Falujace obroty

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Delo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr gru 06, 2006 18:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Falujace obroty

Post autor: Delo » czw cze 18, 2009 21:50

zaczely dosc intenstywnie falowac obroty w golfie! Jedynie co zrobilem to zalalem srodka do przeczyszcznia wtryskow ale bez rezulatau! Mam golfa 1.9 D. Co moze byc przyczyna takich "dolegliwosci" w moim aucie


Wrocław

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw cze 18, 2009 22:19

Przede wszystkim sprawdź kolego,czy w wężyku doprowadzającym paliwo do pompy,nie pojawiają się pęcherzyki powietrza,zarówno na wolnych obrotach,jak i po dodaniu gazu.Jeżeli ich nie będzie,to wina najprawdopodobniej leży po stronie pompy.Może być w niej uszkodzona pompa łopatkowa lub zaworek od ciśnienia wewnętrznego.Ten zaworek można wyjąć bez wykręcania pompy i sprawdzić,czy nie zawiesił się.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Delo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr gru 06, 2006 18:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Delo » pt cze 19, 2009 20:01

Michaś_1977, Dzieki za informacje kolego! Pecherzyki powietrza sa! Dzisiaj rano odpalilem golfinke i sam od razu wskoczyl na 3 tys obrotow po czym chodzil normalnie! Przejechlem 20 km i go zgasilem. Obroty pracowaly normalnie! Po odpaleniu ponownie obroty zaczely wariowac :/ Jak mam wlaczana dmuchawe na maxa radio i cb radio to juz w ogole dostaje szalu. Nie wiem czy to ma jakis zwiazek z paskiem czy jak! Jak bys mial czas i bys mogl to napisz mi jak moge to zdiagnozowac bo jak pojade do mechanika to mi wcisnie cos co wcale nie musi byc sepsute! Z gory wielkie dzieki!


Wrocław

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob cze 20, 2009 07:17

Delo, przez to,że powietrze dostaje się z paliwem,układ częściowo zapowietrza się,ale pompa stara się to powietrze wydalić z siebie,więc silnik nie gaśnie,lecz obroty falują.Jest on wtedy trochę słabszy (przez to powietrze,nie uzyskuje swoich parametrów),więc jak go dodatkowo obciążysz włączając dmuchawę,światła czy coś tam jeszcze,to nic dziwnego ,że silnik wariuje :bigok: .Alternator musi wtedy sporo prądu wyprodukować,przez co stawia całkiem spory opór.
Jak na moje oko,to wystarczy sprawdzić wężyki paliwowe od filtra do pompy,odpowietrznik filtra (taki plastik nad nim),zaciski,a nawet wymienić cały filtr jeśli dawno był wymieniany,bo on też potrafi bidy narobić :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości