Witam
Martwią mnie dziwne czasy działania świec z moim golfie(dodam że w poprzednim grzały się szybko). miałem kaszane pod maską u siebie i stąd mogą być błędy(brak kostek porozwalane wiązki tp itd).
Przeczytałem wszystko o świecach w tym modelu na forum ale nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na pytania:
-który czujnik w plastikowym króćcu jest odpowiedzialny za sprzężenie zwrotne do przekaźnika grzania świec, górny czy boczny
- jak sprawdzić które przewody z czujników są odpowiedzialne za świece, tzn co powinno się stać jak zewrę przewody od czujnika a co jak rozewrę(chodzi mi o kontrolkę kiedy zgaśnie a kiedy będzie się palić)
-jakie szacunkowe wartości rezystancji powinien mieć czujnik od świec żarowych
koledzy nie piszcie mi tylko o kostkach ponieważ ich nie ma u mnie w samochodzie, zakładałem wsuwki i do czujnika.
Aha motor to 1V
Pozdrawiam
finch
czujniki temperatury cieczy, który dokładnie do czego(1.6TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
czujniki temperatury cieczy, który dokładnie do czego(1.6TD
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch

Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever







Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą

LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę

diesel4ever
sprawa wygląda tak:
-po zdjęciu wsuwki z czujnika świece grzeją nawet do 30 sekund (sygnał że jest bardzo zimno)
-po zmasowaniu wsuwki świece wcale nie grzeją ( sygnał że silnik jest rozgrzany). Nie załącza gdzieś przy 50 st. C.
Czas grzania może być zależny od zastosowanego przekaźnika tzw krótkie grzanie i długie grzanie. Przewód mam biało niebieski ale w mk1, tak że możesz mieć inny. Rezystancji czujników nie pamiętam, ale możesz zamienić wsuwki z tym od wskaźnika i zobaczysz czy coś się zmieniło
-po zdjęciu wsuwki z czujnika świece grzeją nawet do 30 sekund (sygnał że jest bardzo zimno)
-po zmasowaniu wsuwki świece wcale nie grzeją ( sygnał że silnik jest rozgrzany). Nie załącza gdzieś przy 50 st. C.
Czas grzania może być zależny od zastosowanego przekaźnika tzw krótkie grzanie i długie grzanie. Przewód mam biało niebieski ale w mk1, tak że możesz mieć inny. Rezystancji czujników nie pamiętam, ale możesz zamienić wsuwki z tym od wskaźnika i zobaczysz czy coś się zmieniło
OK dzięki za pomoc, tylko jeszcze nie wiem który czujnik do czego jest przewidziany fabrycznie
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch

Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever







Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą

LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę

diesel4ever
w prawdzie mam u siebie SB-ka ale generalnie czujniki są takie same a jak chcesz sprawdzić, który jest od czego to dużego wyboru nie masz-na ciepłym silniku po odłączeniu jednego z czujników nie ruszy się wskazówka od temp na desce-wtedy wiadomo, że akurat ten jest od wskaźnika temp czyli drugi musi być od świec:)
vwlubek, na to ja wpadłem już dawno. Mój dylemat polega na tym czy czujniki są prawidłowo podłączone(znaczy czy ten który teraz jest podłączony do świec jest nim na pewno czy może na odwrót).
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch

Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever







Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą

LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę

diesel4ever
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości