Od czego są te kable...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Od czego są te kable...
... które po zakupie auta były ucięte i można było stwierdzić że nie tydzień temu lecz znacznie później. Nieświadomy połączyłem je spowrotem i zaizolowałem. Biegną do hmmm... przekaźnika, puszki z której wychodzą przewody podciśnienia. Dodam, że dwuch mechaników w tym jeden który robi niebylejakie D, TD i TDI-ki stwierdzili (narazie "dotykowo"), że turbina nie działa i umówiliśmy się na sprawdzenie pociśnień przy okazji zmiany rozrządu. Mniej więcej zaznaczyłem jak biegną
Dziękuję za zainteresowanie i ewentualne odpowiedzi
Dziękuję za zainteresowanie i ewentualne odpowiedzi
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony ndz cze 21, 2009 17:12 przez bujak81, łącznie zmieniany 2 razy.
Oj taki rysunek to jeszcze nie dla mnie:) choć może kiedyś. Czy dobrze zrobiłem że je połączyłem spowrotem czy bez różnicy?
Dzięki za odpowiedź
Dzięki za odpowiedź
Ostatnio zmieniony ndz cze 21, 2009 18:24 przez bujak81, łącznie zmieniany 1 raz.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Na 99,9%ktoś odpiął zasilanie zaworu EGR który zasilany jest podciśnieniem ,nie przejmuj się tym ,dla pracy silnika niema to większego znaczenia .Ten schemat który zapodał kolega dotyczy zdaje się nowszych aut tu zacytuję z tej tabelki:"dla aut z układem pneumatycznym podnoszenia obrotów biegu jałowego ".W starszych TD ekach przed 95r.prod.takiego czegoś raczej niema ,widziałem kilkanaście 1,9 TD i w żadnym w tym również w swoim niczego takiego nie mam.Mam tylko elektrozawór od EGR i tyle.Turbina K 14 nie idą do niej żadne przewody z podciśnieniem bo niby po co?I nie żebym się czepiał ale ten schemat wydaje mi się bez sensu ...Dlaczego ?ano dlatego że według tego schematu LDA pompy wtryskowej jest zasilane podciśnieniem!!!A wszyscy wiemy że membrana z boost pinem porusza sie za sprawą ciśnienia z dolotu wytwarzanego przez turbosprężarkę
Ostatnio zmieniony ndz cze 21, 2009 22:35 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- gOOzOl
- Gadatliwa bestia
- Posty: 519
- Rejestracja: pt mar 16, 2007 21:11
- Lokalizacja: tarnowskie góry
- Kontakt:
ja nie bede sie sprzeczal bo TD-ka niestety nigdy nie bylo mi dane posiadacmunior pisze:Na 99,9%ktoś odpiął zasilanie zaworu EGR który zasilany jest podciśnieniem ,nie przejmuj się tym ,dla pracy silnika niema to większego znaczenia .Ten schemat który zapodał kolega dotyczy zdaje się nowszych aut tu zacytuję z tej tabelki:"dla aut z układem pneumatycznym podnoszenia obrotów biegu jałowego ".W starszych TD ekach przed 95r.prod.takiego czegoś raczej niema ,widziałem kilkanaście 1,9 TD i w żadnym w tym również w swoim niczego takiego nie mam.Mam tylko elektrozawór od EGR i tyle.Turbina K 14 nie idą do niej żadne przewody z podciśnieniem bo niby po co?I nie żebym się czepiał ale ten schemat wydaje mi się bez sensu ...Dlaczego ?ano dlatego że według tego schematu LDA pompy wtryskowej jest zasilane podciśnieniem!!!A wszyscy wiemy że membrana z boost pinem porusza sie za sprawą ciśnienia z dolotu wytwarzanego przez turbosprężarkę

kolega ma pewnie racje, ktos sobie to odpial zeby EGR "wyeliminowac" i tyle

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości