problem z G71 zwarcie plusa do masy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z G71 zwarcie plusa do masy
auto nie jeździ tak jak kiedyś błędu nie da się wykasować a przy okazji wskakuje coś z zaciskiem alternatora
[ Dodano: 10 Mar 2009 22:45 ]
może ktoś pomóc !!!
[ Dodano: 10 Mar 2009 22:45 ]
może ktoś pomóc !!!
Ostatnio zmieniony śr mar 11, 2009 01:14 przez adasko132, łącznie zmieniany 1 raz.
Trzeba poszukac zwarcia na płytce ECU albo sam czujnik uszkodzony i robi zwarcie.adasko132 pisze:auto nie jeździ tak jak kiedyś błędu nie da się wykasować a przy okazji wskakuje coś z zaciskiem alternatora
Czujnik nie mierzy ciśnienia powietrza dostarcznego przez turbo, więc ECU odcina dawke paliwa i przechodzi w tryb awaryjny. Trzeba dostać się do ECU.
A jeżeli chodzi o błąd z alternatora to pewnie jest to błąd "Sygnał ładowania generatora terminala DF" - klasyczny błąd po wymianie regulatora w alternatorze. Ostatnio kupiłem regulator Magneti Marelli i nie było jednego połączenia na nim dla syg DF. Sprzedawca powiedział że jest to zbędne. Tymczasem ECU wywala ten błąd. Niczemu to nie przeszkadza poza tym że wywala błąd!
bład 01117 przeszkadza w tym ze niedziała dogrzewanie silnikaringel pisze:Trzeba poszukac zwarcia na płytce ECU albo sam czujnik uszkodzony i robi zwarcie.adasko132 pisze:auto nie jeździ tak jak kiedyś błędu nie da się wykasować a przy okazji wskakuje coś z zaciskiem alternatora
Czujnik nie mierzy ciśnienia powietrza dostarcznego przez turbo, więc ECU odcina dawke paliwa i przechodzi w tryb awaryjny. Trzeba dostać się do ECU.
A jeżeli chodzi o błąd z alternatora to pewnie jest to błąd "Sygnał ładowania generatora terminala DF" - klasyczny błąd po wymianie regulatora w alternatorze. Ostatnio kupiłem regulator Magneti Marelli i nie było jednego połączenia na nim dla syg DF. Sprzedawca powiedział że jest to zbędne. Tymczasem ECU wywala ten błąd. Niczemu to nie przeszkadza poza tym że wywala błąd!
Niestety dalej jest mi ciężko pomóc. Ewentualnie zobacz jakie oznaczenie ma ten czujnik i wpisz w googlach, może znajdziesz charakterystyczne paramtery w funkcji ciśnienia.adasko132 pisze:ten cały czujnik ma trzy nóżki a może ktoś wie jakie powinny być tam parametry
A jak nic nie będzie to przychodzi mi na myśl jeszcze żeby dodać szeregowo jakiś opornik w kOhm(ale to tak doświadczalnie-na własne ryzyko,ale myśle że wartości duże nic nie uszkodzą), symulując dobry czujnik. Lepiej by było podmienić dobry czujnik. No jak nie on to na płytce ECU trzeba szukać zwarcia. Jak boisz się elektroniki to zleć to fachowcowi.
A tak z ciekawości jakie masz wartości oporu na nóżkach czujnika???Bo jak jest bardzo mały opór pomiędzy którąś nożką to masz problem wyjaśniony.
kolego ale ten czujnik to muszę najpierw wylutować z ze sterownika bo inaczej to pokaże mi chyba parametry oporników znajdujących się chyba na ścieżkach
[ Dodano: 12 Mar 2009 07:41 ]
a i jeszcze zauważyłem jedno rzecz że podczas zgaszonego silnika ale na przekręconym kluczyku n75 cały czas pracuje to znaczy dzieje się coś takiego że włącza się i wyłącza czyli słychać to tak jak by pracował przerywacz od kierunkowskazów czy to może normalne
[ Dodano: 12 Mar 2009 07:41 ]
a i jeszcze zauważyłem jedno rzecz że podczas zgaszonego silnika ale na przekręconym kluczyku n75 cały czas pracuje to znaczy dzieje się coś takiego że włącza się i wyłącza czyli słychać to tak jak by pracował przerywacz od kierunkowskazów czy to może normalne
Witam,
Ja również mam problem z czujnikiem G71 w AFN - błąd:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-00 - Short to B+
Czy na pewno ten czujnik jest na stałe wluowany w ECU?
Nie można go np. zamienić 4 pinowym czujnikiem temp. powietrza doładowania? Z tego co słyszałem to niektóre AFN miały taki czujnik. Prawdopodobnie stosowany w nowszych wersjach.
Pozdrawiam
Wojciech
Ja również mam problem z czujnikiem G71 w AFN - błąd:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-00 - Short to B+
Czy na pewno ten czujnik jest na stałe wluowany w ECU?
Nie można go np. zamienić 4 pinowym czujnikiem temp. powietrza doładowania? Z tego co słyszałem to niektóre AFN miały taki czujnik. Prawdopodobnie stosowany w nowszych wersjach.
Pozdrawiam
Wojciech
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Zobacz tutaj
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232711
http://www.seat-ibiza.pl/viewtopic.php? ... a60722a121
http://www.motofocus.pl/artdodatki/1193 ... 1859a9.pdf
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1178119.html
Ale czujnik w ECU to nie jest czasem F96?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=232711
http://www.seat-ibiza.pl/viewtopic.php? ... a60722a121
http://www.motofocus.pl/artdodatki/1193 ... 1859a9.pdf
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1178119.html
Ale czujnik w ECU to nie jest czasem F96?
Ostatnio zmieniony ndz cze 14, 2009 11:55 przez roman58, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości