odpowiedniego znaleźć...firmy sachs, luk, valeo
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								golfir							 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 735
 		- Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
 		
		
											- Lokalizacja: Kluki
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: golfir » pn paź 08, 2007 16:10
			
			
			
			
			pękła sprezyna na tarczy i dlatego zgrzyta a wymienic mozesz smiało na kpl np Valeo bo LUK-a robia badziewiarze regenerowanego i myslisz ze kupujesz w sklepie nowe sprzegło a jest po regeneracji wystarczy obrucic sprezyny i beda pordzewiałe miałem juz 10 takich przypadków i wszystkie sie sprawdziły
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								mivhal_f							
 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 398
 		- Rejestracja: pn lip 30, 2007 20:36
 		
		
																- Lokalizacja: Łęczna
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mivhal_f » pn paź 08, 2007 16:30
			
			
			
			
			juz mam zamowione sachs za 450zl...jescze tylko zaufanego mechanika musze skombinowac i bedzie wsyzstko...a ile tak trwa wymiana??
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								golfir							 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 735
 		- Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
 		
		
											- Lokalizacja: Kluki
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: golfir » pn paź 08, 2007 20:45
			
			
			
			
			a na spokojnie ze 3 godz jak rozbierze napisz jaka była usterka ale obstawiam na peknieta sprezyne
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								twardy							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1736
 		- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
 		
		
																- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: twardy » wt gru 11, 2007 08:10
			
			
			
			
			twardy pisze:Może sam dałbym rade wymienić (przy pomocy kumpli i kilku browarków napewno  ) 
ale nie mam gdzie i kiedy . Jeśli bedę wymieniał to cały komplet. 
Na razie jeszcze jeżdzi sie normalnie ale jak właczę opornik to czasem sa uślizgi. 
dzieki za wyłożenie tematu , pozdrawiam.  
_________________
No i stało sie wczoraj coś mi padło. Zonka wróciła z pracy i zameldowała że ciężko się biegi zmienia . Sprawdzałem czy jest płyn w zbiorniczku i czy nie ma wycieku. 
Ale wszystko z hydrauliką chyba ok. Przy puszczaniu pedała coś zaczyna hałasować i nie można wbić biegu. Dzisiaj będę wiedział więcej bo wczoraj to już póżno było , zapowiadają sie wydatki przed świętami  
 
ps
sory za odkop   

 
			
									
									
		
		
				10mm+1,3bara=1VSTD :-)
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								golfir							 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 735
 		- Rejestracja: czw maja 26, 2005 16:54
 		
		
											- Lokalizacja: Kluki
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: golfir » śr gru 12, 2007 18:34
			
			
			
			
			sprezyna na tarczy pekła
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								mular							 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 212
 		- Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
 		
		
											- Lokalizacja: chelm
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: mular » śr gru 12, 2007 23:30
			
			
			
			
			golfir pisze:sprezyna na tarczy pekła
Dokładnie u mnie to samo a wymiana 4 godz. z jazda do sklepu.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości