Problem z nastawnikiem 1Z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Problem z nastawnikiem 1Z

Post autor: luzur » czw sty 22, 2009 11:54

Witam
Nastawnik wyczyszczony, szarpanie pozostało,
wszystko zrobione zgodnie ze wskazówkami jakich sporo na forum.
Oczywiście odpięcie wtyczki powoduje że szarpanie znika :)
Niewiem co zrobić, szukać nastawnika nowego (regenerowanego)
czy wypinać kabel od ECU?
Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » czw sty 22, 2009 12:03

Pogadaj z Adamm on jest z Warszawy i zajmuje się nastawnikami.

Pozdro.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw sty 22, 2009 12:37

luzur, mozemy sie umowic to podmienimy na nastawnik mojej roboty i sprawdzimy :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » czw sty 22, 2009 13:06

Tak chyba trzeba bedzie zrobic :>
jak cos posle PW
Pozdr.



Awatar użytkownika
yanosho
TurboDymoMen
TurboDymoMen
Posty: 256
Rejestracja: pt paź 31, 2008 18:23
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Post autor: yanosho » czw sty 22, 2009 13:37

polecam Adamm-a robi profi robote jeszcze raz dzieki za uleczenie mojego gofra :grin:



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » czw sty 22, 2009 14:19

luzur, ew puściło lutowanie(u siebie tam miałem)



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw sty 22, 2009 16:44

luzur pisze:Nastawnik wyczyszczony, szarpanie pozostało,
może wtrysk sterujący



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw sty 22, 2009 19:25

piter_s pisze:może wtrysk sterujący
albo źle złożony nastawnik ...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw sty 22, 2009 19:30

moze , moze , moze :P mozna gdybac :)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

luzur
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: sob gru 27, 2008 02:14
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: luzur » pt sty 23, 2009 10:38

Wtryski miałem możliwość przełożyć z innego i nic sie nie zmieniło,
nastawnika juz mi sie nie chciało... ale zrobię to jak znajde chwile.
Pozdr.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sty 23, 2009 10:43

luzur pisze:Wtryski miałem możliwość przełożyć z innego i nic sie nie zmieniło,
a co z przewodem od wtrysku do ECU ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości