Przypadkowo wpadł mi w ręce komputer (drugi) do mojego silniczka (ABS) i postanowiłem zrobić chiptuning . Ściągnąłem wsad z mapą paliwową firmy motorsport, wylutowałem kosteczkę, a zamiast niej wsadziłem podstawkę. Teraz przyszedł czas na zaprogramowanie kości. Dysponuję programatorem tylko powstaje jeden problem. Jest to kość kasowalna za pomocą UV. Myślę więc że kupię drugą (czystą) i się zaprogramuje. I tu moje pytanie co kupić za układ. Mój komp to 1H0 907 311.
da sie, rtęciowa lampa - rozbić i ze srodka zabrać żarnik , do niego przez dławik ze swietlówki podpiąć 220v i takim sposobem masz kasowarke UV to epromów.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki 2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km 16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
Tak właśnie zrobiłem. "Pożyczyłem" z pracy dławik i rtęciówę LRF 125W. Żarówkę potraktowałem kątówką i pozbawiłem ją bański. Podłączyłem przez dławik i naświetlałem kość przez 15 min z ok. 5-7 cm. Wykasowała się idealnie. Zapodałem na programator i wgrałem wsad. Zaraz idę testować. Może w tym tyg. na hamownie wpadnę bo mam wykres seryjny robiony 1,5 miesiąca temu w v-techu w krakowie dzięki uprzejmości forumowiczów fordclubpolska.org za udział w jednym projekcie
Chip działa elegancko. Zobaczymy co pokaże hamownia
Ostatnio zmieniony sob maja 09, 2009 20:01 przez Admor85, łącznie zmieniany 4 razy.