klucz 10
klucz 13
imbus 6
kleszcze
potrzebny czas:
około 1,5h
wiec do pracy:
na początek odkręcamy korek od zbiorniczka wyrównawczego
teraz trzeba wykręcić alternator
zaczynamy od odkręcenia śruby od regulacji i opuszczamy go by ściągnąć pasek
![Obrazek](http://img130.imageshack.us/img130/8756/94086849uj4.jpg)
następnie odkręcamy długą śrubą (imbus 6) trzymającą alternator.. jest ona trochę schowana
po ściągnięciu alternatora (kabli odłączać nie trzeba, można go odłożyć gdzieś na bok z kablami) odkręcamy łapę od pompy (zaznaczone na czerwono) i poluzowywujemy śrubę (zaznaczoną na niebiesko)
![Obrazek](http://img130.imageshack.us/img130/2717/66890522ok6.jpg)
i odchylamy łapę
po odchyleniu łapy ściągamy gumowe rury zaznaczone na niebiesko i rurę zaznaczoną na zielono (tylko z jednej strony - bez różnicy z której strony. dla mnie lepiej było ściągmąć ją od strony chłodnicy)
UWAGA wyleci woda, najlepiej podstawić pod samochód jakiś naczynie na nią
![Obrazek](http://img130.imageshack.us/img130/219/70739220hj5.jpg)
i odkręcamy pompę
teraz pompę można już wyciągnąć naginając ją najpierw trochę tak by można było ściągnąć pasek (czasami można mieć chwilowe problemy ale na pewno się uda)
![Obrazek](http://img528.imageshack.us/img528/5737/82167427df0.jpg)
teraz wystarczy odkręcić dwie śruby
![Obrazek](http://img115.imageshack.us/img115/2586/10450195oq4.jpg)
i mamy termostat
![Obrazek](http://img112.imageshack.us/img112/8540/94830691ps9.jpg)
wymieniamy go i składamy wszystko wykonując wszystkie opisane czynności od końca
podziękowania dla GUTIego za pomoc
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)