Padła mi skrzynia automatyczna w dieselku i mam zamiar wrzucić dieslowską skrzynię manualną ... wiadomo dochodzi do tego wymiana kilku potrzebnych elementów i pytanko do tych co przerabiali tego typu modyfikację lub orientują się w temacie jakie niespodzianki czekają mnie w trakcie wymiany i podczas jazdy próbnej
Skrzynia manualna zamiast automatu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Skrzynia manualna zamiast automatu
Pytanko dla znawców
Padła mi skrzynia automatyczna w dieselku i mam zamiar wrzucić dieslowską skrzynię manualną ... wiadomo dochodzi do tego wymiana kilku potrzebnych elementów i pytanko do tych co przerabiali tego typu modyfikację lub orientują się w temacie jakie niespodzianki czekają mnie w trakcie wymiany i podczas jazdy próbnej
Padła mi skrzynia automatyczna w dieselku i mam zamiar wrzucić dieslowską skrzynię manualną ... wiadomo dochodzi do tego wymiana kilku potrzebnych elementów i pytanko do tych co przerabiali tego typu modyfikację lub orientują się w temacie jakie niespodzianki czekają mnie w trakcie wymiany i podczas jazdy próbnej
zobacz mój "turecki metalic" :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162137
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162137
- mariusz75
- Forum Master

- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Niezbędne elementy:
1. skrzynia biegów, od diesla oczywiście
( z czujnikiem wstecznego biegu i ślimakiem prędkościomierza)
2. koło zamachowe
3. tarcz sprzęgła
4. docisk + śruby mocujące go do koła zamachowego
5. pedały sprzęgła i hamulca
6. linka sprzęgła kompletna tzn. z tym zabespieczeniem mocującym jej koniec przy skrzyni
7. lewarek zmiany biegów z kompletem wodzików
8. półosie z przegubami wewnętrznymi ( automat ma inne przeguby wewnętrzne, a po ich zbiciu okazuje się że i frez na kórym są nabite jest inny niż przy przegubach od mechanicznej skrzyni)
To tyle z najważniejszyhz części,
a do przeróbki dochodzi jeszcze wyautowanie instalacji i kompa sterującego skrzynią automatyczną
oraz przerobienie instalacji rozrusznika. Chodzi mi że automat kręci tylko wtedy gdy dżwignia zmiany biegów jest w położeniu "P" a przy mechanicznej skrzyni trzeba to obejść, bo wcale nie będzie kręcił.
TEN OPIS CHOĆ DOŚĆ POWIERZCHOWNY POCHODZI Z AUTOPSJI I JA TE ELEMENTY ZMIENIAŁEM
1. skrzynia biegów, od diesla oczywiście
2. koło zamachowe
3. tarcz sprzęgła
4. docisk + śruby mocujące go do koła zamachowego
5. pedały sprzęgła i hamulca
6. linka sprzęgła kompletna tzn. z tym zabespieczeniem mocującym jej koniec przy skrzyni
7. lewarek zmiany biegów z kompletem wodzików
8. półosie z przegubami wewnętrznymi ( automat ma inne przeguby wewnętrzne, a po ich zbiciu okazuje się że i frez na kórym są nabite jest inny niż przy przegubach od mechanicznej skrzyni)
To tyle z najważniejszyhz części,
TEN OPIS CHOĆ DOŚĆ POWIERZCHOWNY POCHODZI Z AUTOPSJI I JA TE ELEMENTY ZMIENIAŁEM
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- mariusz75
- Forum Master

- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości
