Od czego są te kable...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bujak81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn mar 23, 2009 00:45
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Od czego są te kable...

Post autor: bujak81 » ndz cze 21, 2009 17:06

... które po zakupie auta były ucięte i można było stwierdzić że nie tydzień temu lecz znacznie później. Nieświadomy połączyłem je spowrotem i zaizolowałem. Biegną do hmmm... przekaźnika, puszki z której wychodzą przewody podciśnienia. Dodam, że dwuch mechaników w tym jeden który robi niebylejakie D, TD i TDI-ki stwierdzili (narazie "dotykowo"), że turbina nie działa i umówiliśmy się na sprawdzenie pociśnień przy okazji zmiany rozrządu. Mniej więcej zaznaczyłem jak biegną
Dziękuję za zainteresowanie i ewentualne odpowiedzi
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony ndz cze 21, 2009 17:12 przez bujak81, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » ndz cze 21, 2009 17:24

Obrazek

[ Dodano: 21 Cze 2009 17:26 ]
panowie ktorzy beda skladac ci rozrzad na pewno sobie z tym poradza



bujak81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn mar 23, 2009 00:45
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: bujak81 » ndz cze 21, 2009 18:22

Oj taki rysunek to jeszcze nie dla mnie:) choć może kiedyś. Czy dobrze zrobiłem że je połączyłem spowrotem czy bez różnicy?
Dzięki za odpowiedź
Ostatnio zmieniony ndz cze 21, 2009 18:24 przez bujak81, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » ndz cze 21, 2009 19:26

na pewno nie zrobiles nic zlego, to jest zawor sterujacy podcisnieniem. teraz nalezaloby sprawdzic czy to dziala;) bez stresu, jak mowilem, na pewno ci to zrobia. pozostaje pytanie dlaczego ktos to odpial :helm:



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz cze 21, 2009 19:51

Na 99,9%ktoś odpiął zasilanie zaworu EGR który zasilany jest podciśnieniem ,nie przejmuj się tym ,dla pracy silnika niema to większego znaczenia .Ten schemat który zapodał kolega dotyczy zdaje się nowszych aut tu zacytuję z tej tabelki:"dla aut z układem pneumatycznym podnoszenia obrotów biegu jałowego ".W starszych TD ekach przed 95r.prod.takiego czegoś raczej niema ,widziałem kilkanaście 1,9 TD i w żadnym w tym również w swoim niczego takiego nie mam.Mam tylko elektrozawór od EGR i tyle.Turbina K 14 nie idą do niej żadne przewody z podciśnieniem bo niby po co?I nie żebym się czepiał ale ten schemat wydaje mi się bez sensu ...Dlaczego ?ano dlatego że według tego schematu LDA pompy wtryskowej jest zasilane podciśnieniem!!!A wszyscy wiemy że membrana z boost pinem porusza sie za sprawą ciśnienia z dolotu wytwarzanego przez turbosprężarkę
Ostatnio zmieniony ndz cze 21, 2009 22:35 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » ndz cze 21, 2009 23:32

munior pisze:Na 99,9%ktoś odpiął zasilanie zaworu EGR który zasilany jest podciśnieniem ,nie przejmuj się tym ,dla pracy silnika niema to większego znaczenia .Ten schemat który zapodał kolega dotyczy zdaje się nowszych aut tu zacytuję z tej tabelki:"dla aut z układem pneumatycznym podnoszenia obrotów biegu jałowego ".W starszych TD ekach przed 95r.prod.takiego czegoś raczej niema ,widziałem kilkanaście 1,9 TD i w żadnym w tym również w swoim niczego takiego nie mam.Mam tylko elektrozawór od EGR i tyle.Turbina K 14 nie idą do niej żadne przewody z podciśnieniem bo niby po co?I nie żebym się czepiał ale ten schemat wydaje mi się bez sensu ...Dlaczego ?ano dlatego że według tego schematu LDA pompy wtryskowej jest zasilane podciśnieniem!!!A wszyscy wiemy że membrana z boost pinem porusza sie za sprawą ciśnienia z dolotu wytwarzanego przez turbosprężarkę
ja nie bede sie sprzeczal bo TD-ka niestety nigdy nie bylo mi dane posiadac :pub:
kolega ma pewnie racje, ktos sobie to odpial zeby EGR "wyeliminowac" i tyle ;) pozdro



bujak81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn mar 23, 2009 00:45
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: bujak81 » ndz cze 21, 2009 23:41

Czyli po tym jak się naczytałem o EGR'ach to chyba raczej źle zrobiłem..... :otepienie:



Awatar użytkownika
gOOzOl
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
Lokalizacja: tarnowskie góry
Kontakt:

Post autor: gOOzOl » ndz cze 21, 2009 23:50

zawsze moesz odpiac wtyczke, na jedno wyjdzie ;) jesli u ciebei ten zawor steruje tylko EGR-em to smialo wypinaj. i spokojnie, nie zawalisz syfem dolotu w jeden czy dwa dni



bujak81
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pn mar 23, 2009 00:45
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: bujak81 » pn cze 22, 2009 00:31

No dzisiaj się okaże w jakim stanie jest dolot i przymiarka do zatkania EGR'a oraz odprowadzenie odmy :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości