Falujace obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Falujace obroty
zaczely dosc intenstywnie falowac obroty w golfie! Jedynie co zrobilem to zalalem srodka do przeczyszcznia wtryskow ale bez rezulatau! Mam golfa 1.9 D. Co moze byc przyczyna takich "dolegliwosci" w moim aucie
Wrocław
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Przede wszystkim sprawdź kolego,czy w wężyku doprowadzającym paliwo do pompy,nie pojawiają się pęcherzyki powietrza,zarówno na wolnych obrotach,jak i po dodaniu gazu.Jeżeli ich nie będzie,to wina najprawdopodobniej leży po stronie pompy.Może być w niej uszkodzona pompa łopatkowa lub zaworek od ciśnienia wewnętrznego.Ten zaworek można wyjąć bez wykręcania pompy i sprawdzić,czy nie zawiesił się.
Michaś_1977, Dzieki za informacje kolego! Pecherzyki powietrza sa! Dzisiaj rano odpalilem golfinke i sam od razu wskoczyl na 3 tys obrotow po czym chodzil normalnie! Przejechlem 20 km i go zgasilem. Obroty pracowaly normalnie! Po odpaleniu ponownie obroty zaczely wariowac :/ Jak mam wlaczana dmuchawe na maxa radio i cb radio to juz w ogole dostaje szalu. Nie wiem czy to ma jakis zwiazek z paskiem czy jak! Jak bys mial czas i bys mogl to napisz mi jak moge to zdiagnozowac bo jak pojade do mechanika to mi wcisnie cos co wcale nie musi byc sepsute! Z gory wielkie dzieki!
Wrocław
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Delo, przez to,że powietrze dostaje się z paliwem,układ częściowo zapowietrza się,ale pompa stara się to powietrze wydalić z siebie,więc silnik nie gaśnie,lecz obroty falują.Jest on wtedy trochę słabszy (przez to powietrze,nie uzyskuje swoich parametrów),więc jak go dodatkowo obciążysz włączając dmuchawę,światła czy coś tam jeszcze,to nic dziwnego ,że silnik wariuje
.Alternator musi wtedy sporo prądu wyprodukować,przez co stawia całkiem spory opór.
Jak na moje oko,to wystarczy sprawdzić wężyki paliwowe od filtra do pompy,odpowietrznik filtra (taki plastik nad nim),zaciski,a nawet wymienić cały filtr jeśli dawno był wymieniany,bo on też potrafi bidy narobić

Jak na moje oko,to wystarczy sprawdzić wężyki paliwowe od filtra do pompy,odpowietrznik filtra (taki plastik nad nim),zaciski,a nawet wymienić cały filtr jeśli dawno był wymieniany,bo on też potrafi bidy narobić

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości