Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
grandi
- Lord GTI

- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Post
autor: grandi » pn mar 03, 2008 17:24
Jestem jeszcze zielony kupiłem go nie dawno i ładnie wszystko wymyłem przed wyjazdem a to był mój pierwszy rejs tym TD i miałem taki leciutki wyciek co jest grane ?
To wygląda jak by była ta obejma nie dokręcona , ale nie wiem , nie zna m budowy .
Nie kopci chyba że dam mu w pedał ma wtryski do wymiany bo któryś leje , nie ma oleju w filtrze powietrza.
Ostatnio zmieniony pn mar 03, 2008 21:13 przez
grandi, łącznie zmieniany 4 razy.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie
viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
bongo
- V.I.P.

- Posty: 7767
- Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
- Lokalizacja: Londyn
-
Kontakt:
Post
autor: bongo » pn mar 03, 2008 17:31
Turbo pluje olejem na moje oko...
-
Marcin_87
- Użytkownik

- Posty: 383
- Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
- Lokalizacja: Opatów
Post
autor: Marcin_87 » pn mar 03, 2008 17:50
albo odma albo turbo olej bieze
-
souler
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » pn mar 03, 2008 17:52
zdejmij te weze, jak bedzie tam oleju znaczna ilosc to szrot
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
arwam
Post
autor: arwam » pn mar 03, 2008 18:31
souler pisze:zdejmij te weze, jak bedzie tam oleju znaczna ilosc to szrot
Jakim cudem olej który niby turbo wydala znajduje się po stronie ssącej sprężarki?
TO JEST OLEJ WYPLUWANY Z ODMY.
[ Dodano: 03 Mar 2008 17:32 ]
souler pisze:zdejmij te weze, jak bedzie tam oleju znaczna ilosc to szrot
Jakim cudem olej który niby turbo wydala znajduje się po stronie ssącej sprężarki?
TO JEST OLEJ WYPLUWANY Z ODMY.
Może to oznaczać że są już duże przedmuchy spowodowane ucieczka kompresji przez duże luzy w zamkach pierścieni.
-
souler
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » pn mar 03, 2008 18:58
arek wamej pisze:Jakim cudem olej który niby turbo wydala znajduje się po stronie ssącej sprężarki?
TO JEST OLEJ WYPLUWANY Z ODMY.
zdj nr 1 misiu. kolanko do kolektora, ja tam widze mokro i to jest wlasnie po stronie ssacej. poza tym jesli puszcza olej, to na postoju po jakims czasie bedzie mial ten olej w muszli ssacej. jesli ma przedmuchy to zimny silnik odpalic, wyciagnac bagnet i poczuc powiew morskiej bryzy

Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
Zoltecek
- Użytkownik

- Posty: 340
- Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
- Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo
Post
autor: Zoltecek » pn mar 03, 2008 19:10
duzo ci oleju ubywa?
Garett T3 ready to aplication :D
-
grandi
- Lord GTI

- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Post
autor: grandi » pn mar 03, 2008 21:24
duzo ci oleju ubywa?
Przejechałem 400 km i chyba jest na bagnecie na 3/4 chyba bo to był pierwszy rejs ,, dokręcałem tą obejme ale się zluzowała czy to to ? właśnie nie znam jeszcze dobrze budowy turbo , ucze się , ale najlepiej autko idzie przy 110 na wyprzedzanie a tak to czuć jak pracuje na 1,2 biegu potem jest taka dziura to skąd ten wyciek?
Zdjąć tą gumę i zobaczyć w środku?
A i bagnet mi uniosło po 200 km ( ale to może być wina bagnetu że ma wyrobiony zatrzask?)
Ostatnio zmieniony pn mar 03, 2008 21:30 przez
grandi, łącznie zmieniany 1 raz.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie
viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Pawlos
- Ma gadane

- Posty: 223
- Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
- Lokalizacja: Stranda
-
Kontakt:
Post
autor: Pawlos » pn mar 03, 2008 22:03
Mi bagnet po kazdej przygazowce wychodzi...
Czas na jakiś zabytek :>
-
m1chal
- Gadatliwa bestia

- Posty: 622
- Rejestracja: sob sie 19, 2006 14:49
- Lokalizacja: Gdynia
- Auto: Golf 1 Cabrio
Post
autor: m1chal » pn mar 03, 2008 22:09
mialem to samo ostatnio pozdejmowalem u mechanika wszystkie rury... poczysicilem turbine i rury itd i nic wiecej sie nie pokazuje..widocznie mialem za słabo dokręcona opaske... moze u Ciebie to to samo...
a 1 mechanik u ktorego bylem powiedzial to samo co wy... TURBINA do wymiany!!! pojechalem do drugiego i co? turbina hula aż milo jak mi ja sprawdzał
-
grandi
- Lord GTI

- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Post
autor: grandi » śr mar 05, 2008 00:54
Po dokręceniu nie cieknie
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie
viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
arwam
Post
autor: arwam » śr mar 05, 2008 17:13
souler pisze:zdj nr 1 misiu. kolanko do kolektora, ja tam widze mokro i to jest wlasnie po stronie ssacej. poza tym jesli puszcza olej, to na postoju po jakims czasie bedzie mial ten olej w muszli ssacej. jesli ma przedmuchy to zimny silnik odpalic, wyciagnac bagnet i poczuc powiew morskiej bryzy

W muszli ssącej tak ale nie w króćcu ssącym sprężarki.
-
grandi
- Lord GTI

- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Post
autor: grandi » śr mar 05, 2008 20:42
Czyli mam coś nie tak z silnikiem?
Ciekło minimalnie z tej od góry po dokręceniu przestałota z lewej nie ciekła było sucho
[ Dodano: 05 Mar 2008 21:39 ]
Czy to groźne jak ta odma , rozbierałem rurę z pokrywy klawiatury była czysta. co jest grane bo się zaczynam bać.
Ostatnio zmieniony śr mar 05, 2008 20:45 przez
grandi, łącznie zmieniany 1 raz.
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie
viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
arwam
Post
autor: arwam » pt mar 07, 2008 19:19
Powiem w ten sposób, jeśli przy pracującym silniku z wyciągniętym "ssaniem" odkręcisz korek wlewu oleju i połżysz go na wlewie to nie powinno ci go zrzucić; jeśli Ci zrzuca to znaczy że masz duże przedmuchy przez pierścienie a przez to małą kompresję co będzie skutkowało utrudnionym rozruchem w zimie.
dopuki pali Ci dobrze to możesz jeździć bez szkód dla silnika ale jak już będzie go ciężko odpalić jeżdżąc na siłę nadal będziesz zwiększać niepomiernie koszta remontu silnika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości