Podłączenie manometru

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Podłączenie manometru

Post autor: skibszczok » wt maja 05, 2009 17:39

Witam :okej:

Przeszukałem cale forum ale nie znalazlem. Nie mam pojecia jak podlaczyc wskaznik ile mi turbo dmucha w silniku 1V :P Jeszcze nie mam tego wskaznika wiec wole sie zapytac za wczasu hehe

Moze mi ktos powiedziec czy taki wskaznik bedzie dobry? Bo z wygladu mi sie podoba ale jeszcze przydala by sie jakas opinia uzytkownika :P
http://www.allegro.pl/item626644590_wsk ... uning.html :okej:


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

Awatar użytkownika
norman
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:22
Lokalizacja: szczecinek
Kontakt:

Post autor: norman » wt maja 05, 2009 18:01

kolego do pompy wtryskowej idzie cienki wezyk cisnieniowy od turbiny wepnij tam trojnik i podlacz tam



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt maja 05, 2009 18:07

norman, w silniku 1V nie ma tego węzyka ponieważ pompa nie posiada LDA,chyba,że kolegaskibszczok, już go zmodyfikował

skibszczok, ja mam taki sam i nie narzekam.Jedynym mankamentem jest to,że w dzień kiepsko widać,bo ma dymione szkiełko.
Chcąc go zamontować musisz wstawić jakiś króciec w to aluminiowe kolanko nad kolektorem ssącym i z niego doprowadzić wężyk do kabiny,a usytuowanie wewnątrz to już kwestia gustu :bigok:
Masz tu mój temat,5ta strona:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=213729&start=0
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 18:12 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » wt maja 05, 2009 18:22

Michaś_1977 pisze:musisz wstawić jakiś króciec w to aluminiowe kolanko nad kolektorem ssącym
lub w sam gumowy wąz i uszczelnic dobrze np. wentyl rowerowy patent był pokazywany na forum



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » wt maja 05, 2009 18:22

Pompa nie modzona ale jak sie uzbiera troche kasy to zmienie na taka z LDA :P Ale narazie tez chcial bym cos pomodzic a bez manometru to troche lipa :P

Michaś_1977, a nie masz moze dokladniejszego foto? Bo tam malo widac :P

[ Dodano: 05 Maj 2009 18:24 ]
m.s, mozesz zapodac jakiegos linka do tematu z tym wentylem? :P


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » wt maja 05, 2009 18:28

skibszczok, tu masz w ALH ale chodzi fote jak to zrobic unas tylko w wąz miedzy turbo a kolektor
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=528



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt maja 05, 2009 18:42

Obrazek
Z lewej strony widać kolanko i wychodzący z niego węzyk.To właśnie do tego kolanka musisz dorobić jakiś króciec.Ja wywierciłem otwór nagwintowałem i wkręciłem rozwierconą wzdłóż śrubę 6kę.
U Ciebie to kolanko jest odwrócone w lewą stronę,a u mnie w prawą,bo ja mam zamontowany FMIC.
Chcąc lepiej widzieć :bajer: fotkę musisz w nią kliknąć i jeszcze raz w kolejną,zresztą nowicjuszem już nie jesteś... :grin:
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 18:46 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » wt maja 05, 2009 18:49

Michaś_1977, ty juz maz pompe z LDA a jak skibszczok, ma ori to zostaje wiercenie kolektora lub węza



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » wt maja 05, 2009 18:56

Michaś_1977, tamte wczesniejsze foty byly takiej rozdzielczosci ze na avatar prawie sie nadawaly hehe :P Tutaj juz lepiej widac ale ciekawi mnie jedno :P Czy jak poprostu podlacze manometr do tego kolanka to juz bedzie dzialac?


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt maja 05, 2009 18:57

m.s pisze:Michaś_1977, ty juz maz pompe z LDA a jak skibszczok, ma ori to zostaje wiercenie kolektora lub węza
Tak,ale wcześniej tez miałem ori pompę,poza tym napisałem:
Michaś_1977 pisze:To właśnie do tego kolanka musisz dorobić jakiś króciec.Ja wywierciłem otwór nagwintowałem i wkręciłem rozwierconą wzdłóż śrubę 6kę.



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » wt maja 05, 2009 18:59

Michaś_1977 pisze:Michaś_1977 napisał/a:
To właśnie do tego kolanka musisz dorobić jakiś króciec.Ja wywierciłem otwór nagwintowałem i wkręciłem rozwierconą wzdłóż śrubę 6kę.
:bigok: :bigok:



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt maja 05, 2009 19:01

skibszczok pisze:Michaś_1977, tamte wczesniejsze foty byly takiej rozdzielczosci ze na avatar prawie sie nadawaly hehe :P Tutaj juz lepiej widac ale ciekawi mnie jedno :P Czy jak poprostu podlacze manometr do tego kolanka to juz bedzie dzialac?
Będzie,bo niby dlaczego miał by nie działać.Tylko te kabelki,które są przy nim musisz podłączyć do czegoś co ma prąd zaraz po przekręceniu kluczyka,bo w przeciwnym razie nie będziesz nic widział w dzień przez dymione szkiełko.Ja podłączyłem pod włącznik podgrzewania tylnej szyby.
Ostatnio zmieniony wt maja 05, 2009 19:01 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » wt maja 05, 2009 19:02

Michaś_1977 pisze: podłączyłem pod włącznik podgrzewania tylnej szyby.
ja pod wł swiatła jak wł swiatła to boost świeci :helm:

[ Dodano: 05 Maj 2009 19:20 ]
skibszczok, tu masz mo boost malowałem jeszcze ramke na czarno sorry za jakośc

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 083eefcf1e



Awatar użytkownika
skibszczok
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 376
Rejestracja: ndz sie 17, 2008 09:19
Lokalizacja: Pabianice
Kontakt:

Post autor: skibszczok » wt maja 05, 2009 19:21

No to juz wiem wszystko chyba :) Dzieki wielkie za pomoc chlopaki :bigok:

[ Dodano: 05 Maj 2009 19:26 ]
m.s, no ramka czarna musi byc :P

[ Dodano: 12 Maj 2009 16:59 ]
Dobra Panowie, podlaczone. Uznalem ze mniej problematyczne bedzie zrobienie dziur w kolanku gumowym :P Najwiekszy problem byl z przeciagnieciem przewodu bo pol deski musialem rozebrac ech :P :bigok: Nie wiem od jakich obrotow zaczyna dmuchac bo odrotomierza nie mam :P Ale chyba nie jest zle :P Dochodzi do 0,7 max wiec w normie. Mam tylko problem z drgajaca wskazowka :P Caly czas w zasadzie drga tylko im wiecej wskazuje tym mniej sie telepie :P Mozna to jakos zlikwidowac?


Mam problemy z powiadomieniami o odpowiedzi jak coś.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości