nieznana przyczyna- olej przeszedł do płynu chłodniczego

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

nieznana przyczyna- olej przeszedł do płynu chłodniczego

Post autor: estek1988 » czw kwie 30, 2009 20:24

Witam, w mk3 taty olej przeszedł do płynu chłodniczego i wybija zbiorniczkiem wyrównawczym, silnik częściowo rozebranu i uszczelka pod głowicą dobra
silnik to zwykły diesel o oznaczeniu 1Y(jeśli dobrze pamiętam)
co może być nie tak ??????
Ostatnio zmieniony czw kwie 30, 2009 20:45 przez estek1988, łącznie zmieniany 1 raz.



Pedrosem
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 22:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Pedrosem » czw kwie 30, 2009 21:00

Jeżeli uszczelka jest ok. to może być głowica pęknięta



Awatar użytkownika
kwietek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 779
Rejestracja: pt paź 10, 2008 23:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kwietek » czw kwie 30, 2009 21:04

Głowica, albo blok niestety. Innej opcji nie ma, głowice zawsze są popękane ale czasem pęknięcia tworzą przetoki kanału wodnego i olejowego można to sprawdzić latarką albo diodą choć jest bardzo ciężko. Osobiście tego doświadczyłem, po zagotowaniu padła uszczelka, pod wymianie okazało się że głowica też nieźle oberwała choć wyglądała na całą.



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » czw kwie 30, 2009 21:04

Sprawdź chłodniczkę oleju,odłącz węże gumowe od chłodniczki i połącz ich kawałkiem rurki metalowej i możesz tak jeździć.Jak będzie uszkodzona to będzie kapał z niej olej.



arwam

Re: nieznana przyczyna- olej przeszedł do płynu chłodniczego

Post autor: arwam » pt maja 01, 2009 13:59

estek1988 pisze:Witam, w mk3 taty olej przeszedł do płynu chłodniczego i wybija zbiorniczkiem wyrównawczym, silnik częściowo rozebranu i uszczelka pod głowicą dobra
silnik to zwykły diesel o oznaczeniu 1Y(jeśli dobrze pamiętam)
co może być nie tak ??????
tak jak przedmówcy piszą ale powiedz jeszcze czy nrmalnie z rana odpala?
nie słychać takich głuchych stuków i nie ma nadmiernej ilości pary wodnej w spalinach?



Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

Post autor: estek1988 » pt maja 01, 2009 22:15

wszystko normalnie, z rana dobrze odpala, nie słychać nic i nie kopci mocniej
blok sprawdzony dokładnie i jest jak nówka, głowica też jest git



arwam

Post autor: arwam » ndz maja 03, 2009 14:42

estek1988, to w takim układzie najprawdopodobniej będzie uszczelka pod głowicą



Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

Post autor: estek1988 » ndz maja 03, 2009 23:31

uszczelka była dobra,została wymieniona ta kwadratowa kopułka co się pod nią przykręca filtr oleju i zrobiłem tak jak pisze roman58 podłączyłem węże

[ Dodano: 03 Maj 2009 23:32 ]
silnik złożony i trwa testowanie, zobaczymy jak będzie...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości