Może mi coś powiecie jak się do tego zabrać.
A i jest małe pytanie jak wyciągam turbo to wyciąga się je z kolektorem wydechowym bo u mnie wygląda to dziwnie te szpilki na łączeniu nie mają główek więc nie da się ich odkręcić

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
możesz mi powiedzieć dokładnie w którym miejscu bo ja tam nic nie widzearwam pisze:te "szpilki " jak je określiłeś to śruby w rzeczywistosci i i żeby ja odkręcić potrzebujesz dwunastokątnej nasadki 12mm.
łby śrub są od dołu i jest trochę ciężko się do nich dostać ale nie jest źle.
można to bez kanału zrobić
patryk18, wejdź do kanału i poświeć sobie lampą w okolicę turbo.Zobaczysz 4 łby 12stokątne śrub na klucz 12.patryk18 pisze:możesz mi powiedzieć dokładnie w którym miejscu bo ja tam nic nie widze
dokladnie, widac ze ta powierzchnia przylegania jest spolerowana na gladko tylko oczyscic i zlozycMichaś_1977 pisze:twardy, ,na łączeniu kolektora z turbem nie ma żadnej uszczelki.
Nie stosuje się także żadnych sylikonów,wystarczy wyczyścić powierzchnie i złożyć,równo dokręcając.
Uszczelka występuje na łączeniu turbo-wydech
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości