Parę dni temu korzystając z ładnej pogody zabrałem się za wymianę filtru powietrza i przy okazji zajrzałem co tam widać przy turbosprężarce, tak więc oleju normalna ilość jak na turbo, luzy na wirniku minimalne i moim zdaniem od regeneracji nie zwiększyły się

Wróciłem do domu, zdemontowałem MBC, przeczyściłem, sprawdziłem drożność MBC, zamontowałem i znowu na przejażdżkę...I dalej 1.1Bara, zatrzymałem się, skręciłem do oporu MBC, ruszyłem i nadal 1.1bara, a powinno być grubo powyżej 1.7bara...
MBC uszkodzony ?? Czy też zawór WG się zapiekł ?? Jakie są objawy zapieczonego WG w Garrecie T3 ??
Dzisiaj z ciekawości odkręciłem Downpipe aby oblookać co tam z zaworem WG i po dmuchaniu sprężarką w przewód od MBC, zawór chyba normalnie się otwiera, nagrałem filmik: http://www.youtube.com/watch?v=B4JeXOdk6Zw
Wydaje mi się, że zawór działa prawidłowo...Ale nadal jest 1.1bara, czy zawór MBC skręcony czy odkręcony cały czas jest 1.1bara ;(