temperatura g60

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
marek orzech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 14:22
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: marek orzech » czw kwie 16, 2009 22:30

jak pisze ze olej ma 110 to przeciez wiadomo ze z mfa :helm: badz z dodatkowego zegara
i wogole nie napisałem ze cały czas mam 100, nie wiem czemu to akurat poruszamy
dopisałem sie tematu bo stwierdziłem ze autor tematu sie przestraszył temperatury 100 stopni i tyle
g60 jest bardzo łatwo zagrzac i pierwszy bieg naprawde jest za słaby jak sie wykorzystuje mozliwosci silnika

[ Dodano: Czw Kwi 16, 2009 22:33 ]
a MFA do dokładnych nie nalezy :bajer:
jak mierzyłem w kilku samochodach roznej masci to w granicach od 5 do 30 stopni nawet moze byc roznicy, wszystko zalezy od tego jaki mamy termostat czy lecimy w trasie czy na postoju itp



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw kwie 16, 2009 22:33

marek orzech pisze:jak pisze ze olej ma 110 to przeciez wiadomo ze z mfa
chłopie zacznij czytać a później pisać


18K4F inside... RWD car :)

hodorkoks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr kwie 15, 2009 08:14
Lokalizacja: brzeg
Kontakt:

Post autor: hodorkoks » czw kwie 16, 2009 22:34

ja sie nie przestraszyłem tylko temp...jest taka cały czas....wiec cos jest raczej nie tak



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw kwie 16, 2009 22:35

a jaka jest duża w corrado chłodnica ? może tu jest problem

[ Dodano: 16 Kwi 2009 22:39 ]
bo kolega pisze że to są gorące silniki , mimo wszystko w normalnej eksploatacji temperatura płynu powinna oscylować w granicy 90 stopni



Awatar użytkownika
marek orzech
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 14:22
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: marek orzech » czw kwie 16, 2009 22:48

CSR_GTI pisze:chłopie zacznij czytać a później pisać
CSR_GTI, jezeli to pytanie o mfa było do autora a nie do mnie to nie trzeba było sie tak od razu unosic i strugac kozaka
w g60 jest dosyc mała chłodnica, proponuje autorowi poczytac kilka projektów aut z g60, troche przejrzec forum corrado-jezeli cos tam jest na oslej łączce i zobaczy jak ludzie walcza z temperatura w g60, wiadomo 100 stopni na stałe to na bank cos zle, warto zobaczyc czy wentylator sie załacza na pierwszy bieg
wydaje mi sie ze podst to zimny czujnik w chłodnicy i termostat 72 stopnie, nieraz dobrym patentem jest dodatkowa mozliwość włączenia wentylatora samemu zanim to zrobi czujnik



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw kwie 16, 2009 22:59

właśnie często sie spotykam z autami co maja małą chłodnice ( zwłaszcza auta francuskie ) i w tych samochodach często jest problem z przegrzewaniem , wygląda tak jakby chłodnica nie nadążała odprowadzać ciepła , może dobrym pomysłem będzie dopasować termowyłącznik chłodnicy o niższej temperaturze włączania wentylatora , będzie chodził częściej , ale utrzyma niższą temperature silnika



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw kwie 16, 2009 23:01

marek orzech pisze:CSR_GTI, jezeli to pytanie o mfa było do autora a nie do mnie to nie trzeba było sie tak od razu unosic i strugac kozaka
przepraszam.... ale nie posądzaj mnie o struganie kozaka :jezor: bo jestem bardzo przyjazym użytkownikiem :helm:
Ostatnio zmieniony czw kwie 16, 2009 23:02 przez CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.


18K4F inside... RWD car :)

Ladro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: czw lis 06, 2008 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ladro » czw kwie 16, 2009 23:42

Można zastosować włącznik wentylatora z audi A8.Jest taki sam ale ziemniejszy.zakres temperatur to: 87-76/93-82 st C.

Nr z edki to 251 959 481 K.Ale dziwne że się tak grzeje .Moje G60 na trasie trzyma 80st woda olej 94 do 98st. W korku czasem 100st olej ma a woda 90st.

Jeżeli się grzeje byc może uszczelka pod głowicą powiedziała papa albo pompa wody.



Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » pt kwie 17, 2009 09:43

Superchargers generate a lot of heat and if you own a std Corrado G60 then you are likely to see oil temperatures up to 130 degrees. This increases under-bonnet temperatures which does nothing for the ancillaries as well as increasing charge temperature. For every 10 degrees that you can reduce the charge temp by you will see approx 3% increase in power. It is therefore well worth fitting an aftermarket oil cooler

Mam nadzieje że angileski znasz kolego a jak nie to translator google i jazda. :bigok:



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt kwie 17, 2009 19:16

jeśli potrafisz to przetłumaczyć , to zrób to ,tylko zrozumiale, bo tego tekstu nie przetłumaczysz nawet tłumaczem google , a ten który wstawiłeś nic nie wnosi do sprawy , zakładanie chłodnicy oleju , przeliczanie różnicy temperatur i.t.d nic nie wnosi , silnik chłodzony płynem optymalną temperaturę ma 90 stopni , to nie chłodzenie powietrzem który grzeje normalnie do 130 stopni , inne materiały , nawet pierścienie od malucha są bardziej odporne na temperaturę niż do VW :bajer:

[ Dodano: 17 Kwi 2009 19:17 ]
i jeszcze prośba , pisz po polsku , nie każdy jest poliglotą



Awatar użytkownika
lukas.g60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1346
Rejestracja: wt kwie 26, 2005 16:14
Lokalizacja: TBU/sw209ld
Kontakt:

Post autor: lukas.g60 » pt kwie 17, 2009 19:54

moj rajlik trzyma eg MFA 110-116, ale g60 chyba tak maja ze sa b.cieple w poprzednim g60 tez tak mialem ze bylo strasznie gorąco pod macha



Awatar użytkownika
teczka
CzortEkipa
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 11, 2008 23:59
Lokalizacja: Neustettin
Kontakt:

Post autor: teczka » pt kwie 17, 2009 20:41

Silniki G60 generują wiecej ciepła niż inne silniki tak jak napisałem wyżej do 130 stopni to oczywiscie nie przez cały czas ale skoro piszesz że temp dochodzi Ci do 110 stopni to normalka. Więcej informacji proponuje sobie poszukać jest tego multum na internecie



Awatar użytkownika
2mk1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt sty 25, 2005 20:46
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: 2mk1 » sob maja 16, 2009 19:31

Ja mam miedzy 90 a 110, wentylator natomiast włącza się tylko raz przy około 110, fakt że wersja US.Ostatnio mielismy w pracy Cayenne i komputer pokazywal, ze normalna praca to okolo 180c i ze nalezy lać tylko jakis tam plyn do ukladu zeby sie nie zagotowal. Dodam ze tez wersja US. Mysle, ze wystarczy zalac dobrym plynem i bedzie ok.
Ostatnio zmieniony sob maja 16, 2009 19:38 przez 2mk1, łącznie zmieniany 1 raz.


3*golf mk1, 2*golf mk2, corrado g60, polo86c, beetle, lupo 1.4 - były
lupo 3l - jest
golf mk4 - jest

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

temperatura g60

Post autor: BARANMC1 » pn cze 16, 2014 20:08

marek orzech pisze:termostat 72 stopnie
kotlet kotletem, ale macie jakieś numery takiego termostatu ?


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości