![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Golf II 1.6PN 90r. czarny 3D z szybrem
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
![Obrazek](http://img217.imageshack.us/img217/3462/zniemiecfh2.th.jpg)
Ponieważ blacharka wymagała naprawy
![Obrazek](http://img217.imageshack.us/img217/9956/dscn2277ug5.th.jpg)
![Obrazek](http://img6.imageshack.us/img6/3568/dscn2272zn5.th.jpg)
![Obrazek](http://img6.imageshack.us/img6/6435/dscn2301rb6.th.jpg)
![Obrazek](http://img216.imageshack.us/img216/5487/dscn2247zo3.th.jpg)
To furka dostałą nowy lakier po całości
![Obrazek](http://img141.imageshack.us/img141/8205/dscn2890uy1.th.jpg)
![Obrazek](http://img221.imageshack.us/img221/2300/dscn2884af9.th.jpg)
![Obrazek](http://img221.imageshack.us/images/thpix.gif)
A przy okazji przód z Jetty, nakładki na progi i błotniki z GTi, szerokie zderzaki, ostatni wydech z chromoniklu, centralny zamek z alarmem, wymienione paski, oleje itp, mały tuning silnika
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
Efekt końcowy
![Obrazek](http://img141.imageshack.us/img141/1259/dscn3842ik2.th.jpg)
Szybko odkryłem, że PNka to za rozwojowa nie jest. Poniekąd dzięki pewnym zdarzeniom losowym na zime poszedł SWAP na PFa (a dokładnie przełożenie bebechów z PFa do bloku z PNki) z obrobiona głowicą, polerką i odchudzaniem tłoków, korb i wału, rozwiertem przepustnicy i paroma drobiazgami. Oczywiście silnik dostał nowe pierścienie, panewki, uszczelniacze itp
![Obrazek](http://img139.imageshack.us/img139/6859/zawory4fw8pf1.th.jpg)
![Obrazek](http://img219.imageshack.us/img219/4029/kolektorss261cy2fs3zl7.th.jpg)
nowa buda z lakierem perłowym z palety Hondy i jak zwykle troche zmian: tarcze na tył, halogeny w zderzak, wydech środkowy z GTi i usunięty ten sprzed belki, kubełki do środka, MFA, amorki Koni ze sprężynami FK.
Dla dodania nieco mocy doszła instalacja nitro NXa (własnoręcznie przerobiona sucha na mokrą).
Całość dostała konserwacje spodu i wszystkich profili zamkniętych
![Obrazek](http://img229.imageshack.us/img229/340/pic000311vvks6.th.jpg)
![Obrazek](http://img229.imageshack.us/images/thpix.gif)
![Obrazek](http://img229.imageshack.us/img229/8039/pic000351awwx8.th.jpg)
![Obrazek](http://img229.imageshack.us/images/thpix.gif)
Autko po tych zmianach wyglądało tak
![Obrazek](http://img140.imageshack.us/img140/8463/dsc00732iu2wp4.th.jpg)
![Obrazek](http://img220.imageshack.us/img220/7937/dsc00725fq2tg9.th.jpg)
![Obrazek](http://img227.imageshack.us/img227/2053/dsc00730ck7yu7.th.jpg)
![Obrazek](http://img227.imageshack.us/img227/1940/dsc00731fk8vc8.th.jpg)
![Obrazek](http://img149.imageshack.us/img149/136/dsc00731fk8hi3.th.jpg)
Golfik sprawował się bdb jednak mocy nadal było za mało więc nastąpił kolejny SWAP
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Na dzień dzisiejszy całość tak sie prezentuje
![Obrazek](http://img222.imageshack.us/img222/6389/golf16vxt5.th.jpg)
![Obrazek](http://img98.imageshack.us/img98/5968/golftcm1.th.jpg)
![Obrazek](http://img144.imageshack.us/img144/5949/glft2iy8.th.jpg)
SILNIK: 2.0 16V DOHC bi T
![Obrazek](http://img219.imageshack.us/img219/4953/pic00546ns9.th.jpg)
![Obrazek](http://img219.imageshack.us/images/thpix.gif)
![Obrazek](http://img87.imageshack.us/img87/6677/blokqq4.th.jpg)
![Obrazek](http://img220.imageshack.us/img220/4241/pic00533ek0.th.jpg)
![Obrazek](http://img24.imageshack.us/img24/6706/95496255ki3.th.jpg)
pare kabelków do ogarnięcia
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
![Obrazek](http://img87.imageshack.us/img87/5199/pic00531eg9.th.jpg)
![Obrazek](http://img5.imageshack.us/img5/7125/pic00541aa7.th.jpg)
![Obrazek](http://img222.imageshack.us/img222/7308/16vhv4.th.png)
![Obrazek](http://img222.imageshack.us/images/thpix.gif)
![Obrazek](http://img222.imageshack.us/img222/5619/16vtwt5.th.png)
![Obrazek](http://img222.imageshack.us/images/thpix.gif)
![Obrazek](http://img145.imageshack.us/img145/756/16vtli7.th.jpg)
No to może pare słów o silniku: blok KR rozwiert na 82.5, wał 2.0 szlif + utwardzanie+polerowanie, korby polerka, kulowane i wyważane, napęd pompy oleju 1.8 16V + wysoka pompa, dobra głowica po portingu i polerce komory, odpreżony na 8.6, tłoki anodowane i odchudzane, kolektor ssący 50, przepustnica z 8V po małych modach, odma jak widać na zdjeciu kończy sie stożkiem, termostat 72*, chłodnica wody 16V z klimą (największa z serii w MkII) z podwójnymi wiatrakami, dodatkowa chłodnica oleju, kolektor wydechowy pod 2 turbinki, podwójny downpipe, wydech 60mm z 3 przelotami, wtryski 390ccm + ciśnienie3 bary, soft do DIGI I od Evo. Wszystkie czujniki, uszczelniacze, uszczelki itp. w silniku nowe. Alternator 90A. Układ napędowy to sprzęgło 228mm ze wzmocnionym dociskiem, skrzynia CTN, wzmocnione poduszki pod silnikiem (seria wystarczała na 2-3 ostre starty), półosie i przeguby z MkIII VR6.
W zawieszeniu sprężyny Passat B4 VR6, przód wahacze + stabilizator Golf MkIII VR6, przekładnia ze wspomaganiem z MkIII, rozpórki przód i tył (w planach pająk na przód), felgi stal 5X100 z MkIV, poliuretan czerwony
Układ hamulcowy: przód tarcze 280z VR6, tył tarcze ori z GTi zaciski Lucasa na obu osiach
WYPOSAŻENIE
W wersji bazowej autko nie posiadało praktycznie nic
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
-wspomaganie
-Digifiz
-klima
- podgrzewane siedzenia
- dogrzewanie silnika
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
-elektryczne szyby z modułem komfortu
- szyby atermiczne zielone
- oświetlenie bagażnika
- centralny alarm +zamek
- siedzenia, kanapa + boczki z GTi
- alu rygielki
-czarna podsufitka z czarnymi daszkami, wykończeniem szybra itp.
-miękka deska z GTi
-podgrzewane spryskiwacze
-wykładzina bagażnika czarna z GTi
-regulacja pasów
-skórzana kiera
-oświetlenie schowków itp
-filtr przeciwpyłkowy (kiedyś z Punta I teraz ori)
- przełączniki, nawiewy itp z niebieskim podświetlaniem
CAR-AUDIO: Pioneer DEH-5000UB, głośniki w kieszeniach i na podszybiu ze zwrotnicami, wzmacniacz Alpine i głośnik ROCKFORD R1S412
Podziękowania dla wszystkich, którzy pomagali przy tym projekcie, szczególnie kuzynowi- lakiernikowi Sławkowi T.
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)