wskazania temperatury po wymianie zegarow na takie z obrotom

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

wskazania temperatury po wymianie zegarow na takie z obrotom

Post autor: ronuch » sob cze 06, 2009 18:18

Witam założyłem sobie wczoraj zegary z obrotomierzem do swojego golfa i dziwi mnie wskazanie temperatury: na starych miałem zawsze na środku wskaźnika a nawet już troszkę za dioda (wskaźnik z dioda) a teraz na nowych mam cały czas przed dioda jak mu pocisłem do 140 i tak chwile jechałem to weszła na diodę co o tym sadzicie? A druga sprawa jak przekręcę kluczyk to słabo świeci mi kontrolka oleju na starych świeciły wszystkie jednakowo (po zapaleniu oczywiście gaśnie) zwarłem dziś jeden czujnik od oleju do masy i dalej świeci tak samo (od czego jest ten układ w szybkościomierzu)? Zegary mam na dwa wtyki silnik JR


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
krisgolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 20:31
Lokalizacja: Mazury NPI

Post autor: krisgolf » sob cze 06, 2009 19:46

Może przełożenie folii ze ścieżkami ze starych zegarów załatwi sprawę. Wydaje mi się że te folie są takie same w licznikach z obrotkiem i bez. O jaki układ chodzi? Może od dynamicznej kontroli ciśnienia oleju ale mówiąc w skrócie zależny jest on od obrotów silnika



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » sob cze 06, 2009 20:21

jest taki układ w szybkościomierzu płytka drukowana w kształcie litery L - na pewno wychodzi z niego plus do diody oleju. Ale nie wiem czy ten układ jest zależny od obrotów silnika bo w starych zegarach bez obrotka tez był. Folie sa niby takie same ale w starej nie mam wtyczki do zegarka i obrotomierza


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Przemek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2344
Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
Kontakt:

Post autor: Przemek » śr cze 10, 2009 15:43

ronuch, wszystko idzie przerobić


LEŚNY PRZYTULAS

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw cze 11, 2009 10:14

Sam wzkaznik przełóż tylko,przerabiałem to :bigok:



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » czw cze 11, 2009 11:55

bongo ale wskaznik ze starych zegarow jest miejszy bo byl w miejscu obrotomierza - a z benzyny bedzie pasowal??


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw cze 11, 2009 12:41

krisgolf, folie raczej nie są te same.
ronuch pisze:a z benzyny bedzie pasowal??
prawdopodobnie to samo :)
Ostatnio zmieniony czw cze 11, 2009 12:41 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
krisgolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 20:31
Lokalizacja: Mazury NPI

Post autor: krisgolf » czw cze 11, 2009 14:13

ronuch, jesteś pewien że wskaźnik jest mniejszy? Może tylko okienko jest mniejsze w tej wersji bez obrotka? Ten układ w kształcie L o którym pisałeś to na pewno od dynamicznej kontroli ciśnienia oleju

To_mas, Folie przekładałem w mk1, tak że pewności nie mam jak to będzie w mk2. Drobne różnice były np ucięte zasilanie do zegarka analogowego ale wszystkie inne wyjścia są uniwersalne np do temperatury w miejsce zegarka i nad diodami, wskaźnik paliwa tak samo. Stąd moja sugestia żeby wymienić folie.



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » czw cze 11, 2009 14:44

i mam problem bo mam licznik z benzyny i tam brakowalo by mi tylko kontrolki od swiec zarowych pozatym tasma idealna i mam tez z diesla ale tam nie mam zasilania do zegarka i wtyczki do obrotka i nie wiem ktora zalozyc


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
krisgolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 20:31
Lokalizacja: Mazury NPI

Post autor: krisgolf » czw cze 11, 2009 18:59

Ale ścieżki są do kontrolki. Pewnie da się założyć kontrolkę tylko otwór będzie zaślepiony. Może załóż od benzyny i jak temperatura będzie ok to zakombinujesz z kontrolką. Sprawdziłeś jeszcze raz wielkość wskaźnika? Zakładałeś ten z benzyny?



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » czw cze 11, 2009 22:24

założyłem ta taśmę z benzyny i od razu dorobiłem kontrolkę, wymieniłem diodę od oleju i świeci juz fajnie - tamta jak podpiolem do zasilacza to tez tak słabo świeciła - jakiś feler. Wskaźniki temperatury podmieniłem - jednak sa takie same, ale inna rezystancja jutro sie nim przejade zobaczymy co pokaże! Ale za to mam inny problem- przy wyciąganiu linki ze skrzyni została mi w środku ta plastikowa końcówka linki i niestety utopiła sie w oleju - co z tym zrobić pojeździć i zmienić olej bo za bradzo nie chce mi sie wyciągać skrzyni - tam byl chyba sam plastik to nie powinien narobić szkód w środku??


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
krisgolf
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr kwie 29, 2009 20:31
Lokalizacja: Mazury NPI

Post autor: krisgolf » czw cze 11, 2009 22:32

Jak sam plastik to nic się nie stanie. Jak sprawdzisz to daj znać czy wskaźnik działa



ronuch
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 577
Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
Lokalizacja: jastrzębie zdrój

Post autor: ronuch » pn cze 15, 2009 19:36

troche posmigalem golfem i niestety dalej pokazuje tak samo (chyba ze pomylilem wskazniki i zalozylem ten sam) jaka wam pokazuje temp w silniku jr podczas normalnej jazdy??


kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt cze 16, 2009 00:42

Ja bym zostawił tak jak jest ewentualnie przepoił wtyczkę do świec żarowych bo oba czujniki są te same czarne i można je spokojnie podmienić , 2 opcja kupić czujnik ruvilaa trochę przekłamuje za dużo i będziesz miał z głowy


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości