szum w kolach
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
denacik100
- Nowicjusz

- Posty: 49
- Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:28
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt:
szum w kolach
witam.mam pytanko: jadac 100km/h strasznie szumi mi w tylnym prawym kole, jak jade 110km to szum zanika, co to moze byc? lozysko? i jeszcze jedno, jak przycisne pedal gazu prawie do dechy to jak sie rozpedza to nagle tak muli, jak spusze noge i jeszcze raz depne to normalnie przyspiesza i tak zakoazdym razem powyzej 120km/h
dzieki za odp pozdro 
-
denacik100
- Nowicjusz

- Posty: 49
- Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:28
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt:
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia

- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
po lewej stronie komory masz zawor n75, od niego odchodza 3 weze, niebieski, czerwony, czarny. te sprawdz. dodatkowo w okolicy filtra kabinowego masz masz czarny waz. potrafi zleciec z tej choinki pod podszybiem. mozesz tez pokombinowac z mostkowaniem wezy czerwonego i niebieskiego.
moglbym ci tu pisac i sto lat ale te wszystkie tresci juz na forum sa
wpisz w wyszukiwarce notlauf, przeladowanie, nie zawiedziesz sie.
moglbym ci tu pisac i sto lat ale te wszystkie tresci juz na forum sa
Nie wygląda mi to na notlauf (tryb awaryjny) ponieważ mulenie ustępuje po puszczeniu gazu, a typowy notlauf ustąpi dopiero po wyłączeniu zapłonu. A w jakim stanie masz filtr powietrza i paliwa?? Mozna by też przeczyścić przepływkę http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167077 Pozdrawiam.
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia

- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
mylisz sie. u mnie notlauf w 1Z dokladnie tak wygladal. winny byl waz pod podszybiemRyszardo pisze:Nie wygląda mi to na notlauf (tryb awaryjny) ponieważ mulenie ustępuje po puszczeniu gazu, a typowy notlauf ustąpi dopiero po wyłączeniu zapłonu. A w jakim stanie masz filtr powietrza i paliwa?? Mozna by też przeczyścić przepływkę http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=167077 Pozdrawiam.
Notlauf (blad na Vagu - 00575) to nie tylko przeladowanie, ale ogolniej blad cisnienia w kolektorze dolotowym. Moze byc przeładowanie lub niedoładowanie. Ten wezyk o ktorym piszesz to pewnie waz od mapsensora. U Ciebie pewnie był nieszczelny i mogl dostawac na lewo ciśnienie i ECU głupiał - stad miałes takie zachowanie Twojego TDI 
Ostatnio zmieniony wt maja 13, 2008 00:45 przez micky, łącznie zmieniany 1 raz.
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia

- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
dokladnie tak
efekt w sumie identyczny, 135 i auto sie konczylo. wezyk mial rozjechana koncowke i lapal lewe cisnienie
Ostatnio zmieniony wt maja 13, 2008 00:38 przez gOOzOl, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


