komputer - pytanie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kamil555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw gru 25, 2008 14:28
Lokalizacja: Płock/ Waw

komputer - pytanie

Post autor: kamil555 » czw cze 11, 2009 13:27

Mam zepsuty komputer (a raczej map sensor w komputerze). Numer komputera to
028 906 021 C a samochód to Golf III TDI 90 ps 94 rok.

Czy inne komputery od golfa III TDI 90 ps bedą pasowały? Akurat ten na allegro jest dosyć drogi (400zł) natomiast inne są w normalnej cenie około 200 zł. Z dokładnie takim numerem też czasem się zdarza w rozsądnej cenie ale rzadziej.

Stąd moje pytanie, czy mogę założyć inny i wszystko będzie ok ?



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » czw cze 11, 2009 21:44

ten co masz jest bez immo i taki bym polecal poszukac , jak cos to mam taki z literka C na zbyciu sprawny 100%

jak zalozysz nowszy to immo nie pozwoli na uruchomienie silnika
Ostatnio zmieniony czw cze 11, 2009 21:47 przez DANIEL LHR, łącznie zmieniany 1 raz.



kamil555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw gru 25, 2008 14:28
Lokalizacja: Płock/ Waw

Post autor: kamil555 » pt cze 12, 2009 10:41

Dzięki za pomoc, już kupiłem od użytkownika z forum :)

Mam nadzieje, ze wszystko będzie działało...



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 12, 2009 10:44

z tego co pisales na PW to masz problem z przerywaniem (odcinka mocy przy 130) a to nie jest wina kompa raczej

skad pomysl zeby go wymienic?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kamil555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw gru 25, 2008 14:28
Lokalizacja: Płock/ Waw

Post autor: kamil555 » pt cze 12, 2009 10:51

To jest wina kompa, po zmianie na inny wszystko działa dobrze i nic nie przerywa, wszelkie inny rzeczy poza tym były juz sprawdzane, czyli przepłyka, ten mały sterowniczek turbiny i tamto jest dobre. A po zmianie kompa wszystko śmigało idealnie.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pt cze 12, 2009 10:55

Obawiam sie, ze do czasu... do czasu ;)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 12, 2009 11:02

bradley, moze wezyk do map sensora w kompie byl dziurawy stad poprawa po wymianie ECU :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kamil555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw gru 25, 2008 14:28
Lokalizacja: Płock/ Waw

Post autor: kamil555 » pt cze 12, 2009 12:25

Adamm pisze:bradley, moze wezyk do map sensora w kompie byl dziurawy stad poprawa po wymianie ECU :P
wezyk do map sensora był też sprawdzany.

BTW - czemu nikt nie wierzy że map sensor umarł ?

[ Dodano: 12 Cze 2009 12:26 ]
bradley pisze:Obawiam sie, ze do czasu... do czasu ;)
Dlaczego do czasu ?



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pt cze 12, 2009 12:31

Po prostu sceptycznie podchodze do wymian komputerow bo to jest ostatnia rzecz, ktora moze sie zepsuc. Skoro mowisz, ze mapsensor padl w takim razie powinno teraz dzialac :)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 12, 2009 12:37

kamil555, bo to zdarza sie baaaaaaaaardzo rzadko :D

w kazdym razie cieszyc sie teraz jazda :D

gdybys byl zainteresowany podkreceniem auta to zapraszam :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kamil555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw gru 25, 2008 14:28
Lokalizacja: Płock/ Waw

Post autor: kamil555 » pt cze 12, 2009 12:37

bradley pisze:Po prostu sceptycznie podchodze do wymian komputerow bo to jest ostatnia rzecz, ktora moze sie zepsuc. Skoro mowisz, ze mapsensor padl w takim razie powinno teraz dzialac :)
W komputerze rzeczywiście niewiele jest do zepsucia, poza map sensorem. Samochód spradzany był podczas jazdy i wszystkie parametry były ok, sterowniczek turbiny był zamieniany, przepływka też, wężyki sprawdzane więc nie za wiele już jest do zepsucia
związanego z szeroko pojętą elektroniką.

Komputer wskazuje błąd map sensora, czyli też jest to jakaś sugestia, po zmianie kompa samochód jeździ dobrze, nic złego się nie dzieje. Dwóch mechaników niezależnie wskazało map sensor...

Mogły się jakieś cuda oczywiście wydarzyć ale w tym wypadku według mnie i mechaników to jest komp. Jeżeli masz jakieś sugestie to chętnie posłucham (chociaż kompa i tak już kupiłem) ale zawsze chętnie pogłębię swoją wiedze o twoje doświadczenia.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 12, 2009 12:41

kamil555, tak jak mowilem przypadek jeden na iles tam ze to map sensor :D

jak masz to stare ECU to gdzies mi sie wala map sensor wiec mozna zlozyc z 2 jeden :D i go sprzedac :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

kamil555
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw gru 25, 2008 14:28
Lokalizacja: Płock/ Waw

Post autor: kamil555 » pt cze 12, 2009 12:52

Adamm pisze:kamil555, tak jak mowilem przypadek jeden na iles tam ze to map sensor :D

jak masz to stare ECU to gdzies mi sie wala map sensor wiec mozna zlozyc z 2 jeden :D i go sprzedac :D
To super by było :). Możemy zrobić takiego szczepa też jesteś z wawy, więc jak już wymienie i wszystko będzie ok, to wtedy tak zrobimy.

Na razie z niecierpliwością oczekuję na wysyłkę, bo 25.06 jadę w dłuższą trasę i chcę mieć w pełni sprawne auto. Mase rzeczy już wymieniłem na nowe, więc jak teraz wymienie kompa to już myśle, że nie będzie czego wymieniać przez najbliższe lata. No chyba, że samochód :)
bo powoli golf już się nudzi i myśle o czymś innym... Chociaż ciężko chyba znaleźć coś co by mniej paliło a przy tym miało porównywalne osiągi do golfa.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt cze 12, 2009 12:54

kamil555, dorzuc mu mocy to sie nie bedzie Ci nudzilo to auto :)

jak cos to w niedziele mozna podzialac z tym kompem jakbys chcial


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości