pompa 1.9td w 1.6td jakieś plusy ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pompa 1.9td w 1.6td jakieś plusy ?
witam. czy pompa od 1.9 td podejdzie?
tzn. jak bedzie z nia pracował silnik?
czy jest wydajniejsza czy cuś?
mam do kupienia tanio przeciekajaca na tuleji
głównie chodzi mi o głowiczke tą od zaworu egr ale może bym przeszczepił całą pompe jeśli sa jakies plusy...
tzn. jak bedzie z nia pracował silnik?
czy jest wydajniejsza czy cuś?
mam do kupienia tanio przeciekajaca na tuleji
głównie chodzi mi o głowiczke tą od zaworu egr ale może bym przeszczepił całą pompe jeśli sa jakies plusy...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Tylko niech niech nie kupuje pompy z AAZ po 95 r z automatycznym przyspieszaczem- tam jest juz elektryczny czujnik N108 który nie podłączony nie wykorzysta potencjału pompyarwam pisze:JABcok20,
pompa od 1,9 podaje szybciej paliwo i auto troszkę lepiej na tej samej dawce będzie chodzić a jak podkręcisz to będzie jeszcze lepiej.
czy te 2.5 tdi nie sa przypadkiem słabe na wle korbowym?? slyszalem, że lubia sie tam zacierać???euglen pisze:JABcok20, jak już to silnik 2,5 tdi z C4, a jaka mała turbinka obok leży...
Ostatnio zmieniony pt maja 22, 2009 22:23 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
arwam pisze:Trochim,
wydajność jest ta sama ale fala jest bardziej stroma i po samej zmianie fali jest czuć różnicę.
wiem bo sam to przerabiałem
jak zwykle coś kosztem czegoś, czegoś zapomniałeś dodać cóż to takiego? Jak Myślisz? zdaje się że same wzmożerze momentu wtrysku daje skutek ale to nie stety nie jest wszystko.
i z regóły po jakim czasie silnik po takich zabiegach wyciąga kopyta? Wszyscy modziarze są już po którymś z koleji remoncie silnika, Nawet Ty. i na co to komu?
Ostatnio zmieniony sob maja 23, 2009 03:15 przez gnyba, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
skoro tak, skoro mówimy o psuciu pompy wtryskowej to Ja osobiście podmienił bym wtryskiwacze na inne i lekko podniósł ciśnienie wtrysku między 20 a 40 barów w góre. Możliwe że pompa szybciej siądzie i nic po za tym.ja już nie pierwszą pompę robię.
i na takiej pompie jeździłem ja przez 80tys km i teraz jeźdżę na 11mm i jakoś nie wyciąga kopyt
na jedno-spręzynowym wtrysku po za tym że szybko będą się kończyć wtryskiwacze i będzie utrudniony rozruch to nic Ci nie dagnyba pisze:skoro tak, skoro mówimy o psuciu pompy wtryskowej to Ja osobiście podmienił bym wtryskiwacze na inne i lekko podniósł ciśnienie wtrysku między 20 a 40 barów w góre. Możliwe że pompa szybciej siądzie i nic po za tym.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości