Kłopot z silnikiem mk2cl

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pn cze 27, 2005 22:02

to są chyba warszawskie ceny bo gaźnik kosztuje 300 jak by chciał go ktos wymieniać
jakieś 400-450 kosztuje swap na zwykły 2E


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » pn cze 27, 2005 22:14

za 1500 to ty mozesz zamienic ten gażnik na wtrysk(a nawet cały silnik) z wszystkimi pierdółkami ustrojstwami i jeszcze ci na lody zostanie!!!! powiedz mechanikowi niech spier... na drzewo z takimi cenami!!!!

Ja podejrzewam ze spieprzył sie pani regulator wolnych obrotów, ten tzw "silnik krokowy" kiedys juz było cos takiego na forum i ponoć nowe takie ustrojstwo w ASO kosztuje cos 1400:) albo jakoś tak, tak suma sumaru to cały taki gażnik był ostatnio na allegro za 69zł, załuje ze sie spóżniłem:( zapodaje link:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=55920332


niemoge tego sobie rpzeboleć:( :grrr:


Mk3 GTI 16V ABF

Claudia

Post autor: Claudia » pn cze 27, 2005 22:54

moze masz i rację ,ale gażnikowiec kombinował coś jeszce z przepustnicą
nie wspomniał nic o silniku krokowym.Po dwóch dniach po gmeraniu
obroty nie wzrastają ,ale są za niskie i silnik gaśnie.



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » wt cze 28, 2005 00:02

a sprawdzął ci ten "gażnikowiec" sonde lambde i układ sterujący, ja miałem tak ze mi spadąły obroty i gasł, tak nieśmiało jakiś czas temu, odpiełem sond ei jak reka odioł, było równo, wymieniłem sonde i ok.


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » wt cze 28, 2005 00:10

najbardziej awaryjny jest nastawnik przepustnicy
w razie jego awarii obroty są właśnie wysokie
chłop pewnie zablokował go i dlatego obroty są do de..
taki regulator przeważnie występuje z całym gaźnikiem bo rzadko kto chce dekompletować gaźnik


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
kamil993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pt cze 24, 2005 18:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil993 » wt cze 28, 2005 00:11

mi ostatnio zgubil wolne obroty to okazalo sie ze spadlo podcisnienie idace od parownika od gazu do gaznika... to tak na marginesie



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 118 gości